Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Black Mamba

Legacy Member
Piejie zei:
Deschacht ook niet hoor :p

Ik vind dat op dit moment Deschacht zijn plaats wel verdiend bij de rode duivels. Hij speelt op dit moment echt niet slecht bij Anderlecht. Onmisbaar is hij uiteraard niet.

En De Camargo zou ik toch wegpakken. Sonck (2 belangrijke goals maken het verschil nog niet) , De Sutter zijn totaal nog niet in vorm en dan hebben we toch geen overvloed aan spitsen niet meer? Hazard en Dembele zijn totaal andere types. Een De Camargo kunnen we in mijn ogen nog goed gebruiken.

SIO zei:
Das voor ne speler uit te schakelen dat ze De Camargo gaan gebruiken :unsure:

Dat 1 thread al volledig daarom draait is al genoeg , laten we het hier maar over onze rode duiveltjes hebben. Hopelijk verliezen ze nog eens dan kunnen we ze allemaal gezamelijk afbreken na de match.

Illcat

Legacy Member
België is weer gezakt op de fifa ranking!

6 plaatsen naar beneden door onze nederlaag tegen de Tsjechen.
Staan nu op nr 68, yay!

NemesisBE

Legacy Member
ik vind De Camargo ook totaal nutteloos bij de RD.
tis precies zo omdat hij Belg geworden is, dat hij ook opgeroepen moet worden.
sinds hij erbij is, hebben trouwens enkel nog maar van Slovenië (nipt) gewonnen.
ervoor speelden we gewoon veel beter voetbal, zoals bv tegen Turkije & Spanje.
nu is't zo gewoon van: ram de bal naar voor en Igor zal zich wel naar de bal buffelen, met ellebogen incluis...

rafiki

Legacy Member
Stijnen verdedigt Belgische netten niet in Spanje
Frank Vercauteren heeft slecht nieuws gekregen. Hij kan zaterdag in Spanje geen beroep doen op Stijn Stijnen. De doelman van Club Brugge sukkelt met zijn heup.

Stof tot discussie ;)

NemesisBE

Legacy Member
kwil Gillet wel eens in actie zien :]
en aangezien Frenky Proto ook al niet moest bij Anderlecht, lijkt me die kans zeer reëel

exo

Legacy Member
Dus als onze aanval het nu niet afmaakt en ons middenveld alles doorlaat en de verdediging hun middagdutje doet kunnen we er zeker van zijn dat Proto de boel wel omzeep helpt. :D

Maar kom Proto heeft toch weer wat krediet opgebouwd bij mij te zondag met enkele knappe saves. Jammer dat die geen constante kan aanhouden. :p

Mjah geef idd Gillet maar eens een kans in doel, die heeft niet slecht gespeeld tegen Inter op de eerste speeldag in de Serie A.

Archaos

Legacy Member
Proto, Gillet of Schollen. Eén van de drie.

Proto moet wel vader worden...

The Black Mamba

Legacy Member
Illcat zei:
België is weer gezakt op de fifa ranking!

6 plaatsen naar beneden door onze nederlaag tegen de Tsjechen.
Staan nu op nr 68, yay!

Huh? Tellen oefenmatchen ook mee voor de ranking :s

starspike

Legacy Member
Kudos voor Stijntje, die vandaag in VM onomwonden zegt dat Bailly technisch een stuk sterker is dan hem!

Marsu

Legacy Member
Gillet dan maar, Proto is soms sterk maar te wisselvallig. Met wat geluk wilt die Gillet zich keihard bewijzen en keept hij de pannen van het dak. Heb daar ook nog niet veel slechte dingen over gehoord, maar dan ook weer niet zooo veel goede dingen...

Infernus

Legacy Member
Bailly is goed, mr wil soms beetje te veel show verkopen met zijn saves. Ik weet niet of hij dit al afgeleerd is in Duitsland. :) Die Gillet ken ik helemaal niet...

Illcat zei:
België is weer gezakt op de fifa ranking!

6 plaatsen naar beneden door onze nederlaag tegen de Tsjechen.
Staan nu op nr 68, yay!
Jawaddedadde, en hoe laag kunnen we precies gaan? :)
Arno! zei:
Huh? Tellen oefenmatchen ook mee voor de ranking :s

Verbaast me ook wel... :(

|nfected

Legacy Member
Proto toch niet, die wilt toch bij zijn zwangere vriendin zijn. Ze staat klaar voor te droppen

Marsu

Legacy Member
|nfected zei:
Proto toch niet, die wilt toch bij zijn zwangere vriendin zijn. Ze staat klaar voor te droppen

Doet me denken aan de wansmakelijke uitdrukking om te bevallen: "vlees schijten"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan