sammy123
Legacy Member
de belgische ploeg heeft heel veel goede spelers en talenten maar op de een of andere manier weten zehet altijd te verpesten als ze samenspelen omdat het samenspel op niks trekt: slechte communicatie in het verdedigen, slechte passes en te weinig samenspel in de aanval voor openingen te creeeren.
men heeft dringend een goede bondscoach nodig en ik hoop dat advocaat er wat mee doet en dat hij terug wat topvoetbal kan laten zien
en stijnen moet dringend vervangen worden door bailly want da is echt ne vliegenvanger die stijnen, zoveel flaters
en by the way ac milaan ga terugkomen
AC for ever
men heeft dringend een goede bondscoach nodig en ik hoop dat advocaat er wat mee doet en dat hij terug wat topvoetbal kan laten zien
en stijnen moet dringend vervangen worden door bailly want da is echt ne vliegenvanger die stijnen, zoveel flaters
en by the way ac milaan ga terugkomen
AC for ever
ad:
*zucht*
X100 ! Buiten fcb heb ik het meeste symphatie voor kvk, alleen maar omdat ik in Kortrijk woon en omdat er veel vrienden voor kvk supporteren. 

