Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
Stijnen was daar idd maar belabberd, twijfelt bij het uitkomen, zou niet mogen enal

BramDC

Legacy Member
ThaMAN zei:
da is ook zo, maar dat is nu de enige bij club die ik nie af kan ^^

ok hij heeft zijn goeie momenten maar meestal werkt ie gewoon op de zenuwen. hij geeft ons punten maar vaak verliezen we er ook door hem. en dan zijn uitleg achteraf, matthijsen in wording enkel heeft ie nog een erger limburgs accent.

mee eens
die kerel staat 3/4 van de keren vééééél te ver uit z'n goal
Dat ze die maar verkopen nu de mensen nog denken dat em veel waard is
en copa kopen in de plaats

The Black Mamba

Legacy Member
ThaMAN zei:
da is ook zo, maar dat is nu de enige bij club die ik nie af kan ^^

ok hij heeft zijn goeie momenten maar meestal werkt ie gewoon op de zenuwen. hij geeft ons punten maar vaak verliezen we er ook door hem. en dan zijn uitleg achteraf, matthijsen in wording enkel heeft ie nog een erger limburgs accent.

Groot gelijk.

Bij deze bewezen dat niet alle brugge supporters oogkleppen ophebben.
Wij geven het ook toe als Deschacht domme dingen zegt of slecht speelt.

SIO

Legacy Member
Djeses Alderweireld :ironic: Vercauteren is goed bezig, ipv eens wat op automatismen te trainen moet Jan en alleman weer speelminuten krijgen

antHraxx

Legacy Member
SIO zei:
Djeses Alderweireld :ironic: Vercauteren is goed bezig, ipv eens wat op automatismen te trainen moet Jan en alleman weer speelminuten krijgen

Hij had op voorhand al gezegd dat hij zijn vervangingen ging opgebruiken.

BleKKie

Legacy Member
idd SIO, dat Advocaat maar snel komt om het hier weer allemaal wat deftig te laten verlopen

Gavin

Legacy Member
Dat ze die lul van een Vercauteren toch gewoon vervangen door Advocaat. "Ik ben geen marionet." Neen tuurlijk niet, ze vinden je zo een supertrainer dat je voor vijf maanden wordt aangesteld.

Denier weet tenminste waarvoor hij gebruikt wordt.

Rogue

Legacy Member
Arno! zei:
Groot gelijk.

Bij deze bewezen dat niet alle brugge supporters oogkleppen ophebben.
Wij geven het ook toe als Deschacht domme dingen zegt of slecht speelt.


Moest je een account hebben op een supportersforum van Club zou je dat al langer weten dan vandaag hoor :p.

Muismat

Legacy Member
Gavin zei:
Dat ze die lul van een Vercauteren toch gewoon vervangen door Advocaat. "Ik ben geen marionet." Neen tuurlijk niet, ze vinden je zo een supertrainer dat je voor vijf maanden wordt aangesteld.

Denier weet tenminste waarvoor hij gebruikt wordt.

Zo true, en het is ook weer typisch Belgisch dat Vercauteren niet wil communiceren met Advocaat. Gooit dienen kerel toch buiten en betaal Advocaat een half jaarke meer. Dan kan hij al een paar matchen leiden.

BleKKie

Legacy Member
Allé wat zijn we nu met die oefenwedstrijd? Straks komt er een andere trainer die mogelijk een ander systeem speelt, weet ik veel welke spelers gaat oproepen/opstellen, .... Het enige nut van deze interland is nu gewoon het feit dat ze nog eens bij elkaar geweest zijn, joepie :ironic:.

The Black Mamba

Legacy Member
Rogue zei:
Moest je een account hebben op een supportersforum van Club zou je dat al langer weten dan vandaag hoor :p.

Heb ik niet. Ik lees zelfs het anderlecht-forum nooit. Te veel fanboys.

Maar Jurgenv1 , Piejie en Volderke verdedigen Stijnen hier altijd zo hard dat ik hun mening als de mening van alle brugge-supporters beschouw.

Muismat

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
Het enige nut van deze interland is nu gewoon het feit dat ze nog eens bij elkaar geweest zijn, joepie :ironic:.

En das precies ook niet al te succesvol wegens al de relletjes de laatste tijd.

:doc:

Romelus

Legacy Member
Arno! zei:
Heb ik niet. Ik lees zelfs het anderlecht-forum nooit. Te veel fanboys.

Maar Jurgenv1 , Piejie en Volderke verdedigen Stijnen hier altijd zo hard dat ik hun mening als de mening van alle brugge-supporters beschouw.

Ik wist niet dat ik ooit deelnam aan een discussie over Stijnen ma kom.:unsure:

Trebby

Legacy Member
BramDC zei:
mee eens
die kerel staat 3/4 van de keren vééééél te ver uit z'n goal
Dat ze die maar verkopen nu de mensen nog denken dat em veel waard is
en copa kopen in de plaats

inderdaad, of renard.
gelijk copa al jaren keept: petje af voor die man!

The Black Mamba

Legacy Member
volderke89 zei:
Ik wist niet dat ik ooit deelnam aan een discussie over Stijnen ma kom.:unsure:

Ok ik vergis mij misschien over u. Maar ik weet nooit wie van jullie (jurgenv1 en gij) wat gepost heeft. Excuses.

en Renard :puke:

Romelus

Legacy Member
Arno! zei:
Ok ik vergis mij misschien over u. Maar ik weet nooit wie van jullie (jurgenv1 en gij) wat gepost heeft. Excuses.

Ik ben de meest kritische hier ivm Fcb en ik heb een geweldige voorkeur voor Akpala.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan