Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Vanavond de "derby d'Italia". Hopelijk pakt Inter de volle pot :applause:

die kans is klein zo goed als nihilPiejie zei:Vanavond de "derby d'Italia". Hopelijk pakt Inter de volle pot :applause:

http://en.wikipedia.org/wiki/Derby_d'Italiavolderke89 zei:Ik dacht dat de derby van Italië Milan-Juve was?![]()
Piejie zei:

Dr.Gay zei:Juventus duidelijk ploeg van het land![]()

En dan?volderke89 zei:Voor mij is Milan-Juve het mooiste duel![]()

volderke89 zei:.... En Milan de beste Europese ploeg van Italië![]()

Dr.Gay zei:ik merk het![]()
volderke89 zei:Europacup I / Champions League 7x winnaar in 1963, 1969, 1989, 1990, 1994, 2003, 2007
Ik merk het ook .
Hehe. Och kben u maar aant treiteren hé. Ze kunnen in Italië er idd nog iets van leren op dat vlak.volderke89 zei:Europacup I / Champions League 7x winnaar in 1963, 1969, 1989, 1990, 1994, 2003, 2007
Ik merk het ook .

Dr.Gay zei:ja?....tis toch 2008?![]()

volderke89 zei:Serieus???
Kwil gewoon aantonen dat Acm al het meest gepresteerd heeft in Europa van alle Italiaanse ploegen. Dit jaar zijn ze niet ver geraakt , das waar...

