Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marsu zei:Ervoor zag hij er blank uit? Reverse MJ?

nakedbarrel zei:Toch spijtig dat die mensen van de nationale ploeg niet professioneel genoeg zijn om zich daarover te zetten he. Als Witsel erbij was oké, dat is niet het geval dus doe allemaal niet belachelijk en speel leuk samen

dibo zei:Wat een spel daarover maken... Het gaat hier over profs hé!


Illcat zei:Schollen vervangt Ma-Kalambay die geblesseert is uitgevallen.
starspike zei:

Lol, ik had schollen zijn fail in Nederland vroeger verwacht. ;pstarspike zei:
waffelaar zei:Tekenend: Deschacht en De Camargo gunnen elkaar geen blik.
Het begint al![]()
Das voor ne speler uit te schakelen dat ze De Camargo gaan gebruikenexo zei:Deschacht zijnde zou ik dat ook niet kunnen eerlijk gezegd. Maar zolang ze professioneel genoeg zijn om op het veld wel te communiceren over het spel dan is er geen probleem he.
Maar imo hebben we De Camargo zelfs niet nodig bij de nationale ploeg. We hebben toch spitsen genoeg?

Deschacht ook niet hoorexo zei:Deschacht zijnde zou ik dat ook niet kunnen eerlijk gezegd. Maar zolang ze professioneel genoeg zijn om op het veld wel te communiceren over het spel dan is er geen probleem he.
Maar imo hebben we De Camargo zelfs niet nodig bij de nationale ploeg. We hebben toch spitsen genoeg?
