Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crusher

Legacy Member
We moeten ons heil al gaan zoeken bij ne Belgischen Burundees of Burundische Rwandaan... Hebben wij eigenlijk nog een land? (of het juist is weet ik niet)

Laat eens de jongens spelen die wél de juste papieren hebben. Die hebben toch ook talent?

Anoniem04

Legacy Member
Oh nee, iemand met een andere kleur die bij de Rode Duivels voetbalt.

Kluivert76

Legacy Member
Troj zei:
Allee, ik dacht: de match tegen Armenië zullen ze wel niet uitzenden, maar die tegen Spanje toch wel omwille van de spektakelwaarde. Niks van, dus - op geen enkele zender overigens.

Prime & TF1 zenden (die laatste nogal logisch) Frankrijk-Roemenië uit, de Walen weten van niks en Eurosport zendt de klepper Bahrein-Saoedi-Arabië uit.

Idd vreemd.

Mako

Legacy Member
Dillyracer zei:
Oh nee, iemand met een andere kleur die bij de Rode Duivels voetbalt.

het ga over Tchité hé, dat is helemaal geen Belg.

Enerzijds kunnen we zo iemand absurd gebruiken, anderzijds ben ik wel tegen spelers naturaliseren voor de nationale ploeg.

Anoniem04

Legacy Member
Crusher zei:
Wat heeft die andere kleur daar nu mee te maken?

Het ging blijkbaar alleen over Tchité, ik dacht dat het over de ploeg nu in het algemeen ging.

Bluto

Legacy Member
Troj zei:
Allee, ik dacht: de match tegen Armenië zullen ze wel niet uitzenden, maar die tegen Spanje toch wel omwille van de spektakelwaarde. Niks van, dus - op geen enkele zender overigens.

Prime & TF1 zenden (die laatste nogal logisch) Frankrijk-Roemenië uit, de Walen weten van niks en Eurosport zendt de klepper Bahrein-Saoedi-Arabië uit.

'T is echt van kwaad naar erger aan het gaan met die tv-uitzendignen tegenwoordig.:( Komt Spanje-België nu zelfs al niet meer op de buis?

mojo jojo

Legacy Member
waffelaar zei:
Die jongen heeft de fysiek van een *****, de brains van een Belg en het talent van een Braziliaan. Ik zet al mijn geloof in die jongen :p

Tchité doet nieuwe poging om Duivel te worden

Goed nieuws imo, kheb het altijd al voor die speler gehad. Iemand die goaltjes scoort wanneer het moet!

lol idd, sonck daarentegen heeft het talent van een belg, de fysiek van de braziliaanse ronaldo en de brains van een *****

Crusher

Legacy Member
yunior zei:
lol idd, sonck daarentegen heeft het talent van een belg, de fysiek van de braziliaanse ronaldo en de brains van een *****
Zijt content da die er nog bijloopt, want er zou anders NIET gescoord worden.

Marsu

Legacy Member
Bwa, Sonck is toch een beireke? En hij heeft een stuk meer talent dan de gemiddelde Belg.

Didierke10

Legacy Member
Maar Sonck gaat ook geen vijf jaar meer meegaan hé, dus Tchité is van mij altijd welkom. Of Dembele zou ineens veel doelpunten moeten beginnen te maken.

Sloth

Legacy Member
Troj zei:
Allee, ik dacht: de match tegen Armenië zullen ze wel niet uitzenden, maar die tegen Spanje toch wel omwille van de spektakelwaarde. Niks van, dus - op geen enkele zender overigens.

Prime & TF1 zenden (die laatste nogal logisch) Frankrijk-Roemenië uit, de Walen weten van niks en Eurosport zendt de klepper Bahrein-Saoedi-Arabië uit.

Ik begin echt het schijt te krijgen van altijd naar streams te kijken :(

Kluivert76

Legacy Member
DieterVG zei:
Maar Sonck gaat ook geen vijf jaar meer meegaan hé, dus Tchité is van mij altijd welkom. Of Dembele zou ineens veel doelpunten moeten beginnen te maken.

Dembele is de man van het voetballende vermogen. De voetballer die zijn ploeggenoten beter laat voetballen en de voetballer die iemand vrij voor het doel kan zetten.
Daarbij heeft hij een fenomenale techniek, overzicht en inzicht. Hij heeft oog voor de vrije man en weet al wat hij met de bal moet gaan doen als hij een pass krijgt.
Als je Tchité wilt laten spelen, dan moet dat gebeuren om Dembele heen.
Dembele moet dan ook echt als aanvaller worden opgesteld. Niet als aanvallende middenvelder, want hij is gewoon een aanvaller.
Maar ik zie eerder gebeuren dat Lukaku ipv Tchité naast Dembele komt te staan.
En daarachter dan een echte '10'. Wie daar dan het beste kan spelen, laat ik even in het midden.
Voetballers met een goede techniek vinden elkaar doorgaans gemakkelijk en begrijpen elkaar vaak uitstekend.
Daarom zou ik zo graag Dembele-Lukaku in de voorhoede willen zien.
Maar eerst moet Lukaku nog groeien bij Anderlecht, maar dat kan heel snel gaan.
De middenvelders van België zullen de bal ook sneller en met meer vertrouwen durven geven, aangezien Lukaku en Dembele twee begenadigde voetballers zijn die enorm balvast zijn en de middenvelders kunnen laten bijsluiten.
Daarnaast kunnen de middenvelders de combinatie aangaan met Lukaku en Dembele.

Kluivert76

Legacy Member
d_W zei:
Ik begin echt het schijt te krijgen van altijd naar streams te kijken :(

Idd. Anno 2009 zou je toch denken dat het Belgische nationale voetbalelftal ( hoe slecht ze ook hebben gespeeld afgelopen jaren ) wel bij elke interland uitgezonden wordt door een zender die door iedereen in België bekeken kan worden. Ja, ook als het gaat om een interland tegen Armenië.
Voetbal is immers een veel bekeken sport. Ik denk zelfs de populairste.

rizla +

Legacy Member
Mako zei:
het ga over Tchité hé, dat is helemaal geen Belg.

Enerzijds kunnen we zo iemand absurd gebruiken, anderzijds ben ik wel tegen spelers naturaliseren voor de nationale ploeg.

Dus je bent ertegen, en terecht. (vind ikzelf)


DieterVG zei:
Maar Sonck gaat ook geen vijf jaar meer meegaan hé, dus Tchité is van mij altijd welkom. Of Dembele zou ineens veel doelpunten moeten beginnen te maken.


Ik ben zo geen voorstander van de "snel belg wet" voor de sport, dat ze eens beginnen met de eigen kweekvijvers goed aan te wenden. Talent genoeg in Belgie.
Trouwens, in de huidige generatie zit talent zat, zij die in het buitenland spelen doen het daar ook erg goed. Beste vb mss momenteel Vermaelen. Maar met de nationale ploeg kan er plost niets meer. Dat heeft denk ik niets met het talent op zich te maken. Een Rwandees gaat dat niet veranderen. En in het verleden heeft er da nog gene ene gedaan.

Cuth

Legacy Member
Wat is er verkeerd met genaturaliseerde mensen ? Het loopt toch vol ******( en bruinen) in de nationale ploeg ? en die hun voorouders zijn toch ook genaturaliseerd geweest ?

NemesisBE

Legacy Member
Frankrijk, das iets anders :p das zijn de kolonies.
dermee datter in België ook menig zwarte medemens woont.

Illcat

Legacy Member
Tchité is dus wel Belg sinds December 2006, dus kweetnie waarom iedereen hier zo een heisa om maakt.


En VT4 twijfelt of het de match tegen Armenie al dan niet zal uitzenden. Shit zeg tegen Armenië komt die misschien wel op de buis maar een TOPMATCH tegen Spanje nee dat wordt niet uitgezonden en nochtans heeft de Spaanse bond de vraagprijs van oorspronkelijk 1,2 miljoen euro laten zakken tot 250.000 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan