Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wesdude

Legacy Member
fuckin' bottlers middlesbrough gvd. Stoemme mido ook man.

Mja gelijke punten en een match minder. Chelsea kan ook gelijk kome met Arsenal. En de vieze maand komt er bijna aan. Hoho, spannendste titelstrijd in jaren. Ik wist dat Chelsea nog de gevaarlijkste rivaal ging zijn. Ik heb het maanden geleden nog gezegd. En nu krijgen ze ons en Arsenal nog op Stamford Bridge...

4/12 voor Arsenal. Die 4-0 tegen ons in de FA Cup heeft ze toch zwaarder parten gespeeld dan ze wilde toegeven precies.

marre_man

Legacy Member
Arsenal 1 - M'brough 1

Hossam er 10 minuten op en al rood. Die jongen gaat het nooit meer leren.
Is Clichy erg geblesseerd?

Tsommy

Legacy Member
voet int gezicht. Expres of niet, het lijkt van niet maar die moet die speler toch gezien hebben denk ik. Hoofdwonde en Clichy van het veld. Kdenk niks al te ernstig.
Anti voetbal van mbro. Een competitie met alleen de topploegen van elk land zou toch aangenamer zijn :)
Krijgt ge zo geen van die klote matchen meer.

Wesdude

Legacy Member
Wa ne dag. Van een mogelijke ramp tot dit. Zalig toch ! :lol:

En volgende week squeeky bum time. In de wetenschap dat Chelsea al jaren niet meer verloren heeft op Stamford Bridge zit een 5e puntenverlies op rij er in voor Arsenal en dat met een match minder.

Tsommy

Legacy Member
En dan nog ne corner net voor tijd en em fluit af... Bekan heel den tijd 10 man in hun eigen 16 meter van Mbrough. Om pissig van te worden.

Wesdude

Legacy Member
Typisch hé, dat hebben wij ook al heel het seizoen tegen.

Arsenal staan nu toch wel voor een hoge berg als ik het bekijk hoor. Wie had dat gedacht na de Manchester derby.

Tsommy

Legacy Member
Titel had ik zowiezo niet verwacht van arsenal, de kern mist daarvoor diepte, en dat begint ge nu te zien. Da extra beetje ontbreekt soms nu. Maar de CL zie ik nog wel zitten. Hopelijk doet Wenger een paar goeie transfers deze zomer en blijftr het team zowat het zelfde. En ik hoop dat van persie snel in vorm is. heeft toch wel een paar dingen late,n zien vandaag.

Wesdude

Legacy Member
Adebayor lijkt ook uit vorm. Mist veel, kleine foutjes hier en daar en een echt alternatief is er niet. Terwijl hij voorheen toch één van de drijvende krachten was, zo niet dé drijvende kracht.

Tsommy

Legacy Member
Kvond dat hij altijd de fout tegenkreeg. Iets teveel zelf en omgekeerd bijna nooit. En Kdenk da Adebayor beke moe zal zijn heeft toch ook al veel gespeeld. Maar van persie is terug das ook al goed. Nu nog Rosciky.

Wesdude

Legacy Member
Mja da zijn geen Adebayor types en zo een type paste wel goed bij het Arsenal van dit seizoen. Mja afwachten, maar de titel lijkt toch ver weg voor Arsenal nu. Zelfs de 2e plaats wordt moeilijk.

Tsommy

Legacy Member
Alles kan nog. Kzou mijn geld mssn nog op Chelsea zetten, alle 3 de anderen moeten nog naar Stamford Bridge dusja.

Wesdude

Legacy Member
Inderdaad. Zondag zullen we al meer weten. Woensdag die inhaalmatch tegen Bolton. Wel wat spelers laten rusten vandaag.

Achja afwachten, zoals ge zegt, alles kan dit seizoen. Kijk maar naar waar wij stonden paar weken geleden.

Tsommy

Legacy Member
Man u heeft een veel bredere kern. En bij Arsenal worden sommige van die jonge spelers ongeduldig denk ik en zullen mssn andere oorden gaan opzoeken.

Blackstone

Legacy Member
imo mist Arsenal een stevige, ervaren leiderstype die de boel kan omgooien als het wat slechter gaat. ManU heeft/had Giggs en Scholes, en nu neemt Ferdinand die rol meer en meer over. Chelsea heeft Terry. Liverpool heeft Gerrard en Carragher. Arsenal heeft dat niet echt imo.

Gallas zou in principe die taak op zich moeten nemen maar faalt daarin imo (wat niet wilt zeggen dat hij geen goede speler is voor Arsenal). Enkele weken terug werd dit bvb heel duidelijk na zijn kinderachtig gedrag tegen ManU en die penaltyfase tegen Birmingham(?). Op zo'n moment heeft de ploeg iemand nodig die de frustratie kan omzetten naar gestructureerd voetbal, niet iemand die als een klein kind gaat blijten. De huidige kern van Arsenal heeft zeker het talent om kampioen te spelen maar ik zie ze het niet halen om wille van bovenstaande reden.

Ahja, voor ik het vergeet:
Torres :love:

massief

Legacy Member
marre_man zei:
Arsenal 1 - M'brough 1

Hossam er 10 minuten op en al rood. Die jongen gaat het nooit meer leren.
Is Clichy erg geblesseerd?
helaas, barst van het talent

marre_man

Legacy Member
Massive.be zei:
helaas, barst van het talent

dat is idd waarop ik zinspeelde :)

As Roma 2 - AC Milan 1

en Deportivo 1 - Real Madrid 0

In spanje zou wel eens de minst slechte ploeg kampioen kunnen worden.

Mako

Legacy Member
Blackstone zei:
Ahja, voor ik het vergeet:
Torres :love:

Kzei het deze zomer nog " Zalige speler die Torres, alleen spijtig dat hij naar de scousers gaat :( "
Ik heb er zelfs een (spanje- uiteraard :p) truitje van en al.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan