Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Bwa, Gavin, ken jij veel internationals die niet spelen bij hun ploeg? Ik niet.Gavin zei:En er is nog De Laet. Waarom moet die bij de beloften spelen als hij toch lof krijgt bij zijn wedstrijd(en) bij Manchester. geef dan die jongen een kans in plaats van de probleemkindjes.
Massive.be zei:

En dan?Piejie zei:Bwa, Gavin, ken jij veel internationals die niet spelen bij hun ploeg? Ik niet.
Gavin zei:Reserven van Manchester United. Ja, daar ontbreekt elk niveau. Ik durf wedden dat die het zonder problemen tegen een topper uit de Jupiler League kunnen opnemen en winnen.
Omdat die kadetten niet de eerste keuze zijn, uiteraard. Wat hier in dit geval ook zo is. Maar die andere spelers hebben geen zin of voetballen gelijk een seut. Daarom vind ik dat De Laet eens mocht opdraven. Voor deze ene keer, tegen Armenië, waar niemand nog iets aan heeft. waarom moet De Laet, die toch een goede indruk heeft nagelaten bij vele Manchestersupporters, dan bij de beloften gedropt worden? Wat kan het mij dan interesseren of jij veel internationals kent die bij hun club niet spelen.Piejie zei:Hoe komt het dan dat mensen die bij reserven spelen praktisch nooit bij een nationale ploeg spelen, Gavin?
Gavin zei:En er is nog De Laet. Waarom moet die bij de beloften spelen als hij toch lof krijgt bij zijn wedstrijd(en) bij Manchester. geef dan die jongen een kans in plaats van de probleemkindjes.
Piejie zei:Hoe komt het dan dat mensen die bij reserven spelen praktisch nooit bij een nationale ploeg spelen, Gavin?