Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Squadra

Legacy Member
idd, ik als standard sup, vindt dat het tijd is voor een andere keeper, waar is die stijnen mee bezig? het zijn de fcb'ers met oogkleppen op..

-Steve-

Legacy Member
JensiePansie zei:
idd, ik als standard sup, vindt dat het tijd is voor een andere keeper, waar is die stijnen mee bezig? het zijn de fcb'ers met oogkleppen op..

Ge hebt gelijk! Tzijn die van fcb en met fcberke op kop!!!

Nee serieus, kga akkoord. :p

puni

Legacy Member
SteveDB zei:
Omdat Vertonghen zalig is. :love:

Mwah, als ik moet kiezen tussen Fellaini, Defour en Vertonghen kies ik nog altijd voor de eerste twee. Het is een kwestie van persoonlijke smaak ook, uiteraard, en naargelang de omstandigheden kunt ge wisselen tussen de drie.

Marsu

Legacy Member
Vertonghen is echt wel geiler dan Charisma Carpenter tussen een smoske op voetballend vlak.

Dus Vertonghen zelfs > dan babe+smos

Rogue

Legacy Member
JensiePansie zei:
idd, ik als standard sup, vindt dat het tijd is voor een andere keeper, waar is die stijnen mee bezig? het zijn de fcb'ers met oogkleppen op..


Inderdaad, de "fcb'ers" hebben oogkleppen op en die van Standard kennen hun dt-regels niet :ironic:. 't Zit allemaal in de genen. Gaat die belachelijke discussie nu echt opnieuw beginnen? Stijnen en Bailly zijn goeie keepers. Zij die Stijnen afschilderen als een slechte keeper zijn alles behalve objectief, net als zij die het talent van Bailly ontkennen. Heel die fucking ploeg van de Rode Duivels draait vierkant. Een switch tussen Stijnen en Bailly gaat er niet voor zorgen dat we opeens wel naar het WK gaan. Een coach die weet wat hij doet daarentegen...


Van mij mag gerust Bailly, Proto, Renard,... eerste keeper worden. Denk je nu echt dat dat zoveel verschil gaat maken? 't Lijkt mij hetzelfde als kiezen tussen Pocognoli en Van Damme op de LB. En zelf al zou Bailly beter zijn dan Stijnen (puur hypothetisch), is het dan echt nodig om Stijnen bij iedere nederlaag te kakken te zetten? Stijnen heeft een hekel aan verliezen, dus hij zal iedere keer zijn stinkende best doen. Daar is hij mee bezig. Sommigen zouden nog geloven dat de Mexicaanse griep ook zijn schuld is.

Squadra

Legacy Member
maar zijn blunders kan je niet ontkennen, en die gebeuren teveel denk ik naar menig voetbalfan zijn goesting.

Romelus

Legacy Member
JensiePansie zei:
idd, ik als standard sup, vindt dat het tijd is voor een andere keeper, waar is die stijnen mee bezig? het zijn de fcb'ers met oogkleppen op..

Rogue zei:
Inderdaad, de "fcb'ers" hebben oogkleppen op en die van Standard kennen hun dt-regels niet :ironic:.
.

:D

Rogue

Legacy Member
Elke bal die Stijnen binnen laat is voor iemand wel een blunder, misschien moet je daar eens over nadenken. Meer zeg ik er niet over. Voor mijn part zetten ze Sierens tussen de palen. Mij kan het alleszins geen barst schelen dat de Rode Duivels geen goede resultaten halen. Voorlopig halen ze hetzelfde niveau als hun supporters.


puni zei:
Niet wéér die discussie.


Mijn oprechte excuses :]. 'k Moest even mijn gal spuwen. 't Was vooral die veralgemening die me enerveerde. Ik word niet graag in een vakje geduwd.

Mako

Legacy Member
Rogue zei:
Inderdaad, de "fcb'ers" hebben oogkleppen op en die van Standard kennen hun dt-regels niet :ironic:. 't Zit allemaal in de genen. Gaat die belachelijke discussie nu echt opnieuw beginnen? Stijnen en Bailly zijn goeie keepers. Zij die Stijnen afschilderen als een slechte keeper zijn alles behalve objectief, net als zij die het talent van Bailly ontkennen. Heel die fucking ploeg van de Rode Duivels draait vierkant. Een switch tussen Stijnen en Bailly gaat er niet voor zorgen dat we opeens wel naar het WK gaan. Een coach die weet wat hij doet daarentegen...


Van mij mag gerust Bailly, Proto, Renard,... eerste keeper worden. Denk je nu echt dat dat zoveel verschil gaat maken? 't Lijkt mij hetzelfde als kiezen tussen Pocognoli en Van Damme op de LB. En zelf al zou Bailly beter zijn dan Stijnen (puur hypothetisch), is het dan echt nodig om Stijnen bij iedere nederlaag te kakken te zetten? Stijnen heeft een hekel aan verliezen, dus hij zal iedere keer zijn stinkende best doen. Daar is hij mee bezig. Sommigen zouden nog geloven dat de Mexicaanse griep ook zijn schuld is.

nu dat ge het zegt! Verdomme hé Stijnen, altijd miserie met u! :angry:

puni

Legacy Member
Rogue zei:
Mijn oprechte excuses :]. 'k Moest even mijn gal spuwen. 't Was vooral die veralgemening die me enerveerde. Ik word niet graag in een vakje geduwd.

Het was niet op u. Gij waart immers niet diegene die het weer moest oprakelen. ;p

paarsbloed

Legacy Member
JensiePansie zei:
maar zijn blunders kan je niet ontkennen, en die gebeuren teveel denk ik naar menig voetbalfan zijn goesting.

En dat is het enige argument dat je kan geven op een tekst vol waarheden, en dan beweren dat die van FCB met oogkleppen op zitten?

Met alle respect, maar elke doelman blundert wel eens, en ik zie Stijn niet als dé reden waarom het niet loopt bij ons. Hij is geen superdoelman, maar verre van een slechte, op termijn gaat Bailly de fakkel wel overnemen, maar die LV-******* mag eerst wat ervaring opdoen.

mp4me

Legacy Member
Ik zou Fellaini zeker nietmeer op VM uitspelen maar zoals bij everton voor de spits(en).Dat is duidelijk zijn positie.Mijn opstelling

---------------------------Bailly---------------------
Geen VDB,dus (?)-----------Kompany----Vermaelen--------Pocognoli----

---------------------Defour------Vertonghen----------

Hazard---------------------------------------------Martens--
----------------------------Fellaini---------------------


--------------------------Dembélé-------------------------


-Geen VDB omdat ik hem ook zoals iemand anders hier zei geen back vind.

-Witsel vind ik op dit moment geen Rode Duivels materiaal.

-We hebben genoeg scorend vermogen,ik zou fellaini soms laten wisselen met Dembélé als spits.Fellaini is ook heel handig als hij diep speelt,je hebt zijn kopkracht + een enorme targetman die geen enkel duel verliest.

-Verder is de ploeg al goed ingespeeld,zeker langs de rechterkant met de AZ boys,verder nog de standard spelers of ex-speler -_- en hetzelfde met de Ajax spelers.

-Bailly is voor mij de betere zeker met zijn verre en snelle uitworpen + dat ik Stijnen niet goed vind in de lucht.
:crazy:

Adrei

Legacy Member
Ervaring doe je op door zoveel mogelijk matchen te spelen en dus ook zoveel mogelijk buitenlandse matchen van de rode duivels, anders ga je ook nooit ervaring opdoen. Zolang dat Stijnen nog in de goal staat, loopt de klok voor Bailly en kan hij nog geen ervaring opdoen.

Spijtig dat Bailly nu geblesseerd is, tot nu toe is Stijnen nog altijd degene die het meest ervaring heeft.
Stijnen tja .. ge zijt er voor of ge zijt er tegen. :)

Als Stijnen niet zo zwaar was of een meter in de lucht kan springen en de bal wegwerkt met zijn handen in plaats van op het geluk met uw voeten de bal wegwerken, ja dan mocht Stijnen van mij in de goal staan.

Eeuwen oude discussie!

Rogue

Legacy Member
Adrei zei:
Ervaring doe je op door zoveel mogelijk matchen te spelen en dus ook zoveel mogelijk buitenlandse matchen van de rode duivels, anders ga je ook nooit ervaring opdoen. Zolang dat Stijnen nog in de goal staat, loopt de klok voor Bailly en kan hij nog geen ervaring opdoen.

'k Denk dat je in de Bundesliga toch aardig wat ervaring kan opdoen. Die blessure is momenteel een groter probleem.

Adrei

Legacy Member
Ja die blessure is een probleem spijtig genoeg, en ervaring kan je toch ook opdoen bij de Rode Duivels. Wel iets minder maar het is toch iets, mentaal moet je ook in orde zijn hé.

Rogue

Legacy Member
Adrei zei:
Ja die blessure is een probleem spijtig genoeg, en ervaring kan je toch ook opdoen bij de Rode Duivels. Wel iets minder maar het is toch iets, mentaal moet je ook in orde zijn hé.



Ja natuurlijk, maar 'k denk niet dat zijn ontwikkeling als keeper er onder zal lijden als hij geen nationale doelman is :). Die paar matchen van de Rode Duivels (tegen ploegen als Spanje en Turkije) wegen in mijn ogen niet echt op tegen de ervaring die je kan opdoen in de Bundesliga.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan