Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zeg dat het volgens de tv programma's in de gazet niet staat aangekondigd bij RTL en op de site van RTL wel, leren lezen man van Brugge !!!Piejie zei:Persoon boven mij zegt dat het niet te zien is op RTL. Ik post een banner van dezelfde zender met reclame voor de wedstrijd van vanavond.

Beste man van "Smileyville", dat heb je pas toegevoegd na mijn postacidcriminal zei:ik zeg dat het volgens de tv programma's in de gazet niet staat aangekondigd bij RTL en op de site van RTL wel, leren lezen man van Brugge !!!

Laatst gewijzigd door acidcriminal; Vandaag om 13:14
Het is een beetje stom om iemand op een fout te wijzen als je je post een minuut na Piejies post hebt gewijzigd.acidcriminal zei:ik zeg dat het volgens de tv programma's in de gazet niet staat aangekondigd bij RTL en op de site van RTL wel, leren lezen man van Brugge !!!
Hopelijk doen er toch niet teveel mee van club brugge want dan wordt het helemaal een ramp![]()
Gavin zei:Edit: Allez Piejie, zak. Ik wou je eens verdedigen.


Ph Sp zei:Fellaini en Vertonghen gaan ze allemaal oprollen waarna we met 1 - 2 winnen en iedereen terug blij en gelukkig is![]()
Oprollen met goed spel zou helemaal goed zijn.Piejie zei:Tja, "absolute toppers" zou ik ze momenteel nooit noemen.
Bij Clijsters kan je min of meer nog een vraagteken plaatsen.

Hoe is het geweest?Massive.be zei:Spanje, ze moeten daar eerst nog eten é.
Barça - Sporting was bvb ook om 22u

Gavin zei:Hoe is het geweest?![]()
), en juichen bij een goal is ook enorm ingetogen, daar was ik van verschoten. En die mannen van Sporting kwamen er nu eens echt totaal niet aan te pas
't was nooit een match.
I see ^^Massive.be zei:Spanje, ze moeten daar eerst nog eten é.
Barça - Sporting was bvb ook om 22u
Punkrock zei:kben benieuw naar Gillet in de goal.
is da ne goeie? iemand die al zie keepen?

"Altijd" al vreemd?volderke89 zei:Jap, in Italië toch een goede keeper. Vond het altijd al vreemd dat hij nooit opgeroepen werd

Piejie zei:"Altijd" al vreemd?
Die jongen speelt, met de match van vorige week meegerekend, 2 matchen (in heel zijn leven) in Serie A.
En is tenslotte ook al 30 jaar hé.