Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
scoren zou op zich al een opsteker zijn ....we zijn niet kansloos , al moeten we als David tegen Goliath vechten op dat plein.

zien we eenzelfde wedstrijd als de eerste ontmoeting ??? i d'ont think so ....
maar ze hebben ook maar 2 benen hé ...wie weet...

acidcriminal

Legacy Member
Piejie zei:
Persoon boven mij zegt dat het niet te zien is op RTL. Ik post een banner van dezelfde zender met reclame voor de wedstrijd van vanavond.
ik zeg dat het volgens de tv programma's in de gazet niet staat aangekondigd bij RTL en op de site van RTL wel, leren lezen man van Brugge !!!
Hopelijk doen er toch niet teveel mee van club brugge want dan wordt het helemaal een ramp :D

Piejie

Legacy Member
acidcriminal zei:
ik zeg dat het volgens de tv programma's in de gazet niet staat aangekondigd bij RTL en op de site van RTL wel, leren lezen man van Brugge !!!
Beste man van "Smileyville", dat heb je pas toegevoegd na mijn post :p

Laatst gewijzigd door acidcriminal; Vandaag om 13:14

Gavin

Legacy Member
acidcriminal zei:
ik zeg dat het volgens de tv programma's in de gazet niet staat aangekondigd bij RTL en op de site van RTL wel, leren lezen man van Brugge !!!
Hopelijk doen er toch niet teveel mee van club brugge want dan wordt het helemaal een ramp :D
Het is een beetje stom om iemand op een fout te wijzen als je je post een minuut na Piejies post hebt gewijzigd.

Edit: Allez Piejie, zak. Ik wou je eens verdedigen.

PME_Legend

Legacy Member
zonet die 5-5 van belgie tegen nederland nog is bekeken op sporza.. man waar is den tijd toch hene? Ihmo zou die ploeg met wilmots spanje deftig pijn kunnen doen .

mijn prono, 2-0 droog.

Kluivert76

Legacy Member
Ph Sp zei:
Fellaini en Vertonghen gaan ze allemaal oprollen waarna we met 1 - 2 winnen en iedereen terug blij en gelukkig is :)

:bow: Oprollen met goed spel zou helemaal goed zijn.

massief

Legacy Member
Spanje, ze moeten daar eerst nog eten é :p.
Barça - Sporting was bvb ook om 22u

Romelus

Legacy Member
Piejie zei:
Tja, "absolute toppers" zou ik ze momenteel nooit noemen.

Bij Clijsters kan je min of meer nog een vraagteken plaatsen.

Clijsters wordt door alle andere top 5-spelers al bij de beste 10 tennisters genoemd, dat zie je ook aan haar resultaten (zeer spannende wedstrijden tegen Safina, Kuznetsova, Jankovic,...).
Op wielervlak heb ik het uiteraard over Boonen (één van de beste klassieke renners ter wereld) en Gilbert (die echt wel onderschat wordt). De prestaties van Henin een paar jaar geleden zijn natuurlijk ook doorslaggevend voor het tennisaanbod nu. Dat lijkt me logisch.
Als je de krachtverhoudingen van deze sporten dan op relatieve wijze vergelijkt met het niveau van ons nationale team en onze JL, dan zie je wel duidelijk het verschil hé.:p
Maar bon, in feite gaan we nu offtopic.

|steven|

Legacy Member
In Spanje en Portugal zijn wedstrijden toch altijd zo laat, dat heeft toch ook te maken met het klimaat, niet?

Portugal - België werd ook rond 22 uur gespeeld, dacht ik.

massief

Legacy Member
Gavin zei:
Hoe is het geweest? :p

Goed é, 't was daar wel redelijk stillekes (de "molt be"s rolden wel van de tribune :p), en juichen bij een goal is ook enorm ingetogen, daar was ik van verschoten. En die mannen van Sporting kwamen er nu eens echt totaal niet aan te pas :crazy: 't was nooit een match.
Visca Catalunya! :love:

Ronnie86

Legacy Member
kben benieuw naar Gillet in de goal.
is da ne goeie? iemand die al zie keepen?

Romelus

Legacy Member
Punkrock zei:
kben benieuw naar Gillet in de goal.
is da ne goeie? iemand die al zie keepen?

Jap, in Italië toch een goede keeper. Vond het altijd al vreemd dat hij nooit opgeroepen werd, minstens even goed als Proto/VDB. Speelde tegen Inter een goede partij.:cool:

Piejie

Legacy Member
volderke89 zei:
Jap, in Italië toch een goede keeper. Vond het altijd al vreemd dat hij nooit opgeroepen werd
"Altijd" al vreemd? :D

Die jongen speelt, met de match van vorige week meegerekend, 2 matchen (in heel zijn leven) in Serie A.

En is tenslotte ook al 30 jaar hé.

Romelus

Legacy Member
Piejie zei:
"Altijd" al vreemd? :D

Die jongen speelt, met de match van vorige week meegerekend, 2 matchen (in heel zijn leven) in Serie A.

En is tenslotte ook al 30 jaar hé.

I know, maar wat ik van hem al gezien heb, is beter dan wat ik ooit van Bram Vandenbussche gezien heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan