Frappant is wel als Stijnen klaagt over de ingesteldheid dan moet hij "zijn muil houden" en wat hebben we hier nog allemaal moeten lezen... Want er zit talent in de groep! Dus het kan onmogelijk aan de ingesteldheid liggen! Nu blijkt het plots wel zo te zijn...

Volgens mij is het gewoon een generatieconflict, de jeugd neemt alles makkelijk op en denken dat ze vedetten zijn en dat klaagde Stijnen aan dacht ik, dus Stijnen hoeft hier niet op zijn plaats gezet te worden als het om ingesteldheid gaat, ma bon, het was idd beter dat hij nu eindelijk eens van zijn vet kon geven tegen de jeugd.