Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Infernus

Legacy Member
Damn, zijn ze goed...
Hopelijk doet Advocaat dat hier beetje veranderen hoor, want zo is het niet leuk meer :p

Bluto

Legacy Member
De rotte appels eruit!:angry:
Vanden Borre, Poccognoli, ... vormen toch geen meerwaarde.

nakedbarrel

Legacy Member
Die vormen wel een meerwaarde want er zijn onvoldoende vervangers voor die 2 :).

VDB is gwn geen verdediger maarja er is geen andere rechtsback voorhanden, Pocognoli's afwezigheid kan opgevangen worden door Van Damme maar die zei ook af met een dubieuze blessure dus...

Gavin

Legacy Member
En er is nog De Laet. Waarom moet die bij de beloften spelen als hij toch lof krijgt bij zijn wedstrijd(en) bij Manchester. geef dan die jongen een kans in plaats van de probleemkindjes.

Piejie

Legacy Member
Gavin zei:
En er is nog De Laet. Waarom moet die bij de beloften spelen als hij toch lof krijgt bij zijn wedstrijd(en) bij Manchester. geef dan die jongen een kans in plaats van de probleemkindjes.
Bwa, Gavin, ken jij veel internationals die niet spelen bij hun ploeg? Ik niet.

Piejie

Legacy Member
Dat matchritme blijkbaar voor bijna elke coach tot de noodzakelijke criteria behoort.

Piejie

Legacy Member
Matchritme op een bepaald niveau. Niet bij jeugd/reserven.

Anders heeft iedereen matchritme.

Gavin

Legacy Member
Reserven van Manchester United. Ja, daar ontbreekt elk niveau. Ik durf wedden dat die het zonder problemen tegen een topper uit de Jupiler League kunnen opnemen en winnen.

Piejie

Legacy Member
Hoe komt het dan dat mensen die bij reserven spelen praktisch nooit bij een nationale ploeg spelen, Gavin?

hazerd

Legacy Member
Gavin zei:
Reserven van Manchester United. Ja, daar ontbreekt elk niveau. Ik durf wedden dat die het zonder problemen tegen een topper uit de Jupiler League kunnen opnemen en winnen.

Ge moet die nu ook niet overschatten ze.
Antwerp heeft er 0-0 tegen gespeeld.

Gavin

Legacy Member
Piejie zei:
Hoe komt het dan dat mensen die bij reserven spelen praktisch nooit bij een nationale ploeg spelen, Gavin?
Omdat die kadetten niet de eerste keuze zijn, uiteraard. Wat hier in dit geval ook zo is. Maar die andere spelers hebben geen zin of voetballen gelijk een seut. Daarom vind ik dat De Laet eens mocht opdraven. Voor deze ene keer, tegen Armenië, waar niemand nog iets aan heeft. waarom moet De Laet, die toch een goede indruk heeft nagelaten bij vele Manchestersupporters, dan bij de beloften gedropt worden? Wat kan het mij dan interesseren of jij veel internationals kent die bij hun club niet spelen.
532io.gif

Marsu

Legacy Member
'T is ook niet echt makkelijk om bij Man U in de basis te spelen he Piejie maar ik denk wel dat Ritchie nog niet klaar is om met de grote jongens mee te doen maar langs de andere kant, als je hem plots in de ploeg gaat droppen is het nu wel een mooie gelegenheid. Van Damme doet niet mee, idem met Poco, Vertonghen ligt ook 3 weken aan de kant en De Laet heeft tot nu toe altijd wat moois laten zien... Wie gaan we er anders zetten? Vermaelen? Dat is geen LB, die hoort in het centrum thuis.

Het is ook tegen Armenië, die hebben geen enkele sterke speler denk ik, Ritchie kan een voorproefje krijgen van de échte Duivels en we zien hoe het hem bevalt.

exo

Legacy Member
Gavin zei:
En er is nog De Laet. Waarom moet die bij de beloften spelen als hij toch lof krijgt bij zijn wedstrijd(en) bij Manchester. geef dan die jongen een kans in plaats van de probleemkindjes.

Piejie zei:
Hoe komt het dan dat mensen die bij reserven spelen praktisch nooit bij een nationale ploeg spelen, Gavin?

Ik denk dat Gavin wil zeggen dat De Laet mogelijk veel gemotiveerder aan de aftrap zal komen dan pakweg een Pocognoli die het vanzelfsprekend vind om bij de selectie te zitten. Jongens als De Laet daar kan je nog dankbaarheid van verwachten, iets wat eigenlijk al onze Duivels zouden moeten hebben.

Marsu

Legacy Member
Poco moet eigenlijk ook nog niet teveel noten op zijn zang krijgen, bij de A-ploeg heeft die nog niets baanbrekends laten zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan