Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DKsissor_

Legacy Member
Superman!!!!! zei:
:rofl: ze sucken jom, één voor één. Ik zou zelfs nog een stap verder durven gaan en zeggen dat ik beter kan sjotten dan die bende!
Ik wist uw niveau al voor deze post ge moet het er niet extra inwrijven hoor :)

Essit

Legacy Member
rammsein zei:
hou aub uw onzin voor uzelf :)
Onzin??? Komaan ... Simons en Van Buyten kunnen niet verdedigen...

En Defour tja die kan ni eens een deftige vrije trap of hoekschop trappen.

_DKsissor_

Legacy Member
ZiNo zei:
Onzin??? Komaan ... Simons en Van Buyten kunnen niet verdedigen...

En Defour tja die kan ni eens een deftige vrije trap of hoekschop trappen.
Idd simons en vanbuyten kunnen idd nie verdedigen :s.
Simons heeft psv jarenlang betaald om in de basis te mogen spelen en Vanbuyten heeft zitten wenen voor de poorten van Munchen om in de kern te geraken :niceone:.
Als ge niet inziet dat het duidelijk de trainer zijn schuld is dat er totaal geen systeem in het elftal zit dan zijt ge gewoon dwaas.
De rode duivels is niks meer dan 11 spelers die elkaar met naam kennen en zo op een veld stappen in een bepaalde formatie. Geen automatismen , geen leiderschap , geen tactiek. Gewoon 11 individuele mensen die zich ffe gaan amuseren.

Essit

Legacy Member
rammsein zei:
Idd simons en vanbuyten kunnen idd nie verdedigen :s.
Simons heeft psv jarenlang betaald om in de basis te mogen spelen en Vanbuyten heeft zitten wenen voor de poorten van Munchen om in de kern te geraken :niceone:.
Als ge niet inziet dat het duidelijk de trainer zijn schuld is dat er totaal geen systeem in het elftal zit dan zijt ge gewoon dwaas.
De rode duivels is niks meer dan 11 spelers die elkaar met naam kennen en zo op een veld stappen in een bepaalde formatie. Geen automatismen , geen leiderschap , geen tactiek. Gewoon 11 individuele mensen die zich ffe gaan amuseren.
Ik zien dat niet neen ... De trainer kan enkel richtlijnen geven. Als de spelers niet mee willen tja...

Dat gaat onder Advocaat net hetzelfde zijn hoor, als de spelers niet hun best doen zal het nooit lukken.

En jaja, PSV en Bayern Munchen is allemaal makkelijk gezegd(daar verdienen ze mss meer centen), als ze voor de nationale ploeg hun best niet willen doen kunnen ze best oprotten imo.

Kijk naar Deschacht vandaag, ik lach die kerel normaal altijd uit :p Maar dat was 1 van de enigen die vandaag echt zen best deed en zich inzette .

Muismat

Legacy Member
rammsein zei:
Gewoon 11 individuele mensen die zich ffe gaan amuseren.

Ik ken wel andere manieren om u te amuseren dan belachelijk gemaakt worden voor half Europa. :p

mtm

Legacy Member
rammsein zei:
Idd simons en vanbuyten kunnen idd nie verdedigen :s.
Simons heeft psv jarenlang betaald om in de basis te mogen spelen en Vanbuyten heeft zitten wenen voor de poorten van Munchen om in de kern te geraken :niceone:.
Als ge niet inziet dat het duidelijk de trainer zijn schuld is dat er totaal geen systeem in het elftal zit dan zijt ge gewoon dwaas.
De rode duivels is niks meer dan 11 spelers die elkaar met naam kennen en zo op een veld stappen in een bepaalde formatie. Geen automatismen , geen leiderschap , geen tactiek. Gewoon 11 individuele mensen die zich ffe gaan amuseren.

Wa gij zegt is pure onzin. Simons zit nu zelfs op de bank bij PSV en Van Buyten viel ook meer naast de 11 dan hem lief was. Dan ligt het volgens u dus al 5 jaar aan de trainer :s Volg het voetbal eerst eens voordat ge begint te raaskallen

GaMe®

Legacy Member
mTm zei:
Dan ligt het volgens u dus al 5 jaar aan de trainer :s Volg het voetbal eerst eens voordat ge begint te raaskallen

Vind ik ook. Er zit gewoon veel te weinig kwaliteit in ons nationaal elftal. De trainer kan daar echt niets aan verbeteren.

YesName

Legacy Member
Ja tuurlijk, tactiek van een ploeg en zo da maakt totaal nie uit. En nie genoeg kwaliteit is nog grotere zever.

Essit

Legacy Member
YesName zei:
Ja tuurlijk, tactiek van een ploeg en zo da maakt totaal nie uit. En nie genoeg kwaliteit is nog grotere zever.
Tactiek?

Als zowat heel de ploeg erbij loopt alsof ze er geen zin in hebben???

Sommigen hebben talent ja, maar ze doen er gewoon geen moeite voor ...

_DKsissor_

Legacy Member
ZiNo zei:
Ik zien dat niet neen ... De trainer kan enkel richtlijnen geven. Als de spelers niet mee willen tja...

Dat gaat onder Advocaat net hetzelfde zijn hoor, als de spelers niet hun best doen zal het nooit lukken.

En jaja, PSV en Bayern Munchen is allemaal makkelijk gezegd(daar verdienen ze mss meer centen), als ze voor de nationale ploeg hun best niet willen doen kunnen ze best oprotten imo.

Kijk naar Deschacht vandaag, ik lach die kerel normaal altijd uit :p Maar dat was 1 van de enigen die vandaag echt zen best deed en zich inzette .
Der is een rede waarom de spelers niet hun best doen.
Ten eerste is er geen motivatie. We zijn al uitgeschakeld ,de pers probeert nog wat de idioot uit te hangen met het woord 'mathematisch' en we zitten met ne trainer die nog een half jaar de belachelijk komt uithangen om zijn zakken te vullen. Ten 2de is het dwaas om nu nog als speler een systeem aan te leren wetende dat binnen een half jaar er ne nieuwe trainer komt met een compleet nieuw systeem. De meeste spelers van de rode duivels hebben talent en zijn goede voetballers maar ze krijgen gewoon niet de kans om in een systeem te leren voetballen. Alle jaren van vandereyken zijn verloren jaren waar we niks maar ook niks geleerd hebben. Iedereen kan de 11 beste voetballers van belgie op het veld opstellen(vde slaagde daar soms niet in maar dat doet er nu nie toe:p) . Tis de kunst om die voetballers samen te laten spelen en dat doet belgie gewoon niet.

_DKsissor_

Legacy Member
mTm zei:
Wa gij zegt is pure onzin. Simons zit nu zelfs op de bank bij PSV en Van Buyten viel ook meer naast de 11 dan hem lief was. Dan ligt het volgens u dus al 5 jaar aan de trainer :s Volg het voetbal eerst eens voordat ge begint te raaskallen
Kom kom tis weer weekend zeker dat de kindjes nog op zijn :)(alé khoop het in uw geval :) )

mtm

Legacy Member
YesName zei:
Ja tuurlijk, tactiek van een ploeg en zo da maakt totaal nie uit. En nie genoeg kwaliteit is nog grotere zever.

overtuig mij dan eens over die kwaliteit? en begin aub niet over de ploegen waarin bepaalde spelers spelen, die redenering is veel te simpel

_DKsissor_

Legacy Member
GaMe® zei:
Vind ik ook. Er zit gewoon veel te weinig kwaliteit in ons nationaal elftal. De trainer kan daar echt niets aan verbeteren.
weinig kwaliteit?
Een hazard die zowat elke week de beste speler van z'n ploeg is.
Een dembele die superconstant speelt en voor de nodige creativiteit bij AZ zorgt.
Een defour die talent genoeg heeft om in de premier league mee te kunnen.
Een fellaini die vorig sezoen bewezen heeft dat hem het niveau van de premier league aankan.
Een Simons die 5 jaar lang sterk bij psv heeft gespeeld(laatste match viel hij wel uit de basis)
Een Vanbuyten die bij een vd sterkste elftallen van europa speelt (wel niet altijd in de basis maar zonder talent komt ge daar gelukkig toch niet terecht)
Een kompany die ook duidelijk het niveau van de premier league aankan.
Een Vermaelen die zonder boe of ba in een vd beste teams van engeland is gedropt en er al enkele sterke prestaties heeft opzitten.
Ksnap niet hoe ge kunt zeggen dat er geen talent is:s.
Denkt ge dat die europese ploegen achterlijk zijn bij het aankopen en opstellen van spelers :s:s

Squadra

Legacy Member
mTm zei:
Wa gij zegt is pure onzin. Simons zit nu zelfs op de bank bij PSV en Van Buyten viel ook meer naast de 11 dan hem lief was. Dan ligt het volgens u dus al 5 jaar aan de trainer :s Volg het voetbal eerst eens voordat ge begint te raaskallen

Van Buyten wordt door Van Gaal wel als patron achterin gebruikt dus beetje meer respect aub.

Kluivert76

Legacy Member
Ik vond de uitslag aan de ene kant geflatteerd en aan de andere kant niet. Spanje creeërt heel gemakkelijk kansen, doordat hun positiespel enorm goed is en omdat ze elkaar blindelings weten te vinden.
Bij de Belgen ligt dit anders.
Maar goed, België speelde voor zijn doen helemaal niet slecht. Dat wil zeggen, tot aan het eerste doelpunt verdedigde de Belgen goed. Daarna knakte er iets en kon Spanje er in de tweede helft gemakkelijk een grotere score van maken. Dat heeft denk ik alles te maken met de mentale weerbaarheid.
Een 'mentale coach' zou wel eens 'wonderen' kunnen doen voor het Belgse elftal.
Tot aan de 1-0 kon Spanje ook wel lekker combineren, maar geregeld zag je dat de Belgen er goed en kort op zaten. En ze kwamen soms ook al combinerend voor het doel. Misschien niet vaak, maar daarbij hadden ze soms wel mogelijkheden.
Aan Hazard en Dembele ligt het niet. Demebele bv. stak er bij België met kop en schouders bovenuit. Wat was hij goed aan de bal, wat hield hij iedere keer weer het inzicht en overzicht.
Een surplus aan klasse heeft hij. Hij hield geregeld een aantal Spanjaarden bezig. Ja, er lagen wel degelijk mogelijkheden. Maar op het middenveld en de verdediging ontbreekt toch 'iets'. Een voetballer die de ploeg echt op sleeptouw neemt, zeker op de momenten waar het niet lekker loopt. ( nadat je op achterstand komt bv. )
Dat mis ik nog bij het elftal.
Ik mag Van den Borre niet vergeten te vermelden, want hij speelde ook goed. Hij is niet alleen heel sterk, maar kan erg goed voetballen.
Als hij fit is, moet hij altijd in de basis.
En Hazard liet geregeld iets van zijn klasse zien. Een talent waar we nog veel zullen horen.
Ik snapte zijn wissel niet, al was hij misschien op. Maar goed, daar leek het toch niet echt op. Het zal wel tactisch zijn, maar dan nog.
En ja, de doelman was ( ondanks de 5 doelpunten ) gewoon goed bezig. Alleen het tweede doelpunt had hij kunnen voorkomen. Voor de rest kon hi er niets aan doen. Laat hem a.u.b. de komende wedstrijden staan, want een verdediging voetbalt toch een stuk makkelijker met de wetenschap dat hij achter je staat i.p.v. ( met alle respect ) Stijnen.
Trouwens, ik vond de scheidsrechter in de eerste helft behoorlijk kinderachtig fluiten. Hij gaf Vermaelen ( of was het Vertonghen? ) geel voor de zgn overtreding op Torres, terwijl je duidelijk kon zien dat Torres over het been van hem sprong. Dat Torres vervolgens op het gras zwiert moet niet uitmaken voor de scheidsrechter.
En Feillani ( of hoe je zijn naam schrijft ) kreeg in de eerste helft een overtreding tegen die er geen was. En ook in de tweede helft ging hij gewoon een duel aan en werd hij afgefloten.
Ik moet wel zeggen dat de scheidsrechter in de tweede helft wat herstelde.
Woensdag moet er gewoon gewonnen worden. Geen enkele discussie lijkt me.

PsYchO.p2

Legacy Member
Kluivert76 zei:
Ik mag Van den Borre niet vergeten te vermelden, want hij speelde ook goed. Hij is niet alleen heel sterk, maar kan erg goed voetballen.
Als hij fit is, moet hij altijd in de basis.
Enig minpunt is dat hij niet kan verdedigen, wat voor ruimtes liet die nu open, constant op > 10m van zijn man, hem alle tijd van de wereld geven om langs de flanken voor gevaar te zorgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan