Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chomo zei:Heeft buiten veel loopwerk anders ni teveel speciaals gedaan imo.

Cazzz zei:bwa, buiten heel de tijd de bal opeisen, slimme loopacties en geen duels te verliezen op soms zelfs onmogelijke ballen heeft die idd buiten veel loopwerk ni teveel speciaals gedaan.
chomo zei:Heeft buiten veel loopwerk anders ni teveel speciaals gedaan imo.
Glor zei:"Deschacht might be up for man of the match" dixit commentator op Goltv! Eindelijk een objectieve bron die zijn klasse bevestigt!
)puni zei:"De beschikbaarheid was nochtans uitstekend."
De Franky kan tevreden zijn.mTm zei:hét ergste is dat ik denk dat het onder Advocaat niet veel beter gaat zijn. Men spreekt altijd over een goede generatie, veel talent enz., maar allen tesamen loopt het nu eens nooit goed. Simons, Van Buyten, zelfs Vermaelen heb ik al lang geen goede match meer zien spelen bij de RD.
lichtpuntje: Gillet
hou aub uw onzin voor uzelfZiNo zei:Ik vraag me telkens weer af wat voetballers als SIMONS, VAN BUYTEN en DEFOUR in dit nationaal elftal komen zoeken, die gasten zuigen gewoon en kunnen niet voetballen....

PsYchO.p2 zei:"België is nog altijd niet mathematisch zeker van de uitschakeling."
zucht, tis erg dat ik dit spijtig vind.![]()
rammsein zei:hou aub uw onzin voor uzelf![]()
ze sucken jom, één voor één. Ik zou zelfs nog een stap verder durven gaan en zeggen dat ik beter kan sjotten dan die bende!