Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toch mag het geen zekerheid zijn om een basisplaats bij de duivels.exo zei:True, maar toch heeft hij dat wel.

Marsu zei:Funso Ojo moeten we ook in't oog houden, die kan zich ook ontpoppen tot een talentje. Hopelijk iets constanter dan Wuytens. Kheb nog op een feestje naar het schijnt vlak naast die Funso gestaan zonder het te weten. Zag er wel niet meteen ne decadente voetballer uit hoewel hij appartement en auto plus degelijk loon onder zijn gat kreeg geschoven. Was toen 17 jaar oud, dat menneken.

Was eerder het 3e team dan het 2e team van ManU imo. Er speelden niet veel spelers mee die vaak in de basis staan bij de reserven, eerder jongen gasten en wat spelers om de kern aan te dikken.hazerd zei:Ge moet die nu ook niet overschatten ze.
Antwerp heeft er 0-0 tegen gespeeld.
Archaos zei:Oei, die gaat naar feestjes
Allé ik ben eens benieuwd wat hun 'antwoord' is voor morgen.
Vercauteren laat iig de spelers waar kritiek op kwam de laatste dagen op de bank zitten.
Hij was wel al snel weg, rond 23u al en dronk Ice Tea. 
De live-beelden van de WK-voorrondematch Armenië-België zijn morgenavond vanaf 18.00u exclusief te volgen op SportWereld. Nergens anders kan u dat doen. De inzet is groot na de 5-0-pandoering in Spanje. Het bezoedelde blazoen van het Belgisch voetbal moet worden opgepoetst.
Het commentaar van het rechtstreekse verslag op SportWereld is van Luc Van Doorslaer.
Daar had ik even niet aan gedacht (ik zou vaker naar "Match of the day" moeten kijken maar het komt er helaas vaak niet van), hij was in ieder geval een gewaardeerde basisspeler bij Tottenham Hotspurs. Punt is dat hij net als Park dankzij een goede trainer zich als voetballer veel beter heeft kunnen ontwikkelen, dit in eerste instantie doordat deze trainer Zuik-Korea als ploeg veel beter maakte. In een paar jaar tijd van een flutploegje wat kansloos met defentsies, slecht tactisch en technisch spel met 5-0 verloor van een groter voetballand naar een ploeg die op eigen kracht de kwartfinale van het wk haalde en met wat geluk (hulp van de scheidsrechter) dan ook nog door mocht naar de halve finale.[TFL]Boozy;12177301 zei:Lee is al lang weg he...
exo zei:Je kan Vercauteren hier niet voor verantwoordelijk stellen. Probeer je team maar eens te motiveren als je tegen de regerende Europees kampioen dé beslissende wedstrijd van de laatste kans moet spelen. Neen als er iemand verantwoordelijk is, is het wel VDE.
De uitschakeling is inderdaad overwegend de schuld van VDE maar het is duidelijk dat Vercauteren de ploeg ook absoluut niet beter maakt.exo zei:Je kan Vercauteren hier niet voor verantwoordelijk stellen. Probeer je team maar eens te motiveren als je tegen de regerende Europees kampioen dé beslissende wedstrijd van de laatste kans moet spelen. Neen als er iemand verantwoordelijk is, is het wel VDE.
Benjamin zei:De uitschakeling is inderdaad overwegend de schuld van VDE maar het is duidelijk dat Vercauteren de ploeg ook absoluut niet beter maakt.
ty_00n zei:Volgens Collin gaat Advocaat 11% van zijn loon bij zenit verdienen bij de rode duivels![]()
ty_00n zei:Volgens Collin gaat Advocaat 11% van zijn loon bij zenit verdienen bij de rode duivels![]()