Adrei
Legacy Member
Nee, vertel jouw uitgebreide mening eens? Dan weten we het ook direct.Piejie zei:Here we go again![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, vertel jouw uitgebreide mening eens? Dan weten we het ook direct.Piejie zei:Here we go again![]()

videozoneGavin zei:Nog eentje:
"Als we de 0-0 tot aan de rust konden vasthouden, zat er zeker meer in."
Uitgebreide mening?Adrei zei:Nee, vertel jouw uitgebreide mening eens? Dan weten we het ook direct.![]()
Voor het moment is hij dat inderdaad.exo zei:Is van Buyten niet gewoon de 'patron' door het vertrek van Lucio naar Inter?
Uw mening over Gillet en of je die beter/slechter vindt dan Stijnen.Piejie zei:Uitgebreide mening?
Dan hoef ik inderdaad je mening niet weten.steven150 zei:Als je parcours van de Rode Duivels én Spanje de afgelopen jaren wat kent dan kan je gewoon niet verwachten dat de Belgen het Spanje ook maar een beetje moeilijk gaat maken. In Spanje gaan spelen, tegen zowat de beste ploeg van de wereld, je onderschat duidelijk de omtandigheden.
Vercauteren heeft zijn 1ste wedstrijd met inzet nu op de bank gezeten.
De Kirin Cup was met een selectie mannen die normaal nooit worden opgeroepen, Tsjechië was vriendschappelijk. Je verwacht meteen teveel van Vercauteren. En voor mirakels moet je in Lourdes zijn.
In de eerste helft ging het vrij goed, maar daarna zijn de kopjes gaan hangen en voor je het weet staat het dan 5-0. België heeft verloren, puur op kwaliteit, en niet zozeer op tactisch inzicht. In de 2de helft was de concentratie weg en had men het mentaal duidelijk moeilijk.
Je mag nog zo'n tactisch plan in gedachten hebben en medegedeeld hebben, als men de tegenstander wegspeelt en wegtikt valt er van dat tactisch plan niet veel meer over. Dat begrijp je toch?
Als je per se wil bashen op Vercauteren, geef hem dan tenminste eens de mogelijkheid om hem te tonen wat hij waard is tegen een evenwaardige tegenstander. In de meest ondankbare situatie eigenlijk debuteren met wedstrijd met inzet en maar klagen en zagen dat we dan doen. Bashen omdat hij op Spanje gaat verliezen is natuurlijk heel gemakkelijk en wellicht heel leuk, maar dat zegt veel over jouw voetbalinzicht en realiteitszin.
Nu, zoals ik het zie: Spanje heeft België gedomineerd op alle vlakken omdat het simpelweg op alle vlakken x aantal keer beter is.

)exo zei:Is van Buyten niet gewoon de 'patron' door het vertrek van Lucio naar Inter?
dibo zei:Daar gaan we weer! De meute ziet iemand (Gillet) één keer spelen en hij wordt meteen gebombardeerd tot redder van het vaderland.![]()

Die laat ik er dan zelfs nog even buiten.Jurgenv1 zei:Maar ge weet toch dat alles beter is dan Stijnen? Die kan zelfs ni mee in provinciale!![]()


dibo zei:Die laat ik er dan zelfs nog even buiten.
Gewoon, die voorspelbare reacties altijd.![]()

dibo zei:Daar gaan we weer! De meute ziet iemand (Gillet) één keer spelen en hij wordt meteen gebombardeerd tot redder van het vaderland.![]()
Sporza zei:De Rode Duivels hebben (weer) een ferme slag moeten incasseren. Stijn Stijnen, die geblesseerd moest afhaken, zag de match op tv. Sporza vroeg hem waarom de Duivels maar geen vooruitgang boeken. "Je moet een bepaald eergevoel hebben."
Lees ook:
Van Himst: "Dit is niet normaal meer"
"Er is veel talent in de groep, maar je moet dat talent ook omzetten naar de ploeg toe", zegt Stijnen. "Als individu kom je er gewoon niet. Het is nu aan de spelers om eindelijk eens op te staan."
Belga Thomas Vermaelen
"Thomas Vermaelen is wat dat betreft een voorbeeld. Die speelt bij Arsenal en krijgt heel veel lof. Als je ziet hoe die dan terugkeert naar de nationale ploeg... Hij staat het verste."
Missen de Duivels geen Wilmots-type? "Ik denk dat Timmy Simons en Daniel Van Buyten die rol af en toe wel opnemen. Maar de jonge gasten hebben hun wil. De maatschappij is veranderd."
"Toen ik begon ging ik in een hoekje zitten en keek ik op naar Gert Verheyen en de anderen. Nu is dat niet meer zo. Je speelt voor je land en dan moet je een bepaald eergevoel hebben."
"Maar er is al zoveel over gezegd en geschreven. Het wordt tijd dat het nu verandert. Wie of wat, maakt niet uit. Met of zonder Dick Advocaat. Hij zal geen wonderen verrichten, hoor."
Vooral dat stukje over Advocaat is weer goed.pinow zei:Ik zeg niet dat hij helemaal ongelijk heeft, maar helpt hij de ploeg/zichzelf daar nu echt mee?
Maar vooral weer dat gezaag op de "jeugd"Gavin zei:Vooral dat stukje over Advocaat is weer goed.
Simons en Van Buyten de Wilmotsrol ... allez dan.

Hoe wordt je eigenlijk voetbaltrainer in België? Is het in België wel verplicht om een diploma te hebben van die trainerscursus alvorens je coach mag worden voor een club of het nationale elftal?mTm zei:Dat wil ik zien! Zowel Vercauteren, Vandereycken als Antheunis zijn dus slechte trainers, hoewel ze in België hoog staan aangeschreven?
).