waffel
Legacy Member
pina zei:te denken dat vandenborre nog de uitblinker was in die heenmatchad:
Akte van vertrouwen mijn gat

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pina zei:te denken dat vandenborre nog de uitblinker was in die heenmatchad:

Archaos zei:Zijn ervaren mannen als Simons en Van Buyten niet goed genoeg meer? Smijt ze buiten.
Hebben jongens als Van Damme en Poco geen zin? Roep ze niet meer op.
Voeren bepaalde spelers hun taken niet uit en willen ze zich niet kapotlopen voor de ploeg? Gooi ze uit de ploeg.
Zet liever spelers van de '2e rij' in de ploeg die wél willen voetballen en knokken dan een hoopje getalenteerde jongens die geen greintje interesse tonen.

waffelaar zei:Deschacht![]()
Dat zou nog veel meer gezichtsverlies betekenen en getuigen van weinig wil. Ook al kunnen de rode duivels mij nu geen zak schelen.Math'ke zei:Geef mij eens één goede reden waarom niet in plaats van de lokale debiel uit te hangen![]()
antHraxx zei:Schiet over: niemand![]()

ANGELI Arnor R. Standard de Liège
BOURDOUXHE Jason PSV Eindhoven
KABASELE * Christian KAS Eupen
BUYSE Jonas KSV Cercle Brugge
CASTEELS Koen KRC Genk
CAVANDA Luis Pedro Lazio Roma
BADIBANGA Zigui RSC Anderlecht
DE BRUYNE Kevin KRC Genk
DE RECHTER Sven Club Brugge K.V.
DEWAEST Sebastien OSC Lille
DURWAEL Timothy KRC Genk
FABRIS Samuel Sp. du Pays de Charleroi
KAMINSKI Thomas Germinal Beerschot
LONGUEVILLE Birger RSC Anderlecht
MARZO Stefano PSV Eindhoven
MARTIN Niels Tenerife
N'GANVALA Djemel FC Metz
POTTIEZ Quentin RC Lens
SMET Mike Germinal Beerschot
VAN EENOO Lukas KSV Cercle Brugge
VANDERHEYDEN Senne Germinal Beerschot
VERBIST Christopher R. Standard de Liège
antHraxx zei:Dat zou nog veel meer gezichtsverlies betekenen en getuigen van weinig wil. Ook al kunnen de rode duivels mij nu geen zak schelen.

Math'ke zei:Ik heb weliswaar gevraagd om een goede degelijke reden, dit is voor mij geen reden want hoeveel gezichtsverlies kunnen we nog lijden denk je ? Volgens mij zitten we zowaar aan de bodem van weet ik veel welk diep gat![]()
Math'ke zei:Ik heb weliswaar gevraagd om een goede degelijke reden, dit is voor mij geen reden want hoeveel gezichtsverlies kunnen we nog lijden denk je ? Volgens mij zitten we zowaar aan de bodem van weet ik veel welk diep gat![]()
GaMe® zei:Morgen ga ik naar de U19 interland tussen België en Duitsland.
Archaos zei:Is dat vriendschappelijk?
