Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Essit

Legacy Member
Ik vraag me telkens weer af wat voetballers als SIMONS, VAN BUYTEN en DEFOUR in dit nationaal elftal komen zoeken, die gasten zuigen gewoon en kunnen niet voetballen....

Dit was meer een 1-mans verdediging...Enkel Deschacht deed zen best .

Cazzz

Legacy Member
chomo zei:
Heeft buiten veel loopwerk anders ni teveel speciaals gedaan imo.

bwa, buiten heel de tijd de bal opeisen, slimme loopacties en geen duels te verliezen op soms zelfs onmogelijke ballen heeft die idd buiten veel loopwerk ni teveel speciaals gedaan.

waffel

Legacy Member
Kvon wel da we goed gespeeld hebben. De verdediging stond er wanneer het moest en aanvallend liep alles vlotjes met een paar goals als resultaat. 2-0 tegen Spanje is een billijke score. De volgende keer misschien iets verzorgder spelen zodat die tweede goal vlugger zou komen.

Ik wou dat ik zoiets gewoon één keer kon zeggen... pff kut België :p

fabrice89

Legacy Member
Cazzz zei:
bwa, buiten heel de tijd de bal opeisen, slimme loopacties en geen duels te verliezen op soms zelfs onmogelijke ballen heeft die idd buiten veel loopwerk ni teveel speciaals gedaan.

heeft idd veel den bal gevraagd en goed bijgehouden maar op sommige momenten wou hij toch veel te veel alleen doen, mss logisch in zo'n prutsploeg.

YesName

Legacy Member
chomo zei:
Heeft buiten veel loopwerk anders ni teveel speciaals gedaan imo.

Hebbe gij nie gezien wa die van spanje ook probeerde da die de bal nooit ma dan ook echt nooit kwijt speelde? Dembele gewoon beste van het veld.

Gavin

Legacy Member
Beetje triestig om na deze match die reclame van "Vanden Borre, uw akte van vertrouwen." te moeten horen.

Illcat

Legacy Member
Kan iemand de match kort samen vatten, net de laatste minuut gezien en jah euhm de zielige 5-0 (WTF?!!!) op het scoreboard uiteraard! Ronduit schandalig! Kversta nie hoe ge zo slecht kunt spelen met imo een erg goeie ploeg.

Romelus

Legacy Member
Tvalt nog mee, 5-0. En zoals ik al maanden zeg, Ollie moet gewoon in de basis. Zet Vermaelen centraal naast Kompany en op rechts VDB/Vermeulen en je hebt een solide basis.

GaMe®

Legacy Member
Heb pas vanaf minuut 30 kunnen kijken ongeveer.

Ok, het was tegen Spanje, maar toch. Verdediging was uitermate zwak. Ze gaven Spanje veeel te veel ruimte.

Vandenborre was om van te wenen. Schandalig slechte prestatie.

mtm

Legacy Member
hét ergste is dat ik denk dat het onder Advocaat niet veel beter gaat zijn. Men spreekt altijd over een goede generatie, veel talent enz., maar allen tesamen loopt het nu eens nooit goed. Simons, Van Buyten, zelfs Vermaelen heb ik al lang geen goede match meer zien spelen bij de RD.

lichtpuntje: Gillet

Bluto

Legacy Member
Glor zei:
"Deschacht might be up for man of the match" dixit commentator op Goltv! Eindelijk een objectieve bron die zijn klasse bevestigt!

Nee serieus, Dechacht was echt nog vrij goed. Samen met Gillet de beste Belg op het veld. (niet zo moeilijk, aangezien de rest barslecht was:sop:)
Dick gaat nog werk hebben. Het viel me weeral op hoe traag de Belgen spelen. Elke counter (wat normaal snel moet gebeuren) verliep op wandeltempo. Als er eens een Belg aanviel stond hij zoals altijd weer moederziel alleen op de Spaanse helft.

puni zei:
"De beschikbaarheid was nochtans uitstekend."
:rofl: De Franky kan tevreden zijn.

GaMe®

Legacy Member
mTm zei:
hét ergste is dat ik denk dat het onder Advocaat niet veel beter gaat zijn. Men spreekt altijd over een goede generatie, veel talent enz., maar allen tesamen loopt het nu eens nooit goed. Simons, Van Buyten, zelfs Vermaelen heb ik al lang geen goede match meer zien spelen bij de RD.

lichtpuntje: Gillet

Ik dacht net hetzelfde. Wat gaat Advocaat hier nu aan veranderen. Het moet tenslotte uit de spelers zelf komen.

PsYchO.p2

Legacy Member
"België is nog altijd niet mathematisch zeker van de uitschakeling."

zucht, tis erg dat ik dit spijtig vind. :(

_DKsissor_

Legacy Member
ZiNo zei:
Ik vraag me telkens weer af wat voetballers als SIMONS, VAN BUYTEN en DEFOUR in dit nationaal elftal komen zoeken, die gasten zuigen gewoon en kunnen niet voetballen....
hou aub uw onzin voor uzelf :)

Superman!!!!!

Legacy Member
rammsein zei:
hou aub uw onzin voor uzelf :)

:rofl: ze sucken jom, één voor één. Ik zou zelfs nog een stap verder durven gaan en zeggen dat ik beter kan sjotten dan die bende!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan