Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SteveDB zei:Als je Defour en Vertongen naast elkaar zet zit je weer met het probleem dat je Fellaini of Dembele op de bank moet zetten. Tenzij je Dembele op de plaats van Witsel zet, maar dat heb ik hieral eens gezegd. En ik ben sowieso geen voorstander van 2 VM.

nakedbarrel zei:Ge gaat toch nie serieus beweren dat ge Vertonghen wilt gebruiken om de aanvallen op te zetten?

Marsu zei:Tuurlijk doe ik dat niet. Maar de opbouw begint van achteruit en gaat wel langs Vertonghen zijn gebied wss vooraleer Hazard/Dembele/Martens aan de slag kunnen. Is logisch toch?![]()
Marsu zei:Tuurlijk doe ik dat niet. Maar de opbouw begint van achteruit en gaat wel langs Vertonghen zijn gebied wss vooraleer Hazard/Dembele/Martens aan de slag kunnen. Is logisch toch?![]()
Kluivert76 zei:Benieuwd wat er onder Advocaat gaat veranderen aan het Belgse elftal.
asmo zei:De keeper, hopelijk.
Degradatiekandidaat Duitsland > Bruggebartreligion zei:-1
Tenminste geen over het paard getilde pseudo-vedette die eigenlijk nog niets bewezen heeft maar wel veel te veel noten op z'n zang heeft.
bartreligion zei:-1
Tenminste geen over het paard getilde pseudo-vedette die eigenlijk nog niets bewezen heeft maar wel veel te veel noten op z'n zang heeft.




starspike zei:
Sommigen nemen hun wensen toch echt voor werkelijkheid. Zelfs al zet Advocaat Preud'Homme terug de goal in, blijft bovenstaande een extreem belachelijke stelling.
Het zijn niet alleen Genk supps die liever iemand anders in de goal zien staan hoor.bartreligion zei:'t zijn idd allemaal modelprofs met volwassen mentaliteiten die steeds weer massa's inzet op het veld laten zien bij de Rode Duivels.
Maarja, laat de naam Stijnen vallen en de Genkse poppen slaan aan het dansen.
Je moet trouwens niet te veel praten, met je blauw-witte oogkleppen en je blauw-zwarte allergie.
Objectiviteit is ver te zoeken bij je