Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jurgenv1

Legacy Member
Gavin zei:
Het is toch waar? Als er nu één iemand heeft liggen zagen in de pers over ingesteldheid etc., dan is het Stijnen toch wel.

Nu komt Van Buyten bijvoorbeeld naar buiten dat het gesprek nodig was en er vanalles is uitgepraat. Droog.
Frappant is wel als Stijnen klaagt over de ingesteldheid dan moet hij "zijn muil houden" en wat hebben we hier nog allemaal moeten lezen... Want er zit talent in de groep! Dus het kan onmogelijk aan de ingesteldheid liggen! Nu blijkt het plots wel zo te zijn... :p Volgens mij is het gewoon een generatieconflict, de jeugd neemt alles makkelijk op en denken dat ze vedetten zijn en dat klaagde Stijnen aan dacht ik, dus Stijnen hoeft hier niet op zijn plaats gezet te worden als het om ingesteldheid gaat, ma bon, het was idd beter dat hij nu eindelijk eens van zijn vet kon geven tegen de jeugd. :p

Mako

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Frappant is wel als Stijnen klaagt over de ingesteldheid dan moet hij "zijn muil houden" en wat hebben we hier nog allemaal moeten lezen... Want er zit talent in de groep! Dus het kan onmogelijk aan de ingesteldheid liggen! Nu blijkt het plots wel zo te zijn... :p Volgens mij is het gewoon een generatieconflict, de jeugd neemt alles makkelijk op en denken dat ze vedetten zijn en dat klaagde Stijnen aan dacht ik, dus Stijnen hoeft hier niet op zijn plaats gezet te worden als het om ingesteldheid gaat, ma bon, het was idd beter dat hij nu eindelijk eens van zijn vet kon geven tegen de jeugd. :p

Stijnen is gewoon een zaag + degoutante mens, dus uiteraard speelt die reputatie mee bij alle commentaren op hem.

Als Wasyl ne scheet liet, kwam het ook 10 keer in Studio 1, allemaal omwille van zijn reputatie. Zo werkt het gewoon.

Gavin

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Frappant is wel als Stijnen klaagt over de ingesteldheid dan moet hij "zijn muil houden" en wat hebben we hier nog allemaal moeten lezen... Want er zit talent in de groep! Dus het kan onmogelijk aan de ingesteldheid liggen! Nu blijkt het plots wel zo te zijn... :p Volgens mij is het gewoon een generatieconflict, de jeugd neemt alles makkelijk op en denken dat ze vedetten zijn en dat klaagde Stijnen aan dacht ik, dus Stijnen hoeft hier niet op zijn plaats gezet te worden als het om ingesteldheid gaat, ma bon, het was idd beter dat hij nu eindelijk eens van zijn vet kon geven tegen de jeugd. :p
Het is in de groep waar hij zijn bek moet opendoen, niet in De Zevende Dag na een match waar hij geen zak mee te maken had. Ook maar een bedenkelijke instelling. Is Stijnen ook kapitein bij de Rode Duivels?

Inderdaad, nu houden ze een gesprek en de grootste klager (persgewijs dan) is er niet bij. Amateurs. Stijnen moet er op zijn minst dan toch bij zijn.

PME_Legend

Legacy Member
Als hij dat in de pers al doet zegt genoeg over zen gezag of aanzien in de ploeg za . Die jeugd hebben gewoon spelers nodig die wel aanzien hebben of die wel leiderschaps uitstralen maw waar je bang van hebt en waar je wel gaat voor werken. En die hebben we gewoon niet. Mss Gatusso naturaliseren?:unsure:

edit*
true gavin

Jurgenv1

Legacy Member
Gavin zei:
Het is in de groep waar hij zijn bek moet opendoen, niet in De Zevende Dag na een match waar hij geen zak mee te maken had. Ook maar een bedenkelijke instelling. Is Stijnen ook kapitein bij de Rode Duivels?

Inderdaad, nu houden ze een gesprek en de grootste klager (persgewijs dan) is er niet bij. Amateurs. Stijnen moet er op zijn minst dan toch bij zijn.
Ok maar is het niet begonnen toen hij uitvloog tegen Poco nadat ie simpelweg een verliespartij begon te lachen en de pers er dan op sprong? Deed Stijnen het en klaagde Poco het aan dan ging Poco plots als held onthaald worden 'om zo'n wantoestanden aan te klagen'. dus ik snap niet wat Stijnen zijn neus, accent of kapsel hier mee te maken heeft (vooral aan Mako gericht). :)

Ph Sp

Legacy Member
We hebben jonge spelers die wél met de juiste mentaliteit spelen en die wél de Millecamps/Gerets verschijning hebben maar we hebben er ook die er totaal met hun klak naar gooien (Fellaini) of die gewoon eeuwig enfant terrible zullen blijven (VDB)

Mako

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Ok maar is het niet begonnen toen hij uitvloog tegen Poco nadat ie simpelweg een verliespartij begon te lachen? Deed Stijnen het en klaagde Poco het aan dan ging Poco plots als held onthaald worden 'om zo'n wantoestanden aan te klagen'. dus ik snap niet wat Stijnen zijn neus, accent of kapsel hier mee te maken heeft (vooral aan Mako gericht). :)

valt ook niet rationeel te verklaren hé. Het is gewoon zo dat ge sneller over kleine details zult vallen bij iemand die ge niet kunt hebben dan bij iemand die ge wel kunt hebben.

Is een menselijke reactie, zeker als het om iets zo passioneel als voetbal gaat.

Ik kan mij voorstellen dat gij bij een straffe uitspraak van een anderlecht-speler ook sneller op uw paard zou zitten dan wanneer diezelfde uitspraak door een brugge-speler gemaakt zou zijn.

(staat wel ff los van dit geval, want ik heb die uitspraken van stijnen niet eens gelezen)

SIO

Legacy Member
Piejie zei:
Bwa, Gavin, ken jij veel internationals die niet spelen bij hun ploeg? Ik niet.
effe ter info omdat ik het net las :p

Standard-speler loopt duel tegen België mis
WK 2010 - Bijna speelde Hiraç Yagan van Standard vandaag tegen de Rode Duivels, maar hij werd zondag uit de Armeense kern gezet.



Aangezien onze ranking nu toch naar die van Armenië aanleunt gaat de Gavin nog gelijk krijgen uiteindelijk :woohoo:

Piejie

Legacy Member
Huh? Ik zeg toch niet dat er geen zijn. Ik zeg dat ik er niet veel ken. Maar er zijn er natuurlijk wel degelijk.

Meestal bij de kleinere ploegen. Maar ook echte toppers die niet meer aan de bak komen bij grotere ploegen, kijk naar Sheva de laatste jaren.

Maar dat zijn natuurlijk wel mensen die zich al bewezen hebben.

SIO

Legacy Member
Zeg ik toch ook niet, is gewoon een toevallig voorbeeld van de belgische tegenstander vanavond, chill!

Jurgenv1

Legacy Member
Mako zei:
valt ook niet rationeel te verklaren hé. Het is gewoon zo dat ge sneller over kleine details zult vallen bij iemand die ge niet kunt hebben dan bij iemand die ge wel kunt hebben.

Is een menselijke reactie, zeker als het om iets zo passioneel als voetbal gaat.

Ik kan mij voorstellen dat gij bij een straffe uitspraak van een anderlecht-speler ook sneller op uw paard zou zitten dan wanneer diezelfde uitspraak door een brugge-speler gemaakt zou zijn.

(staat wel ff los van dit geval, want ik heb die uitspraken van stijnen niet eens gelezen)
Ah dus je geeft wel toe dat het deels komt omdat hij bij Brugge speelt dan? Wat ik al langer vermoedde en eerder vertelde hier... :p Ok, ik kan het niet ontkennen maar ik zal er niet zo lang over blijven doorbomen en het moet dan ook rechtstreeks uithalen naar de concurrent zijn. (Poznan gaat zeker door! Remember. :') ).

Wederzijds gebeurd het ook wel zoals nu, maar ik vind het kortzichtig dat Stijnen dan op sportief vlak dan ook niks meer goeds kan doen omdat hij u gewoon niet aanstaat door allerlei pietlullige, extrasportieve redenen, objectiviteit is dus ver zoek bij momenten. :(

Mako

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Ah dus je geeft wel toe dat het deels komt omdat hij bij Brugge speelt dan? Wat ik al langer vermoedde en eerder vertelde hier... :p Ok, ik kan het niet ontkennen maar ik zal er niet zo lang over blijven doorbomen en het moet dan ook rechtstreeks uithalen naar de concurrent zijn. (Poznan gaat zeker door! Remember. :') ).

uiteraard, ik denk dat dat logisch is. Er zijn vele redenen waarom ik Stijnen niet moet hebben, en het feit dat hem nen brugge-boy is, zal er uiteraard mee te maken hebben.

Allicht zou ik hem minder irritant vinden moest hij bij Anderlecht spelen, aangezien ge van uw geliefde spelers al wel eens iets door de vingers kunt zien.

Jurgenv1 zei:
Wederzijds gebeurd het ook wel zoals nu, maar ik vind het kortzichtig dat Stijnen dan op sportief vlak dan ook niks meer goeds kan doen omdat hij u gewoon niet aanstaat door allerlei pietlullige, extrasportieve redenen, objectiviteit is dus ver zoek bij momenten. :(

Ik zal nooit zeggen dat Stijnen niets goed kan doen, maar ik zal hem allicht wel strenger beoordelen dan normaal, onbewust ingegeven door mijn antipathie voor hem. Beetje vergelijkbaar met een gekleurde fanboy-bril, maar dan omgekeerd: niemand doet dat expres denk ik, maar het is logisch dat ge u sneller stoort aan vergissingen/foutjes van iemand die ge niet moet hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan