Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nattefrost

Legacy Member
Burny zei:
Best zijn record is toch 33, niet? Dan staan ze gelijk nu.

Bron
(de 2 goals van vandaag staan er vooralsnog niet bij afaik)

Het record was 32, het nieuwe is dus van Ronaldo met 33.

Perfecte avond, United 3 punten los van Arsenal en Chelsea dat in extremis 2 punten dropt. Op 3 punten zou Chelsea een gigantische dreiging zijn met een match op Stamford Bridge. Dus: :bow: Keane!

ElemenTiM

Legacy Member
Nattefrost zei:
2 goals Ronaldo al. :lol:
Dat record van Best is nog maar het begin.

Wat een goal weer die 2e: http://www.d1g.com/video/show/?id=1874591
Da's geen toeval meer. :drool:


Zalige vrije trap idd, maar die keeper zet zijne muur toch maar raar vind'k.


*edit* mjaaa nog is paar keer bekeken en ge kunt hem eigenlijk in allebei de hoeken zetten.. Hier is echt niks tegen te doen

Blackstone

Legacy Member
Die tackle van Cole :wtf: Dat was echt met de bedoeling om een been te breken en hij krijgt er maar geel voor :wtf: Natuurlijk heeft hij dan wel het lef om te doen alsof hij nix gedaan heeft, terwijl de tackle op zich erger was dan die van Taylor imo.

*edit*
op het einde van dit filmke is de tackle te zien:
http://101greatgoals.magnify.net/item/BD5ZQHFRG19R9JMW

boozeke

Legacy Member
Da is idd smerig...
en daar kunt ge ni over zeggen da het per ongeluk was, zon tackles zijn ni per ongeluk

_DM_

Legacy Member
Marseille uit de beker geknikkerd door Carquefou, een club uit de 2de amateur-reeks :/

marre_man

Legacy Member
+ dat Cole ni vervolgd kan worden. Die zet toch soms zware en gevaarlijke tackles in ze

boozeke

Legacy Member
congratz ermee :p.Nu hopen da ge da kunt volhouden,da arsenal of chelsea ulle ni voorsteekt

Nattefrost

Legacy Member
Weeral een teleurstellend Barça. Hun verdediging ziet er echt niet goed uit, wat toch opvallend is met een achterlinie van Zambrotta, Puyol, Milito en Abidal. Maar ze laten het stuk voor stuk afweten. Hun aanval is ook niet meer om wild van te worden. Alleen Bojan blijft indruk maken, al heeft hij nog een hele weg af te leggen.

guRuh

Legacy Member
Om nog maar te zwijgen van hun corners... Ik denk dat zelfs FCBrugge daar sterker in is.

Bontus

Legacy Member
Piejie zei:
Als de nationale beloften op de Olym-
pische Spelen tegen Argentinië spelen,
lopen ze Juan Roman Riquelme tegen het
lijf. De 29-jarige spelverdeler van de
Boca Juniors wordt kapitein van het Ar-
gentijnse elftal. De 27-jarige verdedi-
ger Demichelis (Bayern) en de 23-jarige
middenvelder Mascherano (Liverpool)
zijn de andere twee spelers boven de 23
in de selectie. Argentinië is titelver-
dediger op de Spelen in Peking.

Biglia zit ook in de preselectie :applause:

Fabby

Legacy Member
marre_man zei:
+ dat Cole ni vervolgd kan worden. Die zet toch soms zware en gevaarlijke tackles in ze

Och zelfs al brak hij dien zijn been, krijg je toch maar 3 matchen schorsing voor hoor. (notice the frustration)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan