Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JensiePansie zei:idd, ik als standard sup, vindt dat het tijd is voor een andere keeper, waar is die stijnen mee bezig? het zijn de fcb'ers met oogkleppen op..

SteveDB zei:Omdat Vertonghen zalig is.![]()
JensiePansie zei:idd, ik als standard sup, vindt dat het tijd is voor een andere keeper, waar is die stijnen mee bezig? het zijn de fcb'ers met oogkleppen op..
JensiePansie zei:idd, ik als standard sup, vindt dat het tijd is voor een andere keeper, waar is die stijnen mee bezig? het zijn de fcb'ers met oogkleppen op..
Rogue zei:Inderdaad, de "fcb'ers" hebben oogkleppen op en die van Standard kennen hun dt-regels niet :ironic:.
.

puni zei:Niet wéér die discussie.
Rogue zei:Inderdaad, de "fcb'ers" hebben oogkleppen op en die van Standard kennen hun dt-regels niet :ironic:. 't Zit allemaal in de genen. Gaat die belachelijke discussie nu echt opnieuw beginnen? Stijnen en Bailly zijn goeie keepers. Zij die Stijnen afschilderen als een slechte keeper zijn alles behalve objectief, net als zij die het talent van Bailly ontkennen. Heel die fucking ploeg van de Rode Duivels draait vierkant. Een switch tussen Stijnen en Bailly gaat er niet voor zorgen dat we opeens wel naar het WK gaan. Een coach die weet wat hij doet daarentegen...
Van mij mag gerust Bailly, Proto, Renard,... eerste keeper worden. Denk je nu echt dat dat zoveel verschil gaat maken? 't Lijkt mij hetzelfde als kiezen tussen Pocognoli en Van Damme op de LB. En zelf al zou Bailly beter zijn dan Stijnen (puur hypothetisch), is het dan echt nodig om Stijnen bij iedere nederlaag te kakken te zetten? Stijnen heeft een hekel aan verliezen, dus hij zal iedere keer zijn stinkende best doen. Daar is hij mee bezig. Sommigen zouden nog geloven dat de Mexicaanse griep ook zijn schuld is.

Rogue zei:Mijn oprechte excuses :]. 'k Moest even mijn gal spuwen. 't Was vooral die veralgemening die me enerveerde. Ik word niet graag in een vakje geduwd.
JensiePansie zei:maar zijn blunders kan je niet ontkennen, en die gebeuren teveel denk ik naar menig voetbalfan zijn goesting.


Adrei zei:Ervaring doe je op door zoveel mogelijk matchen te spelen en dus ook zoveel mogelijk buitenlandse matchen van de rode duivels, anders ga je ook nooit ervaring opdoen. Zolang dat Stijnen nog in de goal staat, loopt de klok voor Bailly en kan hij nog geen ervaring opdoen.
Adrei zei:Ja die blessure is een probleem spijtig genoeg, en ervaring kan je toch ook opdoen bij de Rode Duivels. Wel iets minder maar het is toch iets, mentaal moet je ook in orde zijn hé.
. Die paar matchen van de Rode Duivels (tegen ploegen als Spanje en Turkije) wegen in mijn ogen niet echt op tegen de ervaring die je kan opdoen in de Bundesliga.