Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThaMAN zei:da is ook zo, maar dat is nu de enige bij club die ik nie af kan ^^
ok hij heeft zijn goeie momenten maar meestal werkt ie gewoon op de zenuwen. hij geeft ons punten maar vaak verliezen we er ook door hem. en dan zijn uitleg achteraf, matthijsen in wording enkel heeft ie nog een erger limburgs accent.
ThaMAN zei:da is ook zo, maar dat is nu de enige bij club die ik nie af kan ^^
ok hij heeft zijn goeie momenten maar meestal werkt ie gewoon op de zenuwen. hij geeft ons punten maar vaak verliezen we er ook door hem. en dan zijn uitleg achteraf, matthijsen in wording enkel heeft ie nog een erger limburgs accent.
SIO zei:Djeses Alderweireld :ironic: Vercauteren is goed bezig, ipv eens wat op automatismen te trainen moet Jan en alleman weer speelminuten krijgen
Arno! zei:Groot gelijk.
Bij deze bewezen dat niet alle brugge supporters oogkleppen ophebben.
Wij geven het ook toe als Deschacht domme dingen zegt of slecht speelt.
.Gavin zei:Dat ze die lul van een Vercauteren toch gewoon vervangen door Advocaat. "Ik ben geen marionet." Neen tuurlijk niet, ze vinden je zo een supertrainer dat je voor vijf maanden wordt aangesteld.
Denier weet tenminste waarvoor hij gebruikt wordt.
Rogue zei:Moest je een account hebben op een supportersforum van Club zou je dat al langer weten dan vandaag hoor.
BlackAngel86 zei:Het enige nut van deze interland is nu gewoon het feit dat ze nog eens bij elkaar geweest zijn, joepie :ironic:.
Arno! zei:Heb ik niet. Ik lees zelfs het anderlecht-forum nooit. Te veel fanboys.
Maar Jurgenv1 , Piejie en Volderke verdedigen Stijnen hier altijd zo hard dat ik hun mening als de mening van alle brugge-supporters beschouw.

volderke89 zei:Ik wist niet dat ik ooit deelnam aan een discussie over Stijnen ma kom.![]()

BramDC zei:mee eens
die kerel staat 3/4 van de keren vééééél te ver uit z'n goal
Dat ze die maar verkopen nu de mensen nog denken dat em veel waard is
en copa kopen in de plaats
volderke89 zei:Ik wist niet dat ik ooit deelnam aan een discussie over Stijnen ma kom.![]()

Arno! zei:Ok ik vergis mij misschien over u. Maar ik weet nooit wie van jullie (jurgenv1 en gij) wat gepost heeft. Excuses.