Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft die andere kleur daar nu mee te maken?Dillyracer zei:Oh nee, iemand met een andere kleur die bij de Rode Duivels voetbalt.
Troj zei:Allee, ik dacht: de match tegen Armenië zullen ze wel niet uitzenden, maar die tegen Spanje toch wel omwille van de spektakelwaarde. Niks van, dus - op geen enkele zender overigens.
Prime & TF1 zenden (die laatste nogal logisch) Frankrijk-Roemenië uit, de Walen weten van niks en Eurosport zendt de klepper Bahrein-Saoedi-Arabië uit.
Dillyracer zei:Oh nee, iemand met een andere kleur die bij de Rode Duivels voetbalt.
Crusher zei:Wat heeft die andere kleur daar nu mee te maken?
Troj zei:Allee, ik dacht: de match tegen Armenië zullen ze wel niet uitzenden, maar die tegen Spanje toch wel omwille van de spektakelwaarde. Niks van, dus - op geen enkele zender overigens.
Prime & TF1 zenden (die laatste nogal logisch) Frankrijk-Roemenië uit, de Walen weten van niks en Eurosport zendt de klepper Bahrein-Saoedi-Arabië uit.
Komt Spanje-België nu zelfs al niet meer op de buis?waffelaar zei:Die jongen heeft de fysiek van een *****, de brains van een Belg en het talent van een Braziliaan. Ik zet al mijn geloof in die jongen
Tchité doet nieuwe poging om Duivel te worden
Goed nieuws imo, kheb het altijd al voor die speler gehad. Iemand die goaltjes scoort wanneer het moet!
Zijt content da die er nog bijloopt, want er zou anders NIET gescoord worden.yunior zei:lol idd, sonck daarentegen heeft het talent van een belg, de fysiek van de braziliaanse ronaldo en de brains van een *****
Troj zei:Allee, ik dacht: de match tegen Armenië zullen ze wel niet uitzenden, maar die tegen Spanje toch wel omwille van de spektakelwaarde. Niks van, dus - op geen enkele zender overigens.
Prime & TF1 zenden (die laatste nogal logisch) Frankrijk-Roemenië uit, de Walen weten van niks en Eurosport zendt de klepper Bahrein-Saoedi-Arabië uit.

DieterVG zei:Maar Sonck gaat ook geen vijf jaar meer meegaan hé, dus Tchité is van mij altijd welkom. Of Dembele zou ineens veel doelpunten moeten beginnen te maken.
d_W zei:Ik begin echt het schijt te krijgen van altijd naar streams te kijken![]()
Mako zei:het ga over Tchité hé, dat is helemaal geen Belg.
Enerzijds kunnen we zo iemand absurd gebruiken, anderzijds ben ik wel tegen spelers naturaliseren voor de nationale ploeg.
DieterVG zei:Maar Sonck gaat ook geen vijf jaar meer meegaan hé, dus Tchité is van mij altijd welkom. Of Dembele zou ineens veel doelpunten moeten beginnen te maken.