Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinow

Legacy Member
|nfected zei:
Proto toch niet, die wilt toch bij zijn zwangere vriendin zijn. Ze staat klaar voor te droppen
Idd, als ik hem was zou ik toch rap dit matchke gaan keepen.

Sporza.be zei:
De Rode Duivels zijn maandag begonnen aan hun voorbereiding op de match tegen Spanje. Zeven internationals waren afwezig. Naast Vleminckx waren dat Stijn Stijnen (heup), Silvio Proto (zijn vrouw gaat bevallen) en Jelle Van Damme (enkel). Ze zijn erg onzeker.

Illcat

Legacy Member
Mémé Tchité wil voor Rode Duivels spelen

Speler maant voetbalbond aan tot actie
Mémé Tchité wil opnieuw voor de Rode Duivels uitkomen. De ex-aanvaller van Standard en Anderlecht, die nu voor het Spaanse Santander uitkomt, wil dat de Belgische Voetbalbond (KBVB) aan de Wereldvoetbalbond (FIFA) vraagt om de sportieve nationaliteit van de spits te veranderen. Dat verklaarde de Congolese Rwandees met Burudese roots op een persconferentie.

De 25-jarige Tchité werd in 2008 tot Belg genaturaliseerd en kwam dus in aanmerking voor een selectie bij de Rode Duivels. Toen de aanvaller zich voorbereidde op het WK-kwalificatieduel van 15 oktober in Brussel tegen Spanje (1-2 verlies), kwam de FIFA echter met een document op de proppen dat verklaarde dat Tchité sinds 2004 de Rwandese (sportieve) nationaliteit had.
br> 'De Belgische Bond is toen niet verdergegaan. Dat document is echter vals. De Rwandese federatie heeft Tchité inderdaad meermaals benaderd, maar hij heeft steeds geweigerd om zo’n document te ondertekenen.'

'Bovendien heeft Tchité ook geen enkele interland gespeeld met Rwanda. De valse handtekening werd overigens bevestigd door een grafoloog. Daarom vragen we aan de Belgische Bond zich op deze argumenten te baseren, waardoor Tchité voor de Rode Duivels mag uitkomen', verklaarde Meester Luc Misson, de advocaat van de aanvaller woensdag.

-------------------------------------------------------------------------------



Typisch, die gasten van de voetbalbond *zucht*.
Tchité is echt het genre dat we missen bij De Rode Duivels, een spits met een neus voor doelpuntjes of hoe lang denken ze dat Sonck nog zal meegaan? Van de jongere generatie is er echt niemand die momenteel voor een basisplaats kan solliciteren als spits.
Mirallas heel misschien maar het wordt wel eens tijd dat hem toont wat hem kan, dit seizoen hoop'k echt dat em doorbreekt bij St Etienne nu Gomis vertrokken is moet hij gewoon volop zn kansen grijpen.

Infernus

Legacy Member
Bwoh, De Sutter kan toch ook iets, mr Tchité zou inderdaad welkom zijn...

Marsu

Legacy Member
Mjah Tchité is nu de laatste tijd ook geen doelpuntenmachine geweest dacht ik.

13 goals in 58 wedstrijden... Njah, wel in een veel moeilijkere competitie dan de onze maar toch.

Illcat

Legacy Member
Infernus zei:
Bwoh, De Sutter kan toch ook iets, mr Tchité zou inderdaad welkom zijn...

De Sutter is mss goed in de Jupkes league, maar op internationaal vlak heeft hij feitlik nog niks of nauwelijks iets getoond (Europees met Anderlecht & RD).

Infernus

Legacy Member
Zojuist gezien dat ze spelen om 22 uur. Klopt dat? Da's nu toch geen uur om te beginnen voetballen... :)

The Black Mamba

Legacy Member
Illcat zei:
Typisch, die gasten van de voetbalbond *zucht*.
Tchité is echt het genre dat we missen bij De Rode Duivels, een spits met een neus voor doelpuntjes of hoe lang denken ze dat Sonck nog zal meegaan? Van de jongere generatie is er echt niemand die momenteel voor een basisplaats kan solliciteren als spits.
Mirallas heel misschien maar het wordt wel eens tijd dat hem toont wat hem kan, dit seizoen hoop'k echt dat em doorbreekt bij St Etienne nu Gomis vertrokken is moet hij gewoon volop zn kansen grijpen.

Hopelijk maken ze werk van Tchité. Schandalig eigenlijk dat die jongen zelf zoveel moeite moet doen maar het toont wel duidelijk zijn motivatie. Ik hoop dat het in orde komt.

Mirallas vind ik echt overroepen. Ik vind op dit moment een Tom De Sutter/De Camargo echt wel beter dan hem. Binnen 2 jaar is er uiteraard wel Lukaku , zij maar zeker dat da vonken gaat geven , een gouden driehoek met Dembele en Hazard :love: :love:

The Black Mamba

Legacy Member
Infernus zei:
Zojuist gezien dat ze spelen om 22 uur. Klopt dat? Da's nu toch geen uur om te beginnen voetballen... :)

Die spanjolen starten vaak zo laat. In de competitie zijn er ook regelmatig wedstrijd op dat uur. In de zomer kan ik dat nog begrijpen dan is het al een beetje koeler.

Marsu

Legacy Member
Lukaku oproepen... Moest FV die nu oproepen en hij zou de winnende goal tegen Spanje maken, dan is die jongen God. :D

rafiki

Legacy Member
Marsu zei:
Lukaku oproepen... Moest FV die nu oproepen en hij zou de winnende goal tegen Spanje maken, dan is die jongen God. :D

Moet eerst goei punten halen opt scholeke!

Marsu

Legacy Member
Dat vind ik wel een goede aanpak van Anderlecht eerlijk gezegd. Maar kben wel bang dat Lukaku teveel een Afrikaanse tank gaat worden doordat hij vooral met zijn fysiek werkt. Hopelijk verwaarloost hij zijn techniek niet.

waffel

Legacy Member
Marsu zei:
Dat vind ik wel een goede aanpak van Anderlecht eerlijk gezegd. Maar kben wel bang dat Lukaku teveel een Afrikaanse tank gaat worden doordat hij vooral met zijn fysiek werkt. Hopelijk verwaarloost hij zijn techniek niet.

Die jongen heeft de fysiek van een *****, de brains van een Belg en het talent van een Braziliaan. Ik zet al mijn geloof in die jongen :p

Tchité doet nieuwe poging om Duivel te worden

Goed nieuws imo, kheb het altijd al voor die speler gehad. Iemand die goaltjes scoort wanneer het moet!

Marsu

Legacy Member
waffelaar zei:
Die jongen heeft de fysiek van een *****, de brains van een Belg en het talent van een Braziliaan. Ik zet al mijn geloof in die jongen :p

Tchité doet nieuwe poging om Duivel te worden

Goed nieuws imo, kheb het altijd al voor die speler gehad. Iemand die goaltjes scoort wanneer het moet!

Zolang het maar geen Mpenza wordt. Lees: voor doel komen en een rammerke geven vollen djap, elke keer als ik kijk. :p

Kluivert76

Legacy Member
waffelaar zei:
Die jongen heeft de fysiek van een *****, de brains van een Belg en het talent van een Braziliaan. Ik zet al mijn geloof in die jongen :p

Tchité doet nieuwe poging om Duivel te worden

Goed nieuws imo, kheb het altijd al voor die speler gehad. Iemand die goaltjes scoort wanneer het moet!

Lukaku kan de God van het Belgisch voetbal worden.:bow:
Maar hij moet het natuurlijk eerst nog wel waarmaken, maar ik geloof absoluut in hem.

:bow: Lukaku :bow:

En over Tschité: zou mooi zijn als hij de Belgische nationaliteit aanneemt.

Marsu

Legacy Member
Als Lukaku scoort voor de Rode Duivels ne keer in een match met inzet, dan koop ik zijn truitje verdoeme.

Het enige truitje dan dat ik ooit heb gekocht, naast dat van Beckham. :D

Troj

Legacy Member
Allee, ik dacht: de match tegen Armenië zullen ze wel niet uitzenden, maar die tegen Spanje toch wel omwille van de spektakelwaarde. Niks van, dus - op geen enkele zender overigens.

Prime & TF1 zenden (die laatste nogal logisch) Frankrijk-Roemenië uit, de Walen weten van niks en Eurosport zendt de klepper Bahrein-Saoedi-Arabië uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan