Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marsu

Legacy Member
Bayern Munchen was trouwens in mei op Bailly aan't jagen? Zijn ze niet meer geïnteresseerd?

Rogue

Legacy Member
'k Denk dat ze best Verbauwhede pakken. Die is binnen een paar jaar toch onze nationale doelman :cool:.

jhonaz

Legacy Member
De turken zouden den helft van de tickets krijgen voor België-turkije :(
Den Belgische voetbalbond zijn toch amateurs

Adrei

Legacy Member
Dat is al langer dan vandaag bekend dat het imbecielen zijn.
Ik wou dat ik 20 jaar eerder geboren was. :( Dan maakte ik die mooie Belgische tijd nog mee.

NemesisBE

Legacy Member
de Belgen speelden hun legendarische match tegen Spanje van't WK '86 de nacht van mijnen doop :cool:

Cuth

Legacy Member
jhonaz zei:
De turken zouden den helft van de tickets krijgen voor België-turkije :(
Den Belgische voetbalbond zijn toch amateurs

Tzou maar racistisch zijn als het niet zo was.

NemesisBE

Legacy Member
De 28 namen voor Spanje en Armenië

doelmannen
Stijn Stijnen Club Brugge
Jean-François Gillet Bari (Ita)
Yves Ma-Kalambay Hibernian (Sch)
Silvio Proto Anderlecht

verdedigers
Toby Alderweireld Ajax (Ned)
Ritchie De Laet Man.Utd (Eng)
Olivier Deschacht Anderlecht
Nicolas Lombaerts Zenit (Rus)
Sébastien Pocognoli AZ (Ned)
Timmy Simons PSV (Ned)
Gill Swerts AZ (Ned)
Jelle Van Damme Anderlecht
Daniel Van Buyten Bayern München (Dui)
Thomas Vermaelen Arsenal (Eng)
Anthony Vanden Borre Portsmouth (Eng)

middenvelders
Steven Defour Standard
Marouane Fellaini Everton (Eng)
Eden Hazard Rijsel (Ned)
Roland Lamah Le Mans (Fra)
Maarten Martens AZ (Ned)
Jan Vertonghen Ajax (Ned)

aanvallers
Igor De Camargo Standard
Moussa Dembele AZ (Ned)
Tom De Sutter Anderlecht
Kevin Mirallas Saint-Etienne (Fra)
Emile Mpenza FC Sion (Zwi)
Wesley Sonck Club Brugge
Björn Vleminckx NEC (Ned)


alé, nog wat experimenteren tegen Armenië en nieuwe spelers oproepen die een jaar nimmer geshot hebben (Lombaerts). of is dat om Advocaat te paaien? :')

mojo jojo

Legacy Member
Die aanvallers:cry: Als we op ons dak krijgen tegen armenië verander ik van nationaliteit ze

Archaos

Legacy Member
Lord Roel zei:
De 28 namen voor Spanje en Armenië

doelmannen
Stijn Stijnen Club Brugge
Jean-François Gillet Bari (Ita)
Yves Ma-Kalambay Hibernian (Sch)
Silvio Proto Anderlecht

verdedigers
Toby Alderweireld Ajax (Ned)
Ritchie De Laet Man.Utd (Eng)
Olivier Deschacht Anderlecht
Nicolas Lombaerts Zenit (Rus)
Sébastien Pocognoli AZ (Ned)
Timmy Simons PSV (Ned)
Gill Swerts AZ (Ned)
Jelle Van Damme Anderlecht
Daniel Van Buyten Bayern München (Dui)
Thomas Vermaelen Arsenal (Eng)
Anthony Vanden Borre Portsmouth (Eng)

middenvelders
Steven Defour Standard
Marouane Fellaini Everton (Eng)
Eden Hazard Rijsel (Ned)
Roland Lamah Le Mans (Fra)
Maarten Martens AZ (Ned)
Jan Vertonghen Ajax (Ned)

aanvallers
Igor De Camargo Standard
Moussa Dembele AZ (Ned)
Tom De Sutter Anderlecht
Kevin Mirallas Saint-Etienne (Fra)
Emile Mpenza FC Sion (Zwi)
Wesley Sonck Club Brugge
Björn Vleminckx NEC (Ned)


alé, nog wat experimenteren tegen Armenië en nieuwe spelers oproepen die een jaar nimmer geshot hebben (Lombaerts). of is dat om Advocaat te paaien? :')

Ach ja, waarom ook niet? Een beetje experimenteren.

Lombaerts heeft z'n plaats wel bij de Duivels. Jammer dat ie zoveel geblesseerd is.
En idd, zodra Advocaat coach is, zal Lombaerts er elke keer wel bij zijn :)

Nu ja, als ik de namen van onze verdedigers zie... De Spanjaarden gaan zich kunnen uitleven.

puni

Legacy Member
Geen Witsel trouwens. Terecht me dunkt, gezien zijn vormpeil. Op zich vind ik het trouwens niet eens zo'n slechte selectie. In de spits hebben we nu eenmaal niet zo enorm veel keuze. :)

Archaos

Legacy Member
puni zei:
Geen Witsel trouwens. Terecht me dunkt, gezien zijn vormpeil.

Zou idd volledig terecht geweest zijn. :)

Helaas ligt de rede bij zijn schorsing voor 4 wedstrijden ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan