Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Ach, jullie zijn niet de enigste die onrecht worden aangedaan. Ik kan al zo direct 3 recente matchen van Arsenal opnoemen waar de ref idioot doet en soms zelfs echt punten verknalt (Birmingham).Blackstone zei:Ferguson zijn reactie was ook maar kinderachtig en zwak imo. Zo een drama maken om 1 bepaalde fase terwijl ze zelf gigantisch dikke kansen hebben laten liggen. Was het penalty? Ja imo wel, maar ook weer nier overduidelijk 'omgwtf penalty, slechtste scheids ooit!!'. En laten we eerlijk zijn: Ronaldo heeft zijn reputatie niet mee en dat zal wel meegespeeld hebben, maar dat heeft hij uiteindelijk aan zichzelf te danken. Had daar Tevez tegen de grond gegaan was de kans al veel groter dat de scheids m had gegeven. Voor de rest deed de scheids het goed dus al die commentaar op hem vind ik maar belachelijk. Om nog maar te zwijgen over de reactie van Quiroz, die was ronduit idioot en marginaal (deze situatie vergelijken met die van Martin Taylor)
marre_man zei:Ik kan erin komen dat met het huidige systeem de referees niet alles zien. Als je de regels en het systeem verandert (chip in bal, videoherhalingen, meer referees,..) gebeurt dat niet, maar verliest voetbal dan zijn charme niet (hand van God)? Feit is dat in Engeland het spel vandaag de dag er zo snel aan toegaat dat de foutenmarge van de scheidsrechters bijna altijd wordt overschreden en dat is ook de reden waarom Sepp Blatter dit weekend in Engeland zit. Om de scheidsrechters en hun organen onder de loep te nemen nadat hij er commentaar op had..