ballou007
Legacy Member
MagiKTimo zei:vdborre toch wel zwakste schakel, genoa zal blij zen da ze dervanaf zen![]()
Is toch enkel verhuurd?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MagiKTimo zei:vdborre toch wel zwakste schakel, genoa zal blij zen da ze dervanaf zen![]()
ballou007 zei:Is toch enkel verhuurd?
Stijnen uiteraard, ik beweer niet dat het de beste keeper is die nooit goals binnenlaat hé... Hij heeft de ervaring mee en heeft zich ook al met schitterende saves bewezen. Tuurlijk zullen de Stijnen haters Bailly kiezen, maar dan veelal niet uit sportieve redenen... Oftewel zijn ze dan extra streng voor Stijnen en mag Bailly al eens een foutje maken.mTm zei:Wat is dan het beste volgens u indien alle doelmannen fit zijn?

Troj zei:Kom kom, ik ga ook ni naar het wielrennenforum gaan uitleggen hoe ge uzelf moet doperen.
Blijf bij de voetbal.
YesName zei:bailly is wel degelijk stukke beter dan stijnen
(Ik probeer hier een punt duidelijk te maken)Gij zijt thans de enige die dat zegt hier, hoeveel brugse oogkleppen hebde al versleten?Jurgenv1 zei:En ik zeg stijnen, het is mijn woord tegen het uwe.![]()

Jurgenv1 zei:En ik zeg stijnen, het is mijn woord tegen het uwe.(Ik probeer hier een punt duidelijk te maken)

Roedi zei:Gij zijt thans de enige die dat zegt hier, hoeveel brugse oogkleppen hebde al versleten?![]()
Stijnen is nr.1, of je het nu graag ziet of niet, punt uit.Muismat zei:GEERT DE VLIEGER FOR LIFE![]()
Muismat zei:GEERT DE VLIEGER FOR LIFE![]()