Romelus
Legacy Member
Koffe zei:iemand nog een werkende stream? want ik kan niet meer volgen op de 2 links die reesd gepost waren.. had een dc en nu werkt er nix meer grr
Nu wel weer, kheb gerefreshed en nu werkt die perfect.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koffe zei:iemand nog een werkende stream? want ik kan niet meer volgen op de 2 links die reesd gepost waren.. had een dc en nu werkt er nix meer grr
Krajziz zei:als ze nu nog eens hun individuele kwaliteiten konden koppelen aan een collectief dan zouden we nog wel eens wa kunne zien van het belgisch voetbal..
steenbrugge zei:Die aanslag op Hazard zeker rood waard!

fabrice89 zei:zo erg wast ook ni ze![]()
steenbrugge zei:alleen door en dan getackelt in de rug?
Heeft ie dan een kaart gekregen want heb het niet gezien, was toen al aan het typen :')
steenbrugge zei:Die aanslag op Hazard zeker rood waard!
-=2H@RD2KiLL=- zei:iemand een goed, vlot werkende URL voor stream?
iraqgoals gaat in schokken...
-=2H@RD2KiLL=- zei:iemand???