Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Steve-

Legacy Member
volderke89 zei:
Gavin, keppe, je zal wel minder lachen als mijn God op z'n eentje jouw ploegje met de grond gelijk maakt.:cool:

Komende van iemand met een grote sympathie voor Barça. Iemand die me heeft zitten uitlachen toen Barça de CL won. Iemand wiens team(s) niets meer klaarspeelt(-spelen) in de eigen competitie... :lol:




volderke89 zei:
Stil, successo!!!

Tuurlijk. :x :help: :doh: :crazy:

Romelus

Legacy Member
SteveDB zei:
Komende van iemand met een grote sympathie voor Barça. Iemand die me heeft zitten uitlachen toen Barça de CL won. Iemand wiens team(s) niets meer klaarspeelt(-spelen) in de eigen competitie... :lol:
Kakà en Milan >>>>>>>> all (dus ook Barça). En ik kies tenminste geen teams die alleen maar winnen, nah:tongue:
Glor zei:
Tot op de dag dat Real speelt tegen Milan. De ontnuchtering zal hard zijn. :p

Dan is Real al lang uitgeschakeld in de CL.:unsure:

Gavin help!

-Steve-

Legacy Member
volderke89 zei:
Kakà en Milan >>>>>>>> all (dus ook Barça). En ik kies tenminste geen teams die alleen maar winnen, nah:tongue:

Een team kies je niet, dat team kiest jou. ;) - SteveDB

Romelus

Legacy Member
Oe wacht, PJ is er. Nu blijf ik nog eventjes.:D
Hoe ist nog gesteld met het boksen in België?

NemesisBE

Legacy Member
Arno! zei:
Branko Strupar!

Mijn echt antwoord: Tchité moet daar staan godverdomme! Maar er werk van kutbond!

Tchité zal nooit bij de Duivels shotten aangezien ge geen 2 keer van land moogt wisselen en hij dat al eens gedaan heeft :)

en boksen? hedde klop gehad? :')

Marsu

Legacy Member
Stop met die offtopic en geef me reps zodat de bond mij ziet als waardig vervanger van Franky.

Lege Doos

Legacy Member
vind het maar een vreemde tactiek

gewoon niemand met een louis vuitton sjakkos opstellen en het zou in orde moeten komen

waffel

Legacy Member
F3nceR. zei:
vind het maar een vreemde tactiek

gewoon niemand met een louis vuitton sjakkos opstellen en het zou in orde moeten komen

Dan krijg je een veredelde Club opstelling (zelfs ex-Club spelers zoals Simons). Die boeren kunnen dat niet betalen.

Trebby

Legacy Member
mp4m3 zei:
Wat we nodig hebben is iemand die afwerkt,niet de actie kan maken dat hebben we al met Hazard en Dembele , Mirallas is dit zeker niet.

jah ma dan nog alezja, ge ziet gisteren. wie scoorde bij de Tsjechen? baros (ja ok is een spits maar wel van op penalty), voor de rest allen verdedigers hé. rozehnal en hubnik. dus het schort in de verdediging bij België. want bij mijn weten hebben we in elke WK kwalificatiematchen al minstens 1x gescoord.

we scoorden 10x, dat is 3 minder dan spanje maar wel 4 meer dan turkije. maar daar tegenover staat dat we er 11 incasseerden terwijl de turken, Spanjaarden en Bosniërs er respectievelijk slechts 5, 2 en 7 uit de netten moesten halen.

normaal is 2x scoren genoeg tegen de Bosniërs maar neen, wij krijgen er 4 tegen in 1 match..dus de aanval op zich, of beter het scorend vermogen, is niet slecht. het is telkens die belachelijke amateuristische fouten( in de verdediging & middenveld) die ze er niet uitkrijgen.

Waarom of hoe dat dit komt? daar heb ik en iedereen denk ik het raden naar. is het omdat sommigen een andere rol spelen in hun club dan op dit niveau, en terug blijven grijpen naar die taken en de extra taken die ze hier krijgen van de bondscoach gewoon vergeten? ik heb geen idee maar khoop dat advocaat dat wél kan in orde krijgen.

Cuth

Legacy Member
ThaMAN zei:
excuseer maar tom de schutter heeft nog niks, en dat is echt zo, nog niks bewezen dat ie zo'n hoog niveau kan hanteren. sterchélé was ook topschutter van België maar op internationaal vlak schoot ie telkens tekort. ik zeg niet dat op termijn tom geen goede kan worden maar nu op dit moment zijn er betere opties. mirallas/hazard/dembele om maar te beginnen.

ok ja geen targetmannen pur sang maar dan ben je nog beter af met deze dan met een targetman die het (nog?) niet aan kan.


Een hoog niveau hanteren.

The Black Mamba

Legacy Member
Lord Roel zei:
Tchité zal nooit bij de Duivels shotten aangezien ge geen 2 keer van land moogt wisselen en hij dat al eens gedaan heeft :)

en boksen? hedde klop gehad? :')

Onlangs was er een artikel dat het toch zou kunnen op een of andere manier. Sinds dan niets meer van gehoord. Ik zal het artikel morgen eens opzoeken voor jou. Nu heb ik meer zin om in mijn bed te kruipen. Toedeloe.

EDIT: En laat Volderke eens met rust jongens. Eerst Devolder volledige afgang in de Tour , dan Kaka en zijn opvolger weg naar Real en Bordeaux. En dan binnenkort nog eens moeten zien hoe Ac Milan het brugge wordt van Italië , namelijk een gevallen topclub die moet meestrijden voor de plaatsen 3 en 4. En die jongen heeft al de laatste 3 jaar moeten afzien met Brugge. Ocharme :hug:

Romelus

Legacy Member
Arno! zei:
EDIT: En laat Volderke eens met rust jongens. Eerst Devolder volledige afgang in de Tour , dan Kaka en zijn opvolger weg naar Real en Bordeaux. En dan binnenkort nog eens moeten zien hoe Ac Milan het brugge wordt van Italië , namelijk een gevallen topclub die moet meestrijden voor de plaatsen 3 en 4. En die jongen heeft al de laatste 3 jaar moeten afzien met Brugge. Ocharme :hug:

My hero:hug:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan