Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Steve-

Legacy Member
Als je Defour en Vertongen naast elkaar zet zit je weer met het probleem dat je Fellaini of Dembele op de bank moet zetten. Tenzij je Dembele op de plaats van Witsel zet, maar dat heb ik hieral eens gezegd. En ik ben sowieso geen voorstander van 2 VM.

Adrei

Legacy Member
Of je gebruikt Fellaini als 1ste wissel.
Ook met uw opstelling zou ik akkoord kunnen gaan, defour is er dan wel eruit .. maar soms moet je beslissingen nemen.

Vind die van Marsu het beste, ook die van SteveDB is mooi. Mooi voordeel van de rode duivels is dat wij veel kunnen experimenteren met het middenveld, een gewone 4411 of een 4411 met een diamant. Zelfs een 433 kunnen we doen.
Gewoon zien tegen welke ploegen je speelt en je ploeg daaraan aanpassen.

Marsu

Legacy Member
SteveDB zei:
Als je Defour en Vertongen naast elkaar zet zit je weer met het probleem dat je Fellaini of Dembele op de bank moet zetten. Tenzij je Dembele op de plaats van Witsel zet, maar dat heb ik hieral eens gezegd. En ik ben sowieso geen voorstander van 2 VM.

Je hebt geen 2 VM's tenzij er druk tegen ons wordt gezet, vanaf wij in balbezit komen schuift Vertonghen of Defour een rij naar voor en gaat die mee aanvallen, de centrale middenvelder die achterblijft die blijft buffer spelen voor de verdediging. Zoals ik al zei, zet dan Fellaini hoog en laat Vertonghen altijd buffer spelen en soms een afwisselen met Fellaini als breker op het middenveld en Vertonghen iets hoger maar nog niet zo hoog als de Mo. Het probleem met Fellaini is dan dat je misschien teveel aanvallend geweld in de schaal gooit. Kben ook beetje bang voor de opbouw van achteruit, Hazard en Martens kunnen het spel verdelen, maar de bal moet tot bij hen geraken he.

nakedbarrel

Legacy Member
Ge gaat toch nie serieus beweren dat ge Vertonghen wilt gebruiken om de aanvallen op te zetten? Laat dieje en Defour doen wat ze t beste kunnen en da is aanvallen afbreken en degelijk verdelen, zo zal er geen probleem zijn om de bal tot bij Hazard, Fellaini, Dembele, Martens of Witsel te krijgen.

Ik ben zeker voorstander van 2 VM's, enkel tegen teams die echt duidelijk zwakker zijn dan België en laat ons eerlijk zijn, dat zijn er niet zo veel meer hé :)

Marsu

Legacy Member
nakedbarrel zei:
Ge gaat toch nie serieus beweren dat ge Vertonghen wilt gebruiken om de aanvallen op te zetten?

Tuurlijk doe ik dat niet. Maar de opbouw begint van achteruit en gaat wel langs Vertonghen zijn gebied wss vooraleer Hazard/Dembele/Martens aan de slag kunnen. Is logisch toch? :p

nakedbarrel

Legacy Member
Marsu zei:
Tuurlijk doe ik dat niet. Maar de opbouw begint van achteruit en gaat wel langs Vertonghen zijn gebied wss vooraleer Hazard/Dembele/Martens aan de slag kunnen. Is logisch toch? :p

Da wel, daarom volgens mij ideaal da er 2 goede voetballers voor de verdediging staan. Hoewel ik ervan overtuigd ben dat ook de 4 verdedigers in staat zijn een stukje te voetballen. Vermaelen en Van Damme : zeer degelijk. VDB en Kompany : subliem

starspike

Legacy Member
Marsu zei:
Tuurlijk doe ik dat niet. Maar de opbouw begint van achteruit en gaat wel langs Vertonghen zijn gebied wss vooraleer Hazard/Dembele/Martens aan de slag kunnen. Is logisch toch? :p

Die denkwijze is voor velen mensen nog steeds aanpassen, de meesten denken nog steeds dat twee middenvelders enkel betekent "één zuivere verdedigende en één zuivere aanvallende", terwijl in het huidige voetbal beide spelers een even belangrijke rol hebben in de opbouw.

Kluivert76

Legacy Member
Benieuwd wat er onder Advocaat gaat veranderen aan het Belgse elftal.

Bart Religion

Legacy Member
asmo zei:
De keeper, hopelijk.

-1

Tenminste geen over het paard getilde pseudo-vedette die eigenlijk nog niets bewezen heeft maar wel veel te veel noten op z'n zang heeft.

SIO

Legacy Member
Stijnen heeft een beetje bewezen en mag wel veel te veel noten op z'n zang hebben :unsure:

_DKsissor_

Legacy Member
bartreligion zei:
-1

Tenminste geen over het paard getilde pseudo-vedette die eigenlijk nog niets bewezen heeft maar wel veel te veel noten op z'n zang heeft.
Degradatiekandidaat Duitsland > Brugge

starspike

Legacy Member
bartreligion zei:
-1

Tenminste geen over het paard getilde pseudo-vedette die eigenlijk nog niets bewezen heeft maar wel veel te veel noten op z'n zang heeft.

:lol::lol::lol::lol:
Sommigen nemen hun wensen toch echt voor werkelijkheid. Zelfs al zet Advocaat Preud'Homme terug de goal in, blijft bovenstaande een extreem belachelijke stelling.

Bart Religion

Legacy Member
starspike zei:
:lol::lol::lol::lol:
Sommigen nemen hun wensen toch echt voor werkelijkheid. Zelfs al zet Advocaat Preud'Homme terug de goal in, blijft bovenstaande een extreem belachelijke stelling.

't zijn idd allemaal modelprofs met volwassen mentaliteiten die steeds weer massa's inzet op het veld laten zien bij de Rode Duivels.

Maarja, laat de naam Stijnen vallen en de Genkse poppen slaan aan het dansen.

Je moet trouwens niet te veel praten, met je blauw-witte oogkleppen en je blauw-zwarte allergie.
Objectiviteit is ver te zoeken bij je

DBK

Legacy Member
bartreligion zei:
't zijn idd allemaal modelprofs met volwassen mentaliteiten die steeds weer massa's inzet op het veld laten zien bij de Rode Duivels.

Maarja, laat de naam Stijnen vallen en de Genkse poppen slaan aan het dansen.

Je moet trouwens niet te veel praten, met je blauw-witte oogkleppen en je blauw-zwarte allergie.
Objectiviteit is ver te zoeken bij je
Het zijn niet alleen Genk supps die liever iemand anders in de goal zien staan hoor.

puni

Legacy Member
Waarom trouwens Vertonghen niet op de bank en Defour - Fellaini centraal? Die twee kennen elkaar op voetballend vlak een pak beter en dat zou dus ook moeten klikken. Ik vind Defour een rotkarakter hebben, maar hij is volgens mij samen met Fellaini onze toekomstige centrale as en iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen.

Rechtsmidden lijkt Hazard inderdaad een goede optie, en op links zou ik ook liefst Martens zien. Witsel is op dit ogenblik niet meer dan de bank waard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan