mp4me
Legacy Member
ThaMAN zei:akkoord mirallas minder dan dembele en hazard, maar toch. I made my point
Wat we nodig hebben is iemand die afwerkt,niet de actie kan maken dat hebben we al met Hazard en Dembele , Mirallas is dit zeker niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThaMAN zei:akkoord mirallas minder dan dembele en hazard, maar toch. I made my point
SteveDB zei:Neen, nog maar eens een voorbeeld dat een hype nergens goed voor is. Ik ging er ook in mee, na dat EK U21. Wat ik er nadien van zag was zwak en ik denk niet dat we nog veel van Mirallas gaan horen in de nationale ploeg.
Ik kan mij vergissen natuurlijk. (alhoewel)

"En dat blijft maar in z'n sig staan tsss. Bij mij is dat er al lang uit.Gavin zei:Glor kan wel het voordeel hebben aangezien hij de competitie van 05-06 gewonnen heeft.

volderke89 zei:En dat blijft maar in z'n sig staan tsss. Bij mij is dat er al lang uit.![]()
van een afgang gesproken 

Volderke, schat, de rest van je signature is precies ook nog van vorig jaar?volderke89 zei:En dat blijft maar in z'n sig staan tsss. Bij mij is dat er al lang uit.
Edit: Steve, pronostieken zeggen alles over uw kennis!!!

Glor zei:En kijk door wat het vervangen isvan een afgang gesproken
![]()
Glor zei:En kijk door wat het vervangen isvan een afgang gesproken
![]()

Gavin zei:Volderke, schat, de rest van je signature is precies ook nog van vorig jaar?![]()

SteveDB zei:En dat blijft er maar instaan tsssss.