Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Gavin zei:Het ziet ernaar uit dat Bailly dan in doel zal komen.
*steekt lont aan*

DekadeZ zei:Een te verwachten evolutie. We zijn bezoeker in ons eigen land.
Arno! zei:Onlangs was er een artikel dat het toch zou kunnen op een of andere manier. Sinds dan niets meer van gehoord. Ik zal het artikel morgen eens opzoeken voor jou. Nu heb ik meer zin om in mijn bed te kruipen. Toedeloe.






Lord Roel zei:nadien is er een kort persbericht verschenen waarin gesteld werd dat Tchité nooit iets zou worden hoor
ben 200% zeker van dat artikel
enneu, Turken?
altijd die gelijke kansen? kansen krijgen ze genoeg ja, gvd


Marsu zei:GEGEN DIE WAND!
Nee maar als ze de lege zitjes opvullen kan het me geen barst schelen. Willen de sups geen Turken overal in't stadion? Ga dan de overige 36000 zitjes opvullen.
.nakedbarrel zei:------------------------Bailly-------------------------
VDB---------Kompany--------Vermaelen-----Van Damme
----------------Defour-------Vertonghen--------------
Hazard------------------------------------------Witsel
-----------------------Fellaini-------------------------
----------------------Dembele------------------------

Archaos zei:Mja, ik vrees dat je op deze manier al helemaal weinig scorend vermogen hebt. Een type Sonck of De Sutter is toch wel broodnodig.
Witsel zou ik er nu ook uit laten. Acteert al een hele tijd niet meer op niveau + hij neemt het ook niet zo nauw met z'n taken. Ik krijg van hem niet de indruk dat hij wil 'sterven' voor de ploeg (ok, hij is niet de enige, maar ik heb dat gevoel toch vooral bij hem). We hebben meer spelers met een 'over-mijn-lijk' mentaliteit nodig.
De ploeg die Vercauteren in de eerste helft opstelde was eigenlijk wel goed.
Alleen nog Kompany voor Van Buyten en eventueel Bailly (als ie z'n goede prestaties kan doortrekken) voor Stijnen.![]()
SteveDB zei:Kunt ge Dembele niet op de plaats van Witsel zetten en De Sutter in de spits? Als dat niet gaat, moeten Dembele en Witsel naar de bank. Martens op links en Sutter als spits.
