Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mp4me

Legacy Member
ThaMAN zei:
akkoord mirallas minder dan dembele en hazard, maar toch. I made my point

Wat we nodig hebben is iemand die afwerkt,niet de actie kan maken dat hebben we al met Hazard en Dembele , Mirallas is dit zeker niet.

-Steve-

Legacy Member
Neen, nog maar eens een voorbeeld dat een hype nergens goed voor is. Ik ging er ook in mee, na dat EK U21. Wat ik er nadien van zag was zwak en ik denk niet dat we nog veel van Mirallas gaan horen in de nationale ploeg.

Ik kan mij vergissen natuurlijk. (alhoewel :unsure:)

Glor

Legacy Member
SteveDB zei:
Neen, nog maar eens een voorbeeld dat een hype nergens goed voor is. Ik ging er ook in mee, na dat EK U21. Wat ik er nadien van zag was zwak en ik denk niet dat we nog veel van Mirallas gaan horen in de nationale ploeg.

Ik kan mij vergissen natuurlijk. (alhoewel :unsure:)

Gij zijt ook zo ne neutralen ih :p
Uw post geeft mij de indruk dat je dit wil zeggen:
"We gaan der niks niet meer van horen! Denk ik.... Alé misschien wel ze...ma langs den andere kant misschien ook weer niet...kweet het eigelijk niet zo goed maar kwou toch graag iets zeggen :unsure:"

The Black Mamba

Legacy Member
Branko Strupar!

Mijn echt antwoord: Tchité moet daar staan godverdomme! Maar er werk van kutbond!

-Steve-

Legacy Member
Eigenlijk moogt gewoon er uit opmaken dat Mirallas suckt en geen materiaal is voor de nationale ploeg. :p

Glor

Legacy Member
Tuurlijk wel. Zo onzeker over zichzelf dat hij je altijd gelijk geeft als je hem in ruil een beetje ontziet:cool:
Alé das mijn mening. Ma misschien ook niet. Kwou u eigelijk gewoon een antwoord geven.:unsure:

-Steve-

Legacy Member
Waar haalt hij dat nu eigenlijk. :s


Hij kan wel gelijk hebben. (alhoewel :unsure:)

Allez glor, ik ga echt mijn mening niet herzien omdat iemand anders de zijne mooi verwoordt. :p

Glor

Legacy Member
Komaan, geef mij nu ies gewoon gelijk voor die ene keer dat ik meega in een belachelijke discussie:p

Gavin

Legacy Member
Ik zie hier twee kandidaten bondscoach van België tot 1 januari.

De twijfel, Anderlecht in het bloed, verklaringen die op niets slaan, ...
Glor kan wel het voordeel hebben aangezien hij de competitie van 05-06 gewonnen heeft.

Glor

Legacy Member
En wij checken fora om de stem van het volk te horen! Iedereen mag zijn opstelling posten en degene die mij het meeste repjes geeft wint!

Win-win situatie:cool:

Romelus

Legacy Member
Gavin zei:
Glor kan wel het voordeel hebben aangezien hij de competitie van 05-06 gewonnen heeft.
En dat blijft maar in z'n sig staan tsss. Bij mij is dat er al lang uit.:cool:
Edit: Steve, pronostieken zeggen alles over uw kennis!!!

-Steve-

Legacy Member
Pronostieken zeggen niks! Echt niks! Moest ik daar nu nog aan meedoen...

Misschien ben jij wel nog de beste kandidaat. Limburger, arrogant, niet objectief als het over de vijand gaat, ... Jacky, is it you?

The Black Mamba

Legacy Member
Toen deden er 5 man en een paardekop mee aan de pronostiekcompetitie ...

Gavin

Legacy Member
Het ziet ernaar uit dat Bailly dan in doel zal komen. :unsure:

*steekt lont aan*


volderke89 zei:
En dat blijft maar in z'n sig staan tsss. Bij mij is dat er al lang uit.:cool:
Edit: Steve, pronostieken zeggen alles over uw kennis!!!
Volderke, schat, de rest van je signature is precies ook nog van vorig jaar? :unsure:

Romelus

Legacy Member
Glor zei:
En kijk door wat het vervangen is:D van een afgang gesproken :p

Ik kijk door die verschillende teamkleuren heen.:p
Gavin zei:
Volderke, schat, de rest van je signature is precies ook nog van vorig jaar? :unsure:

Gavin, keppe, je zal wel minder lachen als mijn God op z'n eentje jouw ploegje met de grond gelijk maakt.:cool:

SteveDB zei:
En dat blijft er maar instaan tsssss.

Stil, successo!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan