Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kluivert76

Legacy Member
Voor degene die België toch niet willen zien

Vanaf 20:15 op ZDF > oefenwedstrijd Duitsland - Zuid-Afrika

Na deze oefenwedstrijd, samenvattingen van de WK-kwalificatiewedstrijden:

Rusland - Liechtenstein

Portugal - Denemarken

Zweden - Hongarije

Zwitserland - Griekenland

Frankrijk - Roemenië

Italië - Georgië ( wordt trouwens in zijn geheel uitgezonden op Rai Uno vanaf 19:50. )

Piejie

Legacy Member
Je kan beide matchen toch zien, indien je dat wil?

België is pas om 22.00.

Kluivert76

Legacy Member
Piejie zei:
Je kan beide matchen toch zien, indien je dat wilt?

België is pas om 22.00.

Klopt. Ik doelde meer op het volgende:

Met de wedstrijd en nabeschouwing van Duitsland en vervolgens de samenvattingen, duurt het tenminste tot 23:30 en dan duurt de wedstrijd van de Belgen nog maar een kwartiertje.

Hekje#

Legacy Member
Is er eigenlijk nog iemand die Belgie wilt zien ?
Laat staan nog hoop heeft op het WK ?

waffel

Legacy Member
Cirja zei:
Is er eigenlijk nog iemand die Belgie wilt zien ?
Laat staan nog hoop heeft op het WK ?

Zelfs al staan ze laatste op de wereldranglijst ga ik ze nog bekijken. Het is uiteindelijk je favo sport met je eigen land :p

Infernus

Legacy Member
Cirja zei:
Is er eigenlijk nog iemand die Belgie wilt zien ?
Laat staan nog hoop heeft op het WK ?

Ik wil ze nog wel zien, mr 'k heb geen hoop meer op het WK hoor :p
Mijn hoop is gevestigd op de generatie die komt...

Piejie

Legacy Member
Favo sport, ja. Maar "eigen land" doet er bitter weinig toe voor mij.

Fiezik

Legacy Member
waffelaar zei:
Zelfs al staan ze laatste op de wereldranglijst ga ik ze nog bekijken. Het is uiteindelijk je favo sport met je eigen land :p
² en vooral als je weet dat er heel wat talent in de ploeg zit, maar het komt er (voorlopig) niet uit

Kluivert76

Legacy Member
Zojuist een belachelijk gegeven strafschop aan Engeland. Er was weinig aan de hand, maar wel feilloos ingeschoten door Lampard.:bow:

Cazzz

Legacy Member
waffelaar zei:
Zelfs al staan ze laatste op de wereldranglijst ga ik ze nog bekijken. Het is uiteindelijk je favo sport met je eigen land :p

voila. En als het ooit terug goed gaat, wil ik niet als successupporter bekeken worden omdat ik tijdens deze periode niet achter mijn land heb gestaan. Maar ik kan dan wel met de vinger wijzen naar die andere 85%.

Maar ik ben ook antwerp-supporter. Ik ben wel wat tegenslag gewoon :p

Kluivert76

Legacy Member
De Italianen live bekijken kan je vergeten. Bij mij is het toch grijs beeld geworden op Rai Uno.

Zojuist heeft Engeland een aardig doelpunt gemaakt via Defoe. Mooi afstandsschot.:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan