mp4m3 zei:
Wat we nodig hebben is iemand die afwerkt,niet de actie kan maken dat hebben we al met Hazard en Dembele , Mirallas is dit zeker niet.
jah ma dan nog alezja, ge ziet gisteren. wie scoorde bij de Tsjechen? baros (ja ok is een spits maar wel van op penalty), voor de rest allen verdedigers hé. rozehnal en hubnik. dus het schort in de verdediging bij België. want bij mijn weten hebben we in elke WK kwalificatiematchen al minstens 1x gescoord.
we scoorden 10x, dat is 3 minder dan spanje maar wel 4 meer dan turkije. maar daar tegenover staat dat we er 11 incasseerden terwijl de turken, Spanjaarden en Bosniërs er respectievelijk slechts 5, 2 en 7 uit de netten moesten halen.
normaal is 2x scoren genoeg tegen de Bosniërs maar neen, wij krijgen er 4 tegen in 1 match..dus de aanval op zich, of beter het scorend vermogen, is niet slecht. het is telkens die belachelijke amateuristische fouten( in de verdediging & middenveld) die ze er niet uitkrijgen.
Waarom of hoe dat dit komt? daar heb ik en iedereen denk ik het raden naar. is het omdat sommigen een andere rol spelen in hun club dan op dit niveau, en terug blijven grijpen naar die taken en de extra taken die ze hier krijgen van de bondscoach gewoon vergeten? ik heb geen idee maar khoop dat advocaat dat wél kan in orde krijgen.