Kluivert76
Legacy Member
0O0O0O0O zei:Iemand idee waar ik ticket voor belgie turkije kan kopen ?
Gelieve snel te antwoorden of me een pm te sturen thx manne![]()
http://www.teleticketservice.com/ ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0O0O0O0O zei:Iemand idee waar ik ticket voor belgie turkije kan kopen ?
Gelieve snel te antwoorden of me een pm te sturen thx manne![]()
Maidrion zei:Hij had een contract bij Zenith tot eind dit jaar dat hij niet wou combineren met een rol als bondscoach en ook niet wou verbreken. Aldus 1 januari 2010
.
Psychogen zei:Er valt inderdaad iets van te maken, aan het talent zal het zeker niet liggen, maar de mentaliteit daarintegen, dat kan stukken beter.
Motivatie waarom, ze hebben allemaal hun zaadjes op het droge, moeten enkel tegen een bal stampen en vaderlandsliefde kennen ze niet.
De Schaamrode Belzebubkes hebben nog een lange weg te gaan. Een jonge ploeg, allemaal verdienen ze veel te veel. Neem ze alles af en laat ze spelen voor hun brood dan zullen we een topploeg zien maar zolang ze het in hun handen gegooid zijn kan het hen niks schelen. Wijlen Ernst Happel was nog iets geweest voor de Duivels, wedde weg en lonen naar prestatie.
Steek daar spelers in van zogezegd vierde provinciale die moeten voetballen voor 100 euro per wedstrijd dat ze winnen en boterhammekes met choco en enkele drankbonnetjes, dan pas zullen de Duivels terug weerbaarheid vertonen.

Newboy zei:Neem de kapiteinsband af van Simons en geef hem aan Defour of Kompany.

Hij is toch kapitein van Standard?Muismat zei:Defour kapitein? Het gedacht alleen al.
Muismat zei:Defour kapitein? Het gedacht alleen al. Als hij de instelling krijgt van iemand die ouder is dan 15 dan kan derover geklapt worden.![]()

Wanneer je met 5-0 van het veld wordt gespeeld dan doet 1 doelpuntje meer of minder er niet toe, dan is er op dat moment duidelijk sprake van een groot verschil in kwaliteit en is de zwakkere ploeg bij voorbaat al kansloos om zelfs maar gelijk te spelen.pina zei:en nog over die buitenspelfase: ik vind het dan ook lullig dat villa niet meer buitenspel staat, is toch overduidelijk dat hij enorm veel voordeel heeft kunnen putten uit zijn buitenspelpositie. Hij had daardoor al een onoverbrugbare voorsprong genomen.
Dat is te gemakkelijk. Waarom hebben zoveel andere coaches dan succes bij (zo'n beetje) elke ploeg waar ze voor werken terwijl andere coaches altijd falen. Een goede coach kan het maximale uit de spelers halen, door zowel de spelers individueel goede aanwijzingen te geven als door de juiste poppetje op de juiste plaats te zetten en ze goed samen te laten spelen. Neem Hiddink die zich plaatste met de kleine voetballandjes Zuid-Korea (4 jaar daarvoor met 5-0 vernederd door Nederland toen hiddink daar bonscoach van was, dit leverde hem waarschijnlijk deze job op) en Australië of Beenhakker die zich plaatste met dwergeilandje Trinidad&Tobago. Ik weet niet hoe jullie topografische kennis was gesteld maar ik had nog nooit van dat eilandje gehoord voordat Beenhakker daar coach van werd. Een van die voetballers van Zuid-Korea voetbalt nu dankzij Hiddink bij Tottenham Hotspurs, de ander is een basisspeler bij Manchester United. Hier kwam overigens ook nog wat politiek bij ter sprake (hij heeft vrijstelling van dienstplicht voor elkaar gekregen onder bepaalde voorwaarden) maar dat terzijde.En Vercauteren kan er eigenlijk ook weinig aan doen dat die ploeg niet draait. Als interim-bondscoach krijg je nu eenmaal niet het respect dat je normaal verdient, en zeker niet als die kiekens van de KBVB al maanden aan het roepen zijn dat Advocaat gaat komen en dat Vercauteren toch gauw zal ophoepelen.
nakedbarrel zei:Hij is toch kapitein bij Standard en is een echte leider. Hij of Kompany moet de band krijgen want ze zijn beiden perfect tweetalig en hebben volgens mij een redelijk gezag over de rest van de groep. Behalve over Stijnen dan maarja![]()
Vincent Kompany 
waffelaar zei:Smijt dan toch Lukaku in die ploeg! Direct nen imposante leider.

waffelaar zei:Smijt dan toch Lukaku in die ploeg! Direct nen imposante leider.
Maar idd, wat goed is komt vroeg en bij Lukaku is dat duidelijk het geval.
Piejie zei:Nu we toch bezig zijn, ik wil ook in de ploeg![]()
Piejie zei:Nu we toch bezig zijn, ik wil ook in de ploeg![]()
Jurgenv1 zei:Dat kan je de tegenstanders toch niet aan doen?![]()

True, time for world domination mwuahahahaha.waffelaar zei:Ze hebben ons ook vernederd![]()
