-Steve-
Legacy Member
Komt daarbij dat Dembele net iets efficiënter is dan Mirallas.
Dembele mag dan 1 van de grootste talenten zijn die we hebben (ik ben zelf fan), als we hem niet op zijn positie kunnen uitspelen (Fellaini, weet je) kan hij beter op de bank gaan zitten. Je moet niet de beste spelers opstellen maar het beste team.
Tenzij je Fellaini weer op een positie zet die hij al lang niet meer gewoon is en Defour dan op de bank en Dembele achter Sutter vooraan.
Dembele mag dan 1 van de grootste talenten zijn die we hebben (ik ben zelf fan), als we hem niet op zijn positie kunnen uitspelen (Fellaini, weet je) kan hij beter op de bank gaan zitten. Je moet niet de beste spelers opstellen maar het beste team.Tenzij je Fellaini weer op een positie zet die hij al lang niet meer gewoon is en Defour dan op de bank en Dembele achter Sutter vooraan.
Je kan ook niet zomaar spelers verplicht opstellen omdat ze goed zijn, zoals Dembele diep in de spits zetten... Die gast gebruikt daar het minste van al zijn voetballende vaardigheden, wat zijn sterkste punt is, hij moet dan alle goals opleveren, wat niet zijn sterkste eigenschap is, ... Je moet compromissen maken ipv forceren. Dembele is een schaduwspits en die mag je nog niet uit positie spelen tot hij het doel beter weet staan.