Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Marsu zei:
Ervoor zag hij er blank uit? Reverse MJ?

Ik had al van zijn naam gehoord. Maar dan maak je onbewust de link dat hij blank is. Toen ik hem op tv zag verbaasde het mij dat hij bruin is.
Moet daar al niet teveel achter zoeken :p

waffel

Legacy Member
Tekenend: Deschacht en De Camargo gunnen elkaar geen blik.


Het begint al :p

nakedbarrel

Legacy Member
Toch spijtig dat die mensen van de nationale ploeg niet professioneel genoeg zijn om zich daarover te zetten he. Als Witsel erbij was oké, dat is niet het geval dus doe allemaal niet belachelijk en speel leuk samen

waffel

Legacy Member
nakedbarrel zei:
Toch spijtig dat die mensen van de nationale ploeg niet professioneel genoeg zijn om zich daarover te zetten he. Als Witsel erbij was oké, dat is niet het geval dus doe allemaal niet belachelijk en speel leuk samen

Ik zou het ook niet kunnen, een dag na de feiten. Maar wie ben ik :unsure:

waffel

Legacy Member
dibo zei:
Wat een spel daarover maken... Het gaat hier over profs hé!

Whauw, echte profs als je die van Standard zag spelen eergisteren.
Wat is een prof nog tegenwoordig in de pintjesleague :p
Zware emoties ja. Ik versta wel dat je voor je pree minstens overeen kunt komen, maar dat zat zo vers in hun kop. 20.30 match, de volgende morgen op het veld. Dno wat je dan moet gaan zeggen. Eyyyy, goe gespeeld gisteren ;) :p

Essit

Legacy Member
Tegen wie spelen ze van de week?

Spanje? Armenie ?

Enfin tzal zoiezo dik op hun kl*ten zen... Wat stelt het Belgisch voetbal nog voor, zeker na het voorbije weekend....

Als Defour meespeelt doe ik nog ni eens de moeite om naar de matchen te kijken ....

exo

Legacy Member
waffelaar zei:
Tekenend: Deschacht en De Camargo gunnen elkaar geen blik.


Het begint al :p

Deschacht zijnde zou ik dat ook niet kunnen eerlijk gezegd. Maar zolang ze professioneel genoeg zijn om op het veld wel te communiceren over het spel dan is er geen probleem he.
Maar imo hebben we De Camargo zelfs niet nodig bij de nationale ploeg. We hebben toch spitsen genoeg?

SIO

Legacy Member
exo zei:
Deschacht zijnde zou ik dat ook niet kunnen eerlijk gezegd. Maar zolang ze professioneel genoeg zijn om op het veld wel te communiceren over het spel dan is er geen probleem he.
Maar imo hebben we De Camargo zelfs niet nodig bij de nationale ploeg. We hebben toch spitsen genoeg?
Das voor ne speler uit te schakelen dat ze De Camargo gaan gebruiken :unsure:

Marsu

Legacy Member
Spitsen genoeg, spitsen genoeg! Sonck is "in vorm" na twee goals die hij er toevallig in legt door toevallig te knipperen terwijl de bal in de buurt kwam ofzo, Mirallas is druk bezig met studies over hoe je exact een "goal moet maken" (de terminologie is zelfs een beetje vaag voor hem denk ik), Dembele is geen spits pur sang maar desondanks wel een baas en dan is er Tom De Sutter. En die zit in een vormpeil waarmee we tegen Armenië zelfs niets mee kunnen aanvangen. De Camargo is dan ook geen al te beste spits eerlijk gezegd... Hopelijk komt Sonck erdoor, van de 50 kansen dat hij er heeft gemist moet hij intussen statistisch gezien 10 op een rij erinbuffelen.

Hazard en Dembele gaan de helden mogen spelen, zolang Vermaelen en Van Buyten het maar op slot kunnen houden. Ik vrees toch wel dat een spits zoals Villa/Torres/Guiza iets te veel van het goede is voor onze verdediging. Hun positiespel is niet alleen beter maar dan heb je Xavi nog die de ballen zowat op hun hoofd kan toveren... Dus oftewel schiet Van Buyten in gang en ramt hij alles weg met zijn reusachtig lijf en geraakt geen ene Spanjaard aan een overwinning bij een luchtduel, oftewel laat hij zich in de wind zetten door een geniepige Villa terwijl Vermaelen Torres in het oog houdt. Er zijn al betere verdedigers ingemaakt door die twee dus dat wordt bibberen.

Al dit verandert natuurlijk als Vertonghen meedoet, dan is het 0-6 voor ons, 5 doelpunten van Jan, 1 van Sonck op assist van hem en 6 afgekeurde doelpunten wegens doodslag na het doorboren van Spanjaarden met een van zijn loeiharde knallen.

Piejie

Legacy Member
exo zei:
Deschacht zijnde zou ik dat ook niet kunnen eerlijk gezegd. Maar zolang ze professioneel genoeg zijn om op het veld wel te communiceren over het spel dan is er geen probleem he.
Maar imo hebben we De Camargo zelfs niet nodig bij de nationale ploeg. We hebben toch spitsen genoeg?
Deschacht ook niet hoor :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan