Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Adrei

Legacy Member
Prachtige opstelling Marsu, helemaal akkoord op 1 plaats na, die van Van Buyten.
Vermaelen zou daar gewoon in de basis moeten staan.

En mss ook nog Tom de Sutter, maar ik zou niet weten wie daar ook potentioneel heeft? Miralles misschien?

BleKKie

Legacy Member
Zou idd zalige opstelling zijn, kunt ge zonder tegenslag, jaren mee voort + je hebt nog een heel sterke bank ook.

-Steve-

Legacy Member
De Sutter > Mirallas. Men heeft die laatste enkele jaren geleden ferm overroepen en tis er nooit uitgekomen bij de A-ploeg.

Adrei

Legacy Member
Ah geen idee, ik volg Miralles niet zo goed. Doet die het dan niet meer zo goed bij St. Etienne?
Als de Sutter beter is dan Miralles dan mag die daar sowieso staan. De Camargo vind ik gewoon helemaal niet goed genoeg en ik kan die deels ook niet af. Hopelijk Lukaku voor in de toekomst of Mukendi :love:

Romelus

Legacy Member
Goeie opstelling, maar ik wil Fellaini in die ploeg. Defour rij naar voor en Fellaini zou ik dan naast Vertonghen zetten.

-Steve-

Legacy Member
Adrei zei:
Ah geen idee, ik volg Miralles niet zo goed. Doet die het dan niet meer zo goed bij St. Etienne?
Als de Sutter beter is dan Miralles dan mag die daar sowieso staan. De Camargo vind ik gewoon helemaal niet goed genoeg en ik kan die deels ook niet af. Hopelijk Lukaku voor in de toekomst of Mukendi :love:

Ik spreek over de Rode Duivels, hoe hij in Frankrijk speelt kan mij ni schelen.

volderke89 zei:
Goeie opstelling, maar ik wil Fellaini in die ploeg. Defour rij naar voor en Fellaini zou ik dan naast Vertonghen zetten.

Fellaini naast Vertonghen en Defour op de bank. Die heeft mij nog nooit kunnen overtuigen bij de Rode Duivels.

Timmie

Legacy Member
Niemand heeft mij tot nogtoe kunnen overtuigen bij de nationale ploeg.
Ik wil Advocaat, nu. Grinta, vechtlust en mentale weerbaarheid hebben we nodig.
Niet zomaar wat pionnen op een veld zetten en ze laten voetballen, nee een vast systeem waarbinnen een ploeg kan groeien.

Moet die lijdensweg met de heilige drievuldigheid nu echt nog tot januari duren?

Marsu

Legacy Member
volderke89 zei:
Goeie opstelling, maar ik wil Fellaini in die ploeg. Defour rij naar voor en Fellaini zou ik dan naast Vertonghen zetten.

Je moet Fellaini dieper zetten, en dan zit ie in de zone van Dembele/Hazard, defensief pakt ie vooral kaarten, dan kan je beter Defour daar zetten die blijft lopen als een gek. Fellaini is een erg sterke troef op de bank. Tegen een ploeg als Tsjechië zou ik nu wel Fellaini erop zetten.

-Steve-

Legacy Member
Fellaini is wel een zekerheid op het winnen van duels. Zelfs in de PL verliest die jongen amper een duel. Komt daar nog eens bij dat hij geregeld een goaltje meepikt. Fellaini moet altijd spelen imo. Of dat nu betekent dat Hazard, Dembele of Defour op de bank belanden, so be it. Versta me niet verkeerd, dat zijn stuk voor stuk leuke voetballers, maar ik vind Fellaini belangrijker.

Ik zou dus Defour op de bank gooien.

mp4me

Legacy Member
volderke89 zei:
Goeie opstelling, maar ik wil Fellaini in die ploeg. Defour rij naar voor en Fellaini zou ik dan naast Vertonghen zetten.

Neen,Fellaini voor defour.

Kluivert76

Legacy Member
Blijft vreemd dat België na een aardig begin zo ver wegzakt.
Advocaat heeft iig veel werk te doen vanaf januari. Echt heel veel succes wens ik hem toe en hopelijk gaat hij er iets moois van maken. En dat zeg ik als Nederlander.:cool:

Timmie

Legacy Member
Kluivert76 zei:
Blijft vreemd dat België na een aardig begin zo ver wegzakt.
Advocaat heeft iig veel werk te doen vanaf januari. Echt heel veel succes wens ik hem toe en hopelijk gaat hij er iets moois van maken. En dat zeg ik als Nederlander.:cool:
Dan kunnen we nog eens een Staelens'ke doen op u he Kluivert!

Trebby

Legacy Member
Adrei zei:
Prachtige opstelling Marsu, helemaal akkoord op 1 plaats na, die van Van Buyten.
Vermaelen zou daar gewoon in de basis moeten staan.

En mss ook nog Tom de Sutter, maar ik zou niet weten wie daar ook potentioneel heeft? Miralles misschien?

excuseer maar tom de schutter heeft nog niks, en dat is echt zo, nog niks bewezen dat ie zo'n hoog niveau kan hanteren. sterchélé was ook topschutter van België maar op internationaal vlak schoot ie telkens tekort. ik zeg niet dat op termijn tom geen goede kan worden maar nu op dit moment zijn er betere opties. mirallas/hazard/dembele om maar te beginnen.

ok ja geen targetmannen pur sang maar dan ben je nog beter af met deze dan met een targetman die het (nog?) niet aan kan.

Marsu

Legacy Member
Ja Mirallas is qua scorend vermogen ongeveer even efficiënt als water scheppen met een zeef.

-Steve-

Legacy Member
Marsu zei:
Ja Mirallas is qua scorend vermogen ongeveer even efficiënt als water scheppen met een zeef.

:rofl:

Dekadez: ik had geen zin om een lange tekst te schrijven over Mirallas. :p

BleKKie

Legacy Member
Marsu zei:
Ja Mirallas is qua scorend vermogen ongeveer even efficiënt als water scheppen met een zeef.

ma :rofl: - ik stel me dat nu voor dat er iemand echt water aan het scheppen is met een zeef :unsure: :lol:

Trebby

Legacy Member
Marsu zei:
Ja Mirallas is qua scorend vermogen ongeveer even efficiënt als water scheppen met een zeef.

akkoord mirallas minder dan dembele en hazard, maar toch. I made my point
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan