_DKsissor_
Legacy Member
Ik wist uw niveau al voor deze post ge moet het er niet extra inwrijven hoorSuperman!!!!! zei:ze sucken jom, één voor één. Ik zou zelfs nog een stap verder durven gaan en zeggen dat ik beter kan sjotten dan die bende!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist uw niveau al voor deze post ge moet het er niet extra inwrijven hoorSuperman!!!!! zei:ze sucken jom, één voor één. Ik zou zelfs nog een stap verder durven gaan en zeggen dat ik beter kan sjotten dan die bende!

Onzin??? Komaan ... Simons en Van Buyten kunnen niet verdedigen...rammsein zei:hou aub uw onzin voor uzelf![]()
Superman!!!!! zei:zeggen dat ik beter kan sjotten dan die bende!
Idd simons en vanbuyten kunnen idd nie verdedigenZiNo zei:Onzin??? Komaan ... Simons en Van Buyten kunnen niet verdedigen...
En Defour tja die kan ni eens een deftige vrije trap of hoekschop trappen.
.Ik zien dat niet neen ... De trainer kan enkel richtlijnen geven. Als de spelers niet mee willen tja...rammsein zei:Idd simons en vanbuyten kunnen idd nie verdedigen.
Simons heeft psv jarenlang betaald om in de basis te mogen spelen en Vanbuyten heeft zitten wenen voor de poorten van Munchen om in de kern te geraken.
Als ge niet inziet dat het duidelijk de trainer zijn schuld is dat er totaal geen systeem in het elftal zit dan zijt ge gewoon dwaas.
De rode duivels is niks meer dan 11 spelers die elkaar met naam kennen en zo op een veld stappen in een bepaalde formatie. Geen automatismen , geen leiderschap , geen tactiek. Gewoon 11 individuele mensen die zich ffe gaan amuseren.
Maar dat was 1 van de enigen die vandaag echt zen best deed en zich inzette .rammsein zei:Gewoon 11 individuele mensen die zich ffe gaan amuseren.

rammsein zei:Idd simons en vanbuyten kunnen idd nie verdedigen.
Simons heeft psv jarenlang betaald om in de basis te mogen spelen en Vanbuyten heeft zitten wenen voor de poorten van Munchen om in de kern te geraken.
Als ge niet inziet dat het duidelijk de trainer zijn schuld is dat er totaal geen systeem in het elftal zit dan zijt ge gewoon dwaas.
De rode duivels is niks meer dan 11 spelers die elkaar met naam kennen en zo op een veld stappen in een bepaalde formatie. Geen automatismen , geen leiderschap , geen tactiek. Gewoon 11 individuele mensen die zich ffe gaan amuseren.
Volg het voetbal eerst eens voordat ge begint te raaskallenmTm zei:Dan ligt het volgens u dus al 5 jaar aan de trainerVolg het voetbal eerst eens voordat ge begint te raaskallen
Mad.Villain zei:Hoogtijd voor in psycholoog in de staf
Tactiek?YesName zei:Ja tuurlijk, tactiek van een ploeg en zo da maakt totaal nie uit. En nie genoeg kwaliteit is nog grotere zever.
Der is een rede waarom de spelers niet hun best doen.ZiNo zei:Ik zien dat niet neen ... De trainer kan enkel richtlijnen geven. Als de spelers niet mee willen tja...
Dat gaat onder Advocaat net hetzelfde zijn hoor, als de spelers niet hun best doen zal het nooit lukken.
En jaja, PSV en Bayern Munchen is allemaal makkelijk gezegd(daar verdienen ze mss meer centen), als ze voor de nationale ploeg hun best niet willen doen kunnen ze best oprotten imo.
Kijk naar Deschacht vandaag, ik lach die kerel normaal altijd uitMaar dat was 1 van de enigen die vandaag echt zen best deed en zich inzette .
) . Tis de kunst om die voetballers samen te laten spelen en dat doet belgie gewoon niet.Kom kom tis weer weekend zeker dat de kindjes nog op zijnmTm zei:Wa gij zegt is pure onzin. Simons zit nu zelfs op de bank bij PSV en Van Buyten viel ook meer naast de 11 dan hem lief was. Dan ligt het volgens u dus al 5 jaar aan de trainerVolg het voetbal eerst eens voordat ge begint te raaskallen
(alé khoop het in uw geval
)YesName zei:Ja tuurlijk, tactiek van een ploeg en zo da maakt totaal nie uit. En nie genoeg kwaliteit is nog grotere zever.
weinig kwaliteit?GaMe® zei:Vind ik ook. Er zit gewoon veel te weinig kwaliteit in ons nationaal elftal. De trainer kan daar echt niets aan verbeteren.
.

mTm zei:Wa gij zegt is pure onzin. Simons zit nu zelfs op de bank bij PSV en Van Buyten viel ook meer naast de 11 dan hem lief was. Dan ligt het volgens u dus al 5 jaar aan de trainerVolg het voetbal eerst eens voordat ge begint te raaskallen
Enig minpunt is dat hij niet kan verdedigen, wat voor ruimtes liet die nu open, constant op > 10m van zijn man, hem alle tijd van de wereld geven om langs de flanken voor gevaar te zorgen.Kluivert76 zei:Ik mag Van den Borre niet vergeten te vermelden, want hij speelde ook goed. Hij is niet alleen heel sterk, maar kan erg goed voetballen.
Als hij fit is, moet hij altijd in de basis.