Roedi
Legacy Member
Timmie zei:Kom laat die keeperdiscussie voor wat het is. Lichte penalty.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Timmie zei:Kom laat die keeperdiscussie voor wat het is. Lichte penalty.
mTm zei:Kom kom, seffens moeten we knieënzitter De Wilde er ook nog terug bijhalen
Muismat zei:Kerel, das een legende. Zijn supermatch tegen Turkije op EURO 2000 al vergeten?
Nota: mijn laatste 2 posts zijn sarcastisch.

Zweden, euhm, was dat met die goal van Gatje Boor?Audiosleef zei:En die tegen Zweden?![]()
mTm zei:Kom kom, seffens moeten we knieënzitter De Wilde er ook nog terug bijhalen


Krajziz zei:dan ga ik toch persoonlijk voor Danny Verlinden
Stijnen heeft zo z'n goeie momenten, maar ook z'n slechte.. Advocaat zal de keuze wel maken voor ons![]()
