Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

antHraxx

Legacy Member
Archaos zei:
Zijn ervaren mannen als Simons en Van Buyten niet goed genoeg meer? Smijt ze buiten.
Hebben jongens als Van Damme en Poco geen zin? Roep ze niet meer op.
Voeren bepaalde spelers hun taken niet uit en willen ze zich niet kapotlopen voor de ploeg? Gooi ze uit de ploeg.

Zet liever spelers van de '2e rij' in de ploeg die wél willen voetballen en knokken dan een hoopje getalenteerde jongens die geen greintje interesse tonen.

Schiet over: niemand :D

antHraxx

Legacy Member
VandenBorre's dekking is gewoon dramatisch, zowel in zone als op de man kan hij niet verdedigen. Staat telkens te ver van zijn man (ook in balbezit; als hij op de RB speelt kan een speler op zijn dode gemak naar binnen komen) en/of laat grote gaten in zijn rug waardoor flankspelers achter hem kunnen doorlopen. Ofwel moet die niet meedoen met de rode duivels ofwel een andere rol; op de rechtsmid als we op de flanken niet met vleugelspelers spelen bvb.

antHraxx

Legacy Member
waffelaar zei:

Bij Rsca is het uitvoetballen van hem ook (soms) huilen met de pet op. Probleem is dat ik hem verdedigend dan weer beter vind op de linksback, maar daar wordt er aanvallend nu eenmaal meer verwacht van u en komt ge meer aan de bal. Daarom ben ik geen voorstander van Deschacht: vis noch vlees om uitgesproken pro te zijn van Deschacht

antHraxx

Legacy Member
Math'ke zei:
Geef mij eens één goede reden waarom niet in plaats van de lokale debiel uit te hangen :)
Dat zou nog veel meer gezichtsverlies betekenen en getuigen van weinig wil. Ook al kunnen de rode duivels mij nu geen zak schelen.

Laten zien dat alles wat voor verbetering vatbaar is (nagenoeg alles) effectief ook wil verbeteren.

Archaos

Legacy Member
antHraxx zei:
Schiet over: niemand :D

hehe :D

Bwa, ik ben er toch van overtuigd dat jongeren als Vermaelen, Kompany, Vertonghen, ... de juiste mentaliteit hebben. Spijtig genoeg kunnen ze voorlopig de winnaarsmentaliteit nog niet overdragen aan hun ploegmaten blijkbaar...

Benjamin

Legacy Member
Ze hebben het straks bij Studio Voetbal ook gehad over de blamage van de rode duivels. Hun opvatting over de oorzaak van de slechte prestaties: de meeste goede Belgische spelers zijn opgeleid in de Nederlandse competitie waar meer aanvallend voetbal wordt gespeeld en ze moeten spelen onder coaches die extreem defensief willen spelen.

GaMe®

Legacy Member
Morgen ga ik naar de U19 interland tussen België en Duitsland.

Selectie:

Code:
ANGELI 		Arnor 		R. Standard de Liège
BOURDOUXHE 	Jason 		PSV Eindhoven
KABASELE * 	Christian 	KAS Eupen
BUYSE 		Jonas 		KSV Cercle Brugge
CASTEELS 	Koen 		KRC Genk
CAVANDA 	Luis Pedro 	Lazio Roma
BADIBANGA 	Zigui 		RSC Anderlecht
DE BRUYNE 	Kevin 		KRC Genk
DE RECHTER 	Sven 		Club Brugge K.V.
DEWAEST 	Sebastien 	OSC Lille
DURWAEL 	Timothy 	KRC Genk
FABRIS 		Samuel 		Sp. du Pays de Charleroi
KAMINSKI 	Thomas 		Germinal Beerschot
LONGUEVILLE 	Birger 		RSC Anderlecht
MARZO 		Stefano 	PSV Eindhoven
MARTIN 		Niels 		Tenerife
N'GANVALA 	Djemel 		FC Metz
POTTIEZ 	Quentin 	RC Lens
SMET 		Mike 		Germinal Beerschot
VAN EENOO 	Lukas 		KSV Cercle Brugge
VANDERHEYDEN 	Senne 		Germinal Beerschot
VERBIST 	Christopher 	R. Standard de Liège

Eens zien of er daar toekomstig talent rondloopt.

^MystiQ

Legacy Member
antHraxx zei:
Dat zou nog veel meer gezichtsverlies betekenen en getuigen van weinig wil. Ook al kunnen de rode duivels mij nu geen zak schelen.

Ik heb weliswaar gevraagd om een goede degelijke reden, dit is voor mij geen reden want hoeveel gezichtsverlies kunnen we nog lijden denk je ? Volgens mij zitten we zowaar aan de bodem van weet ik veel welk diep gat :)

antHraxx

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik heb weliswaar gevraagd om een goede degelijke reden, dit is voor mij geen reden want hoeveel gezichtsverlies kunnen we nog lijden denk je ? Volgens mij zitten we zowaar aan de bodem van weet ik veel welk diep gat :)

Een nationale land dat beslist om niet meer verder mee te doen aan interlands, meer downhill kan je niet gaan.

DogFacedGod

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik heb weliswaar gevraagd om een goede degelijke reden, dit is voor mij geen reden want hoeveel gezichtsverlies kunnen we nog lijden denk je ? Volgens mij zitten we zowaar aan de bodem van weet ik veel welk diep gat :)

Azerbeidjan of zo'n gelijkaardige ploeg geven toch ook niet op.

pina

Legacy Member
ik bekijk nu net voor de eerste keer de samenvatting op sporza (zonder geluid), maar is die laatste goal niet meters buitenspel? Of staat er nog iemand buiten het beeld?

i1y0qr.jpg

TheRedDevils

Legacy Member
Nope, er staat niemand meer. Fabregas (die niet buitenspel stond), geeft hem af aan Villa die hem binnentikt. Op het moment dat Fabregas de bal ontvangt stond Villa idd meters buitenspel. (positiebuitenspel dus)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan