Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sammy123

Legacy Member
de belgische ploeg heeft heel veel goede spelers en talenten maar op de een of andere manier weten zehet altijd te verpesten als ze samenspelen omdat het samenspel op niks trekt: slechte communicatie in het verdedigen, slechte passes en te weinig samenspel in de aanval voor openingen te creeeren.
men heeft dringend een goede bondscoach nodig en ik hoop dat advocaat er wat mee doet en dat hij terug wat topvoetbal kan laten zien
en stijnen moet dringend vervangen worden door bailly want da is echt ne vliegenvanger die stijnen, zoveel flaters
en by the way ac milaan ga terugkomen
AC for ever

Trebby

Legacy Member
sammy123 zei:
de belgische ploeg heeft heel veel goede spelers en talenten maar op de een of andere manier weten zehet altijd te verpesten als ze samenspelen omdat het samenspel op niks trekt: slechte communicatie in het verdedigen, slechte passes en te weinig samenspel in de aanval voor openingen te creeeren.
men heeft dringend een goede bondscoach nodig en ik hoop dat advocaat er wat mee doet en dat hij terug wat topvoetbal kan laten zien
en stijnen moet dringend vervangen worden door bailly want da is echt ne vliegenvanger die stijnen, zoveel flaters
en by the way ac milaan ga terugkomen
AC for ever

da stijnen moet vervangen worden ja ok, maar bailly is nu geblesseerd. anders had stijnen denk ik niet langer in doel gestaan.

Olivier_Twister

Legacy Member
Wa zie ik nu juist in het verslag op sporza;
- Blunderende stijden
- Blunderende Van Buyten

Hmm ze zullen het nooit leren majah mij niet gelaten...

Exorikos

Legacy Member
Ik had zo'n goede hoop toen ik de opstelling zag... Dan valt die 0-1 al vroeg. Tijdens het eten hoorde ik ineens op het nieuws dat ze 2-1 achter stonden. Ik heb de moeite niet meer gedaan om te kijken. :) *zucht*

bekaertpj

Legacy Member
Arno! zei:
Ma dat is eigenlijk een KV Kortrijk fan die naar Brugge was overgeschakeld omdat Kortrijk in 2e klasse zat. :)
Haha, ben je nu serieus? Ik een kvk-fan ? :rofl:X100 ! Buiten fcb heb ik het meeste symphatie voor kvk, alleen maar omdat ik in Kortrijk woon en omdat er veel vrienden voor kvk supporteren.
Ik ben al supporter van club brugge toen ik 5jaar ofzo was. Nog nooit voor een andere ploeg supporter geweest.
Nuja je kent me niet eens. Nice try :hug:

Rogue

Legacy Member
Idd! Niet bekaertpj, maar WolCoM is hier den overloper ;p.




(Ik dacht vroeger toch dat je voor Club was)

bekaertpj

Legacy Member
Rogue zei:
Idd! Niet bekaertpj, maar WolCoM is hier den overloper ;p.




(Ik dacht vroeger toch dat je voor Club was)
Idd, vroeger was hij meer voor fcb. Maar kdenk dat nu al een jaar of 3(?) kvk op de eerste plaats komt. ;)

NemesisBE

Legacy Member
ik ben een Stijnen verdediger in de meeste discussies hier, vooral omdat starspike dingen zag die er ni waren (zoals flaters tegen Bosnië bv ...)
maar vandaag, goal 1 kon ie zeker meer aan doen ^^

Krajziz

Legacy Member
Sparky zei:
zegge we da nu al geen twee jaar?

Yep das just, en ze worden individueel enkel maar beter en beter.. Maar der blijkt maar niemand in te slagen om ze fatsoenlijk te laten samenspelen..
Daarvoor laten we dan nu ma nen hollander kome.. Ben benieuwd :)

Muismat zei:
Zo true, en het is ook weer typisch Belgisch dat Vercauteren niet wil communiceren met Advocaat. Gooit dienen kerel toch buiten en betaal Advocaat een half jaarke meer. Dan kan hij al een paar matchen leiden.

Ik denk eerder dat Advocaat zelf niet wil, Advocaat denkt enkel aan z'n palmares denk ik.. (Weinig kans op slagen voor WK als hij nu meteen ingezet wordt, en dan krijgt hij misschien nog deels de schuld dat BE het WK niet haalt)
Anders had hij toch allang zelf moeten voorstellen om nu al over te nemen imo..
Ofja zo zie ik het toch.
Moest hij het anderzijds meteen kunnen doen kantelen zou het wel z'n naam weer goed doen :) De enige die het antwoord weet is Advocaat zelf :p
En ik hoop ten zeerste dat hij iets terecht kan brengen met onze Rode Duivels..

The Black Mamba

Legacy Member
bekaertpj zei:
Haha, ben je nu serieus? Ik een kvk-fan ? :rofl:X100 ! Buiten fcb heb ik het meeste symphatie voor kvk, alleen maar omdat ik in Kortrijk woon en omdat er veel vrienden voor kvk supporteren.
Ik ben al supporter van club brugge toen ik 5jaar ofzo was. Nog nooit voor een andere ploeg supporter geweest.
Nuja je kent me niet eens. Nice try :hug:

Inderdaad ik ken je niet. Daarom dat het ook maar om te lachen was :p

Niet alles zo serieus nemen , ik doe niets liever dan mensen uit hun kot te lokken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan