Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marsu

Legacy Member
Tot Stijnen er nog eens voor staat zeker. :) Of was het Simons? Nuja, sterke speler hoor maar hij zou eens een keertje moeten worden opgeroepen en op de bank gezet worden, signaaltje geven.

Marsu

Legacy Member
Funso Ojo moeten we ook in't oog houden, die kan zich ook ontpoppen tot een talentje. Hopelijk iets constanter dan Wuytens. Kheb nog op een feestje naar het schijnt vlak naast die Funso gestaan zonder het te weten. Zag er wel niet meteen ne decadente voetballer uit hoewel hij appartement en auto plus degelijk loon onder zijn gat kreeg geschoven. Was toen 17 jaar oud, dat menneken.

Archaos

Legacy Member
Marsu zei:
Funso Ojo moeten we ook in't oog houden, die kan zich ook ontpoppen tot een talentje. Hopelijk iets constanter dan Wuytens. Kheb nog op een feestje naar het schijnt vlak naast die Funso gestaan zonder het te weten. Zag er wel niet meteen ne decadente voetballer uit hoewel hij appartement en auto plus degelijk loon onder zijn gat kreeg geschoven. Was toen 17 jaar oud, dat menneken.

Oei, die gaat naar feestjes :unsure:

Allé ik ben eens benieuwd wat hun 'antwoord' is voor morgen.

Vercauteren laat iig de spelers waar kritiek op kwam de laatste dagen op de bank zitten.

DBK

Legacy Member
hazerd zei:
Ge moet die nu ook niet overschatten ze.
Antwerp heeft er 0-0 tegen gespeeld.
Was eerder het 3e team dan het 2e team van ManU imo. Er speelden niet veel spelers mee die vaak in de basis staan bij de reserven, eerder jongen gasten en wat spelers om de kern aan te dikken.

Marsu

Legacy Member
Archaos zei:
Oei, die gaat naar feestjes :unsure:

Allé ik ben eens benieuwd wat hun 'antwoord' is voor morgen.

Vercauteren laat iig de spelers waar kritiek op kwam de laatste dagen op de bank zitten.

In Antwerpen zelfs, terwijl hij in Eindhoven speelt. :p Hij was wel al snel weg, rond 23u al en dronk Ice Tea. :)

Empeee

Legacy Member
De live-beelden van de WK-voorrondematch Armenië-België zijn morgenavond vanaf 18.00u exclusief te volgen op SportWereld. Nergens anders kan u dat doen. De inzet is groot na de 5-0-pandoering in Spanje. Het bezoedelde blazoen van het Belgisch voetbal moet worden opgepoetst.

Het commentaar van het rechtstreekse verslag op SportWereld is van Luc Van Doorslaer.

Benjamin

Legacy Member
[TFL]Boozy;12177301 zei:
Lee is al lang weg he...
Daar had ik even niet aan gedacht (ik zou vaker naar "Match of the day" moeten kijken maar het komt er helaas vaak niet van), hij was in ieder geval een gewaardeerde basisspeler bij Tottenham Hotspurs. Punt is dat hij net als Park dankzij een goede trainer zich als voetballer veel beter heeft kunnen ontwikkelen, dit in eerste instantie doordat deze trainer Zuik-Korea als ploeg veel beter maakte. In een paar jaar tijd van een flutploegje wat kansloos met defentsies, slecht tactisch en technisch spel met 5-0 verloor van een groter voetballand naar een ploeg die op eigen kracht de kwartfinale van het wk haalde en met wat geluk (hulp van de scheidsrechter) dan ook nog door mocht naar de halve finale.
Hetzelfde kunstje flikte Hiddink met PSV: iets van 8 jaar lang achter elkaar er uit na de eerste ronde van de Champions League en direct de halve finale die ze met veel pech verloor van AC-Milaan.

Hetzelfde kan je bijvoorbeeld zeggen van Mourinho die toch maar even met FC Porto de Champions League won. Weliswaar met het nodige geluk maar ook met goed voetbal en een aantal spelers die zichtbaar beter werden onder Mourinho. Of van Gaal die met een superjong Ajax in '95 de Champions League won terwijl ze 3 keer zo weinig geld hadden als de Italiaanse en Spaanse ploegen of Adriaanse die met het klein AZ de halve finale van de UEFA-cup haalde of van Marwijk die met Feyenoord de UEFA cup won op het moment dat het voor onmogelijk werd gehouden dat dit zou kunnen.

Een goede trainer maakt enorm veel verschil, er zijn alleen heel weinig menen die zo'n goede trainer zijn.
Met de spelers die België heeft zou die ploeg veel beter kunnen en moeten presteren en ik vind het dan ook volkomen terecht wanneer Vercauteren hiervoor verantwoordelijk wordt gesteld.

exo

Legacy Member
Je kan Vercauteren hier niet voor verantwoordelijk stellen. Probeer je team maar eens te motiveren als je tegen de regerende Europees kampioen dé beslissende wedstrijd van de laatste kans moet spelen. Neen als er iemand verantwoordelijk is, is het wel VDE.

Marsu

Legacy Member
exo zei:
Je kan Vercauteren hier niet voor verantwoordelijk stellen. Probeer je team maar eens te motiveren als je tegen de regerende Europees kampioen dé beslissende wedstrijd van de laatste kans moet spelen. Neen als er iemand verantwoordelijk is, is het wel VDE.

En de Belgische voetbalbond niet vergeten.

Starrk

Legacy Member
En we gaan de tags eens verwijderen. Hou jullie inbox maar in de gaten :woohoo:

Benjamin

Legacy Member
exo zei:
Je kan Vercauteren hier niet voor verantwoordelijk stellen. Probeer je team maar eens te motiveren als je tegen de regerende Europees kampioen dé beslissende wedstrijd van de laatste kans moet spelen. Neen als er iemand verantwoordelijk is, is het wel VDE.
De uitschakeling is inderdaad overwegend de schuld van VDE maar het is duidelijk dat Vercauteren de ploeg ook absoluut niet beter maakt.

Marsu

Legacy Member
Benjamin zei:
De uitschakeling is inderdaad overwegend de schuld van VDE maar het is duidelijk dat Vercauteren de ploeg ook absoluut niet beter maakt.

Wat exo bedoelt is dat VDE de ploeg tot zo'n punt heeft geleid dat de motivatie helemaal zoek is, waardoor werken met de ploeg erg moeilijk wordt en Franky nu de zwarte piet krijgt toegeschoven. Franky brengt inderdaad niets bij nu maar de situatie is ook verre van ideaal...

Denk ik.

Bluto

Legacy Member
Volgens Collin gaat Advocaat 11% van zijn loon bij zenit verdienen bij de rode duivels:D

waffel

Legacy Member
ty_00n zei:
Volgens Collin gaat Advocaat 11% van zijn loon bij zenit verdienen bij de rode duivels:D

Als de Rode Duivels het EK bereiken zal hij dat wel niet erg vinden.

Marsu

Legacy Member
ty_00n zei:
Volgens Collin gaat Advocaat 11% van zijn loon bij zenit verdienen bij de rode duivels:D

En nog verdient hij schandalig veel, en zijn spelers nog veel meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan