Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aenema zei:Ja, maar dit is wel de nationale ploeg van de nationale sport in België.
ad:Audiosleef zei:Nationale sport is wielrennen :naughty: maar toch, sucked echt hard dat het niet op tv isad:
mTm zei:U bent Brugge-supporter?? Als iemand een fout maakt mag dat gerust gezegd worden hoor, van welke club hij dan ook is. Van Buyten heeft zo ook al veel kritiek gehad en hier gaat hij ook niet vrijuit vind ik. Hij moet daar niet met zijn lange poot de lucht in shotten maar Hubnik hinderen.

aenema zei:Ja, maar dit is wel de nationale ploeg van de nationale sport in België.

Audiosleef zei:Nationale sport is wielrennen :naughty: maar toch, sucked echt hard dat het niet op tv isad:
Audiosleef zei:Nationale sport is wielrennen
Gij hebt niks te kiezen da zal de trainer wel doen en binnekort zal advocaat ook wel zien dat bailly beter is. punt aan de lijn.Jurgenv1 zei:We gaan toch zo niet beginnen? Of moet ik ook zeggen "u bent anti-Brugge/Stijnen supporter"? Ik kies het beste voor de nationale ploeg, geen zorgen.![]()
Idd, de beste dokter wint.Audiosleef zei:Nationale sport is wielrennen :naughty: maar toch, sucked echt hard dat het niet op tv isad:

En als hij toch voor Stijnen kiest...?Roedi zei:Gij hebt niks te kiezen da zal de trainer wel doen en binnekort zal advocaat ook wel inzien dat bailly beter is. punt aan de lijn.

SteveDB zei:Voetbal>>>koers nog altijd.Hoe graag ik dat 2de ook zie, voetbal vind ik nog altijd mooier.
kisthechef zei:Zeg het, zeg het...
Roedi zei:bailly

Jurgenv1 zei:We gaan toch zo niet beginnen? Of moet ik ook zeggen "u bent anti-Brugge/Stijnen supporter"? Ik kies het beste voor de nationale ploeg, geen zorgen.![]()
mTm zei:Wat is dan het beste volgens u indien alle doelmannen fit zijn?