Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlackAngel86 zei:Geen Bailly- is die geblesseerd ofzo? of gewoon niet goed genoeg
![]()
![]()
Exorikos zei:Maar wij hebben The Verminator !

Marsu zei:Ik denk dat hij Deschacht in de basis gaat droppen...
DieterVG zei:Guillaume Gillet
Exorikos zei:Echt niet... Vermaelen en Van Buyten zullen wel in de defensie staan, tenzij een van hen geblesseerd geraakt. Op de linksback komt hij er al helemaal niet aan te pas.
CandymanMarsu zei:Franky Vercauteren.
Ik heb gehoord, dat als ge Franky Vercauteren zijne naam 3 keer in de spiegel zegt, dat hij uw opstelling op FM2009 komt verneuken.
