Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wesdude

Legacy Member
_DM_ zei:
Mooier dan Old Trafford, dat is tenminste nog zo'n echt Brits stadion ;)

ja dat bedoelde ik. Spijtig genoeg is het nogal moeilijk om bovenaan te blijven in de premier league en Europa als ge in zo een Brits stadionneke blijft kretse. :p

chomo

Legacy Member
Lamps :love: 4goals ftw

da hem nu maar snel een nieuw contractvoorstel aanvaard.

Blackstone

Legacy Member
chomo zei:
Lamps :love: 4goals ftw

da hem nu maar snel een nieuw contractvoorstel aanvaard.
Fat Frank is op dat vlak toch wispelturig tot en met. Eerst lange tijd lekker vaag doen: zeggen dat hij wilt blijven, de week erna zeggen dat hij weg wilt, de week erna ontkennen dat hij weg wou, blabla. Nu klaagt hij in een interview dat Chelsea voor al die onzekerheid zorgt door hem geen nieuw contract aan te bieden :wtf: Als ik mij niet vergis heeft hij begin vorig seizoen een contract afgewezen omdat hij nog niet wist of hij wel wou blijven. Maarja uiteindelijk zal het er weer op neerkomen dat hij gewoon meer geld wilt.

Tsommy

Legacy Member
arrogant sonofa das al dak ga zeggen. Is een van de spelers die ik ni kan verdragen. Maarja hij maakt wel de goals uit het middenveld en af en toe ook een assistje dusja. Is zkr niet slecht, maar imo toch overrated.

Piejie

Legacy Member
Blackstone zei:
Fat Frank is op dat vlak toch wispelturig tot en met. Eerst lange tijd lekker vaag doen: zeggen dat hij wilt blijven, de week erna zeggen dat hij weg wilt, de week erna ontkennen dat hij weg wou, blabla. Nu klaagt hij in een interview dat Chelsea voor al die onzekerheid zorgt door hem geen nieuw contract aan te bieden :wtf: Als ik mij niet vergis heeft hij begin vorig seizoen een contract afgewezen omdat hij nog niet wist of hij wel wou blijven. Maarja uiteindelijk zal het er weer op neerkomen dat hij gewoon meer geld wilt.
Zoals 90% van de voetballers dus?

Blackstone

Legacy Member
Piejie zei:
Zoals 90% van de voetballers dus?
bron? :unsure:

Hij is idd niet alleen maar 90% gaat er toch ver over :p Ofwel wilt ge blijven ofwel bolt ge het af, maar niet elke week wisselen van gedacht. Denk dat hij op dat vlak toch tot de minderheid behoort.

Nu ik er verder over nadenk: mss wou hij idd heel graag weg maar ziet hij in dat hij nergens terecht kan zonder loon in te leveren. Begrijpelijk want eerlijk gezegd kan ik mij geen enkele topploeg indenken voor wie Lampard een absolute meerwaarde zou zijn. Hij wordt in feite overbetaald in Chelsea en imo is dat de reden dat hij (af en toe :p )wilt blijven.

Fabby

Legacy Member
Nieuw Arsenal gerucht :

Arsene Wenger lijkt geen genoeg te kunnen krijgen van zijn landgenoten. De Franse manager van Arsenal haalde de afgelopen jaren al handenvol jonge Fransen naar Londen en heeft nu opnieuw een talentvolle landgenoot op het oog.

Volgens het toonaangevende France Football hebben de Londenaren belangstelling in Loïc Perrin, een 22-jarige middenvelder van Saint-Etienne. Voormalig middenvelder Gilles Grimandi, die nu actief is als scout voor de Engelse club, heeft de jeugdinternational al meerdere keren bekeken. Perrin is dit seizoen aanvoerder van Saint-Etienne en kwam tijdens 25 van de 28 competitieduels in actie.

------------------------------------------------

Vind wel dat hij enorm focused op de franse competitie... Nuja we hebben volgend seizoen ook een Mexicaan.

Edit: kent iemand die kerel?

souleH

Legacy Member
heb die al ne keer of 2 in actie gezien vant seizoen en das zeker gene slechte
maar of die een meerwaarde kan bieden aan arsenal... denk het niet eerlijk gezegd

nuja op 2 matchen kunt ge eigenlijk ook moeilijk een oordeel vellen e

Mako

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
arrogant sonofa das al dak ga zeggen. Is een van de spelers die ik ni kan verdragen. Maarja hij maakt wel de goals uit het middenveld en af en toe ook een assistje dusja. Is zkr niet slecht, maar imo toch overrated.

kvind die ook niet zo goed als in Engeland beweerd wordt. Als die niet zoveel zou scoren, zou hem niet zo hoog ingeschat worden denk ik. Kvind dat die buiten zijn veel scoren, maar weinig te bieden heeft.

Alle, geef mij maar veel liever Ballack, Gerrard, Iniesta, Xavi, Deco, Pirlo dan Lampard.

PS: engeland heeft wel de neiging om AL hun eigen spelers op te hemelen als ware het de beste spelers van de wereld. Spelers als Owen ofzo, ksnap echt niet dat die zo aanbeden wordt. Kvind die gewoon ni goe...

Nattefrost

Legacy Member
Mako zei:
kvind die ook niet zo goed als in Engeland beweerd wordt. Als die niet zoveel zou scoren, zou hem niet zo hoog ingeschat worden denk ik. Kvind dat die buiten zijn veel scoren, maar weinig te bieden heeft.

Alle, geef mij maar veel liever Ballack, Gerrard, Iniesta, Xavi, Deco, Pirlo dan Lampard.

PS: engeland heeft wel de neiging om AL hun eigen spelers op te hemelen als ware het de beste spelers van de wereld. Spelers als Owen ofzo, ksnap echt niet dat die zo aanbeden wordt. Kvind die gewoon ni goe...

Owen was ook ooit veel beter dan nu. Hij heeft indertijd een Ballon d'Or gekregen, en dat krijg je toch niet zomaar.

Blackstone

Legacy Member
Owen was geniaal toen hij bij Liverpool speelde en was bij Real zo mogelijk nog beter imo. Kreeg er veel te weinig speelkansen maar had wel een fenomenale doelpunten/speelminuten ratio. Newcastle is gewoon geen ploeg voor hem. Na al zijn blessures is altijd zijn eerste zorg om terug in het nationale team te geraken, zijn terugkeer bij Newcastle kan hem precies maar weinig schelen. Dat hij nu zo slecht presteert is grotendeels te wijten aan een gebrek aan motivatie en een afschuwelijk slecht team. Martins is bvb ook geen slechte voetballer maar als ge hem bij Newcastle bezig ziet zou ge hem een contract bij een 2e klasser aanbieden. Owen is een klassebak maar heeft verschrikkelijk slechte keuzes gemaakt in zijn carrière.
Where were you in Istanbul :music:

Agger gaat onder het mes en is voor de rest van het seizoen uit. Een heel jaar lang geblesseerd door amper 1 bot te breken in zn voet :wtf: Hopelijk komt hij ooit nog terug tot zijn oorspronkelijke niveau...

souleH

Legacy Member
owen was idd geniaal in zen tijd
is nu jammer genoeg nog een schim van zichzelf, al is volledig newcastle utd dat

Tsommy

Legacy Member
Mako zei:
kvind die ook niet zo goed als in Engeland beweerd wordt. Als die niet zoveel zou scoren, zou hem niet zo hoog ingeschat worden denk ik. Kvind dat die buiten zijn veel scoren, maar weinig te bieden heeft.

Alle, geef mij maar veel liever Ballack, Gerrard, Iniesta, Xavi, Deco, Pirlo dan Lampard.

PS: engeland heeft wel de neiging om AL hun eigen spelers op te hemelen als ware het de beste spelers van de wereld. Spelers als Owen ofzo, ksnap echt niet dat die zo aanbeden wordt. Kvind die gewoon ni goe...

Ge vergeet den beste van amaal. Fabregas :D

Mako

Legacy Member
mss over een jaar ofzo, nu vind ik hem nog niet goed genoeg om bij de besten van de wereld gerekend te worden...

Tsommy

Legacy Member
die 2 matche tege arsenal was hij idd beter dan Fabregas maar overal is fabregas toch stukken beter. imo.

Wesdude

Legacy Member
Rare opstelling weer van United:

Man Utd
12 Foster
22 O'Shea
06 Brown
15 Vidic
03 Evra
13 Park
18 Scholes
08 Anderson
11 Giggs
07 Ronaldo
10 Rooney

Geen Ferdinand, Nani, Carrick of Tevez.

edit: thad al 0-3 moge zijn voor de moment.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan