Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom die (s)?volderke89 zei:Op tennisvlak en op wielervlak hebben we dan ook absolute topper(s) en betekenen we iets. Daarenboven zijn het ook 2 prachtige sporten.

Piejie zei:Waarom die (s)?![]()
Vandaag in de gazet:Troj zei:Vandaag in de gazet:
"Het Franstalige RTL heeft de rechten gekocht voor de uitzending van Spanje-België. De match zal dus toch live te volgen zijn. Voor Armenie-België zijn de onderhandelingen nog aan de gang. Er zouden ook met een Nederlandstalige partner nog gesprekken gaande zijn."
Flink op tijd, natuurlijk.
Vive RTL!