Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
Als de nationale beloften op de Olym-
pische Spelen tegen Argentinië spelen,
lopen ze Juan Roman Riquelme tegen het
lijf. De 29-jarige spelverdeler van de
Boca Juniors wordt kapitein van het Ar-
gentijnse elftal. De 27-jarige verdedi-
ger Demichelis (Bayern) en de 23-jarige
middenvelder Mascherano (Liverpool)
zijn de andere twee spelers boven de 23
in de selectie. Argentinië is titelver-
dediger op de Spelen in Peking.

marre_man

Legacy Member
Almeria 2 - Barcelona 2

Als het zo doorgaat wordt Valencia nog kampioen :rofl:

Saiko-G

Legacy Member
Vandaag Roda - PSV gaan kijken. Ondanks de makheid van PSV toch wel aangename wedstrijd om volgen.

Vooral Yulu-Matondo viel enorm goed mee. Sterk in de duels, won ook veel kopduels tegen de toch wel kleine verdediging van PSV (aleen Alcides is opvallend groot). De Fauw goed in de opbouw, Lamah ging ook soms mooi over zijn mannetje. Alleen over Castro zijn ze ginds wat minder tevreden. Op de lijn een goede keeper, maar van het moment dat hij moet uitkomen kan hij zich niet onderscheiden.

PSV viel me wat tegen, alhoewel Affelay toch soms zijn talent mooi etaleerde. Beetje egoistisch maar kom. De wedstrijd van tegen Tottenham zat duidelijk nog in de benen. En WAT EEN BEEST is die Gomes. Die pakt echt punten voor PSV, ranselt daar een paar gemaakte doelpunten uit zijn kist. Fenomenaal die man.

chomo

Legacy Member
Wa een matchen dees week :drool:

Woensdag Tottenham-Chelsea en Psv-Ajax

Zondag Man Utd - Liverpool en Chelsea - Arsenal en dan nog erges daartussen Inter-Juve :bow:

bardok--

Legacy Member
chomo zei:
Wa een matchen dees week :drool:

Woensdag Tottenham-Chelsea en Psv-Ajax

Zondag Man Utd - Liverpool en Chelsea - Arsenal en dan nog erges daartussen Inter-Juve :bow:

en mijn vriend die prime heeft
is naar de zee :cry::sad:

chomo

Legacy Member
Kheb zelf prime maar voor Chelsea-Spurs, Man utd-Liverpool en Chelsea-Arsenal gaan ik toch een tochtje richting pub ondernemen mijn gedacht :)

marre_man

Legacy Member
Man Utd: Kuszczak, Fletcher, Pique, Vidic, O'Shea, Ronaldo, Hargreaves, Anderson, Nani, Saha, Tevez

lollerteam?

fletcher back rechts , o'shea back links. Saha beginnen? Piqué eindelijk zijn kans? kusczack? Allemaal in dezelfde match?
We zien wel hoe het loopt en hopelijk goed maar wil Ferguson mss geen kampioen spelen ?:p

Blackstone

Legacy Member
Fergie heeft schrik voor Liverpool, ahja! Een mens met zoveel schrik doet soms rare dingen :p

Denk toch dat ManU het makkelijk haalt met dit team. Bolton is niet meer wat het geweest is

Wesdude

Legacy Member
PIG in doel? Had dan Foster nog maar een kans gegeven hoor.

Voor de rest wel heel bizar ja. Begint al even hard te roteren als Rafa, als dat maar goed komt.

Ronaldo als kapitein denk ik. Nice. Middenveld en aanval gaan nog, maar die verdediging vetrouw ik toch niet helemaal.

Wesdude

Legacy Member
Volgens Skysports zal Ferdinand niet klaar zijn om tegen Liverpool mee te doen. :(

Hargreaves staat precies rechtsachter.

marre_man

Legacy Member
Wesdude zei:
Volgens Skysports zal Ferdinand niet klaar zijn om tegen Liverpool mee te doen. :(

Hargreaves staat precies rechtsachter.

ah tuurlijk dat ik daar niet aan dacht. Maar door de opsomming in die volgorde was ik verkeerd. Hargreaves heeft heel zijn jeugd als back rechts gespeeld :)

en idd Ronaldo capi

als AC Milan zo verder doet halen ze geen champ league

chelsea al 0-1 voor :(

Wesdude

Legacy Member
BBC zette Fletcher ook rechts back. Hargreaves is inderdaad iets logischer.

Chelsea al voor, Drogba.

Blackstone

Legacy Member
Ferdinand heeft schrik van Torres :woohoo: Denk niet dat ManU defensief veel problemen zal hebben met Bolton. Davies en Diouf hebben samen 5 goals gemaakt dit seizoen dus zijn niet bepaald aanvallers waarvan ge schrik moet hebben :)

Benitez is het roteren trouwens aan het verleren :) Laatste tijd speelt Liverpool altijd 4-2-3-1 (of 4-3-3, hoe ge het bekijkt) met Babel links en Kuyt rechts (met uitzondering van de match tegen Inter). Heeft toch mooie resultaten opgeleverd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan