Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
d_W zei:Ik begin echt het schijt te krijgen van altijd naar streams te kijken![]()
ty_00n zei:'T is echt van kwaad naar erger aan het gaan met die tv-uitzendignen tegenwoordig.Komt Spanje-België nu zelfs al niet meer op de buis?
kunde RTL zo niet ontvangen ?noorderzon zei:daar moet ge digitale tv voor hebben zenne

antHraxx zei:"Grootste kakploeg tikt bal beter rond dan Rode Duivels"
Nog vier matchen hebben de Rode Duivels te gaan in hun WK-kwalificatiecampagne, te beginnen zaterdag met een uitwedstrijd bij Europees kampioen Spanje. De Spaans-Belgische oud-voetballer Juan Lozano vindt dat we de fel gehypete jonge Rode Duivels het best niet te veel overroepen.
KN: Van de huidige generatie Rode Duivels wordt nochtans gezegd dat ze enorm getalenteerd is.
Lozano: We zullen zien. Ze worden soms heel rap talenten genoemd in België. Maar wat is talent? Iemand die zo goed kan voetballen dat hij matchen wint, die heeft talent. Dus als het toch allemaal zulke grote talenten zijn, dat de Rode Duivels dan eens beginnen te winnen, hè.
KN: Zit er een speler bij die je kan charmeren?
Lozano: Nee. Ik zie hier en daar een goede sjotter, maar niemand van wie ik omverval. Geen toptalenten.
KN: Ook Eden Hazard niet?
Lozano: Wie in de Franse eerste klasse speelt, zal wel iets kunnen. Maar om nu al te zeggen dat die toekomstige wereldtop is... daarvoor heb ik nog niet genoeg van hem gezien.
Een talent is iemand die iets kan forceren en voor zijn ploeg matchen wint. En dat niet één keer doet, maar regelmatig. En zulke spelers hebben de Rode Duivels blijkbaar niet. Ze mogen tegen de grootste kakploeg spelen, zelfs die tikken de bal beter rond dan de Belgen.
KN: Dan wordt het heel lastig tegen Europees Kampioen Spanje. Wat gaan zij doen tegen de Rode Duivels?
Lozano: Wandelen. Er wordt altijd gezegd: in voetbal kan alles. Dat is misschien wel zo, maar ik kan echt niet geloven dat België voor Spanje een probleem wordt. In Brussel hebben de Belgen nochtans een goeie match gespeeld. Maar op het eind verliezen ze wel. Als het dan eens draait, kunnen ze het niet afmaken.
KN: Kun je van de Belgische competitie nog genieten?
Lozano: Sinds de zaak-Bosman valt hier niet veel meer te beleven. De clubs kunnen financieel niet meer concurreren met het buitenland, maar het grootste probleem is dat er aan de basis niet goed gewerkt wordt. Ze selecteren op kracht en lengte in plaats van op talent.
Ik mag er niet aan denken hoeveel talentjes er in België al over het hoofd werden gezien, gewoon omdat ze niet groot of sterk genoeg waren bij de jeugd. En wat is uiteindelijk het resultaat? Eersteklassespelers die het abc van het voetbal nog niet kennen: slecht positiespel, geen techniek, geen inzicht en heel weinig voetbalintelligentie.
Bron: Knack
GaMe® zei:Komt de wedstrijd nu op tv?
Wat is dat toch tegenwoordig op sporza. Constant, tennis, wielrennen, atletiek, en als de rode duivels dan eens spelen is er helemaal niets te zien.![]()
GaMe® zei:Komt de wedstrijd nu op tv?
Wat is dat toch tegenwoordig op sporza. Constant, tennis, wielrennen, atletiek, en als de rode duivels dan eens spelen is er helemaal niets te zien.![]()
Wesdude zei:Op RTL.
En inderdaad, de eerste ronde van Kim Clijsters in eender welk tornooi is blijkbaar belangrijker dan een voetbalmatch van België tegen Spanje. :doh:

volderke89 zei:Op tennisvlak en op wielervlak hebben we dan ook absolute topper(s) en betekenen we iets. Daarenboven zijn het ook 2 prachtige sporten.
GaMe® zei:Komt de wedstrijd nu op tv?
Wat is dat toch tegenwoordig op sporza. Constant, tennis, wielrennen, atletiek, en als de rode duivels dan eens spelen is er helemaal niets te zien.![]()
sharpshot zei:zijn er echt mensen die willen kijken?
Waarom niet?sharpshot zei:zijn er echt mensen die willen kijken?