Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Black Mamba

Legacy Member
Echt hé. Die pummel heeft Lamah nooit zijn kans gegeven bij Anderlecht en nu gaat hij die een beetje selecteren.

Bailly nog steeds geblesseerd inderdaad :D

asmo

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
Geen Bailly :D - is die geblesseerd ofzo? of gewoon niet goed genoeg :unsure: :D

Geblesseerd. Hopelijk speelt Gillet.

Edit: En Witsel is 5 matchen ofzo geschorst he.

Marsu

Legacy Member
Ma godverdomme, 4 keepers? Waarom hebben wij 4 keepers nodig? FV wil waarschijnlijk de schrale oogst aan middenvelders aanvullen door Gillet/Ma-Kalambay op het middenveld te zetten om te zien of hij goed speelt ofzo. Alstublieft he seg. Dan Mirallas, Sonck en Mpenza erbij, godverdomme, khoop daze op FV zijne stope gaan kakken, wat nen debiel. Als ge Mpenza en Sonck optrommelt op deze moment, dan is Dries Mertens (die daar in Nederland wat indruk maakte) bijvoorbeeld op zich al een veel betere optie. Maar neen ze. Straks gaat hij nog leden van het Belgisch Special Olympics team optrommelen omdat ze scorend vermogen toonden in hun laatste matchen tegen rolstoelpatiënten.

Btw: De karrevracht van verdedigers geeft me een donkerbruin vermoeden dat FV met 5 verdedigers wilt gaan spelen. Dat gaat goed komen tegen Spanje, geen scorende opstelling en Spanjaarden die zowat allemaal een schitterend afstandsschot hebben. Plezant...

NemesisBE

Legacy Member
dit is een voorselectie he, 28 spelers.
daar valt zowiezo nog 4-5 man af denkek :)

Marsu

Legacy Member
Ik dacht al zoiets maar toch, die lijst verdedigers doet me toch argwaan krijgen ze. Ik heb er nog een slechter oog op dan ervoor.

NemesisBE

Legacy Member
mja 4 linksbacks (waarvan 2 de naam niet waard), 3 rechtsbacks (waarvan 1 zn momenten heeft, 1 enkel presteert bij zn ploeg en 1 youngster) en 4 CV's waarvan er 2 bejaard zijn :lol:

gaan Frenky!

Exorikos

Legacy Member
Maar wij hebben The Verminator !

CV: Vermaelen, Simons, Deschacht, Alderweireld, Van Buyten, (De Laet kan daar ook uit de voeten).

nakedbarrel

Legacy Member
Van de selectie valt zowiezo nog ne keeper af zei FV dus dan zal er nog 4-5 man afvallen maar als ge 10 verdedigers selecteert lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat er daar minstens 7-8 van overblijven. Ik ben eens benieuwd naar de selectie en opstelling + bezetting. Soms denk ik echt dat de technische staf van de Bond de supporters gewoon treiter tot Advocaat arriveert.

Exorikos

Legacy Member
Marsu zei:
Ik denk dat hij Deschacht in de basis gaat droppen...

Echt niet... Vermaelen en Van Buyten zullen wel in de defensie staan, tenzij een van hen geblesseerd geraakt. Op de linksback komt hij er al helemaal niet aan te pas.

Didierke10

Legacy Member
Van Buyten is de laatste tijd ook al ferm bezig bij Bayern. Die hebben nog geen één match gewonnen en waarom roept hij in godsnaam Guillaume Gillet op, die kan nog niet deftig tegen nen bal trappen.

Marsu

Legacy Member
Exorikos zei:
Echt niet... Vermaelen en Van Buyten zullen wel in de defensie staan, tenzij een van hen geblesseerd geraakt. Op de linksback komt hij er al helemaal niet aan te pas.

Franky Vercauteren.

Ik heb gehoord, dat als ge Franky Vercauteren zijne naam 3 keer in de spiegel zegt, dat hij uw opstelling op FM2009 komt verneuken.

pinow

Legacy Member
Marsu zei:
Franky Vercauteren.

Ik heb gehoord, dat als ge Franky Vercauteren zijne naam 3 keer in de spiegel zegt, dat hij uw opstelling op FM2009 komt verneuken.
Candyman :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan