Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
Euh? Hoe kunnen ze die match nu uitzenden als hij niet op de planning stond?

Wesdude

Legacy Member
Cardiff is Middlesbrough er aan het uitknikkeren. 0-2 ist. De 2e klassers gaan er voor.

chomo

Legacy Member
Spurs na 10minute al 2-0 voor tege West Ham ^^

Kpeis da WH een zwaar pak slaag zou kunnen krijgen in 2de helft. Tottenham speelt héél sterk en me de rode kaart voor Boa Morte (zat er dik aan te komen) zulle ze der wel overlopen denkek.

Nattefrost

Legacy Member
Wesdude zei:
Cardiff is Middlesbrough er aan het uitknikkeren. 0-2 ist. De 2e klassers gaan er voor.

Dat maakt dan van Portsmouth en Barnsley de grote favorieten voor de eindzege. :lol: Pompey is dan de enige PL ploeg die overblijft zeker? Dit is wel hét jaar van de upsets in de FA Cup.

marre_man

Legacy Member
chomo zei:
Spurs na 10minute al 2-0 voor tege West Ham ^^

Kpeis da WH een zwaar pak slaag zou kunnen krijgen in 2de helft. Tottenham speelt héél sterk en me de rode kaart voor Boa Morte (zat er dik aan te komen) zulle ze der wel overlopen denkek.

Ik hoop dat Ferguson het heeft gezien; 2 keer berbatov met de kop. iets wat we MISSEN. We gaan naar het einde toe en nog altyd maar 2-0 maar als je na 11 minuten 2-0 achterstaat en een rode kaart na 45min .. + dat west ham de laatste matchen altyd wel een bakkie vol kreeg, dan verwacht je idd wel weer een bakkie vol :p

en idd Cardiff door met 0-2 :)

Nattefrost

Legacy Member
Iedereen heeft zo ongeveer zijn deel miserie gekregen dit weekend van de grote 3 (ik zou 4 zeggen maar Liverpool deed in Engeland voor geen enkele prijs meer mee). Het is spijtig van de uitschakeling uit de FA Cup, maar dan prefereer ik dat toch boven puntenverlies in de league. De leiding ligt voor het grijpen!

marre_man

Legacy Member
Nattefrost zei:
Iedereen heeft zo ongeveer zijn deel miserie gekregen dit weekend van de grote 3 (ik zou 4 zeggen maar Liverpool deed in Engeland voor geen enkele prijs meer mee). Het is spijtig van de uitschakeling uit de FA Cup, maar dan prefereer ik dat toch boven puntenverlies in de league. De leiding ligt voor het grijpen!

? Arsenal speelde gwn slecht :p (al was het op een akker)

lijkt mij niet miserie :)

puni

Legacy Member
Sporza.be zei:
Jarig Inter wordt voor schut gezet
zo 09/03/08 - Inter is dit jaar jarig. De club uit Milaan bestaat een eeuw en organiseerde een poll op internet. Die leverde echter enkele vreemde resultaten op.
Naar aanleiding van zijn honderdste verjaardag organiseerde Inter een rondvraag op zijn website naar de beste wedstrijd aller tijden van de club.
(Belga)
Supporters van andere clubs stemden op de website van Inter massaal voor de match Lazio-Inter van mei 2002.

In die bewuste partij verspeelde Inter de titel door met 4-2 te verliezen. Door dat verlies was de titel voor Juventus.

Inter-verdediger Vratislav Gresko (foto) was die dag kop van Jut met enkele blunders.

Uitgerekend hij werd op Inters site verkozen tot de meest geliefde speler, samen met Ronaldo, die Inter maar heel weinig plezier kon brengen.

Zondag vierde Inter wel in stijl: voor bijna 65.000 fans won het met 2-0 van Reggina.

Lachen. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan