Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marre_man

Legacy Member
De supporters gaan Martin Atkinson lynchen. Als hij gedacht had na de match een koffietje te komen drinken in de kantine zit em er dik naast :p

antHraxx

Legacy Member
wat een slecht Chelsea =S, mja ze zulle sebiet er wel eentje binnelegge en de match uitspele zeker ?

marre_man

Legacy Member
1-0 voor Barnsley. Maar wtf van de lijnrechter; offside geven terwijl er een speler van het verdedigend team op de achterlijn staat :rofl:

marre_man

Legacy Member
BYE BYE chelsea. Zonde dat we eruit liggen door de ref want de beker lag voor het grijpen...

chomo

Legacy Member
Grant is ne dikke fckin schooier ik hoop da ze hem buitesmijte want dees ga er echt over ze... Lampard/Drogba ni eens in de fckin selectie das gewoon om probleme vrage. Me Carling wast zelfde, Joe cole op de bank :confused:

Peis dak van mijn leve nog ni zo pissed ben geweest ...

Blackstone

Legacy Member
Ferguson zijn reactie was ook maar kinderachtig en zwak imo. Zo een drama maken om 1 bepaalde fase terwijl ze zelf gigantisch dikke kansen hebben laten liggen. Was het penalty? Ja imo wel, maar ook weer nier overduidelijk 'omgwtf penalty, slechtste scheids ooit!!'. En laten we eerlijk zijn: Ronaldo heeft zijn reputatie niet mee en dat zal wel meegespeeld hebben, maar dat heeft hij uiteindelijk aan zichzelf te danken. Had daar Tevez tegen de grond gegaan was de kans al veel groter dat de scheids m had gegeven. Voor de rest deed de scheids het goed dus al die commentaar op hem vind ik maar belachelijk. Om nog maar te zwijgen over de reactie van Quiroz, die was ronduit idioot en marginaal (deze situatie vergelijken met die van Martin Taylor :wtf: )

Fabby

Legacy Member
Amai, kben ook eens een avondje uit geweest :) Ach, jullie zijn niet de enigste die onrecht worden aangedaan. Ik kan al zo direct 3 recente matchen van Arsenal opnoemen waar de ref idioot doet en soms zelfs echt punten verknalt (Birmingham).

Dat is voetbal zeggen ze dan, al pikt het ferm.

Wesdude

Legacy Member
Blackstone zei:
Ferguson zijn reactie was ook maar kinderachtig en zwak imo. Zo een drama maken om 1 bepaalde fase terwijl ze zelf gigantisch dikke kansen hebben laten liggen. Was het penalty? Ja imo wel, maar ook weer nier overduidelijk 'omgwtf penalty, slechtste scheids ooit!!'. En laten we eerlijk zijn: Ronaldo heeft zijn reputatie niet mee en dat zal wel meegespeeld hebben, maar dat heeft hij uiteindelijk aan zichzelf te danken. Had daar Tevez tegen de grond gegaan was de kans al veel groter dat de scheids m had gegeven. Voor de rest deed de scheids het goed dus al die commentaar op hem vind ik maar belachelijk. Om nog maar te zwijgen over de reactie van Quiroz, die was ronduit idioot en marginaal (deze situatie vergelijken met die van Martin Taylor :wtf: )

Ferguson zegt toch als eerste dat we de kansen zelf hebben laten liggen.

Buiten die fase met Ronaldo heeft die scheids de hele tijd slecht gefloten. Portsmouth haalde de hele match fel uit en kreeg amper kaarten.

Scholes werd neergehaald vlak voor het strafschopgebied, een ideale plaats voor Ronaldo, maar niet gefloten.

Eens zo zuur nu Chelsea eruit ligt. We hadden makkelijk de Cup kunnen winnen.

@Fabby: die scheidsrechters in Engeland kunnen de spelers niet meer volgen.

marre_man

Legacy Member
Ik kan erin komen dat met het huidige systeem de referees niet alles zien. Als je de regels en het systeem verandert (chip in bal, videoherhalingen, meer referees,..) gebeurt dat niet, maar verliest voetbal dan zijn charme niet (hand van God)? Feit is dat in Engeland het spel vandaag de dag er zo snel aan toegaat dat de foutenmarge van de scheidsrechters bijna altijd wordt overschreden en dat is ook de reden waarom Sepp Blatter dit weekend in Engeland zit. Om de scheidsrechters en hun organen onder de loep te nemen nadat hij er commentaar op had..

Nattefrost

Legacy Member
Dat de ref niet alles ziet is oké. Queiroz overdrijft. Al die kleine tikken op spelers als Ronaldo en Nani zijn voos, en moeten zoveel mogelijk gefloten worden, maar daar hoeven we geen drama rond te maken. Hetgene waar we echt pissed van kunnen zijn is die fase op Ronaldo in de box. Das gewoon een charge die niks met de bal te maken heeft. En daar hoeft het systeem niet voor veranderd te worden, die ref heeft dat gezien en floot gewoon niet. Das gewoon onwil, zoiets mag een ref wel aangerekend worden vind ik. Uiteindelijk dragen ze teveel verantwoordelijkheid om zo relatief onaantastbaar te zijn.

Fabby

Legacy Member
marre_man zei:
Ik kan erin komen dat met het huidige systeem de referees niet alles zien. Als je de regels en het systeem verandert (chip in bal, videoherhalingen, meer referees,..) gebeurt dat niet, maar verliest voetbal dan zijn charme niet (hand van God)? Feit is dat in Engeland het spel vandaag de dag er zo snel aan toegaat dat de foutenmarge van de scheidsrechters bijna altijd wordt overschreden en dat is ook de reden waarom Sepp Blatter dit weekend in Engeland zit. Om de scheidsrechters en hun organen onder de loep te nemen nadat hij er commentaar op had..

Blijkbaar redeneerdt de FIFA dus ook zo... sommige technologische snufjes vragen echter geen time-out van het spel. Ik kan mij inbeelden dat bij een tackle ofzo waar specialisten dan van 5 verschillende hoeken beelden moeten zien en dan de ref informeren, dat dat na een tijdje wel irritant wordt voor supporters en spelers. Maar rechtvaardigheid vind ik toch een mooi idee, dus die chip en extra refs vind ik al positief. Als ge ziet hoeveel geld in voetbal zit als business, snap ik niet dat er zo weinig wordt voor gedaan.

En ook bij overduidelijke fouten van de ref kunnen ze eigenlijk toch wél al via videobeelden hem corrigeren. Dan denk ik bijvoorbeeld aan die buitenspel goal van Raul tegen Roma vorige week. Duidelijk offside in herhaling, stemmetje in oor van ref zegt dat en het blijft een faire match. Puur door die fase supporterde ik ineens voor Roma want onrechtvaardigheid is uit den boze, ook in voetbal.

Wesdude

Legacy Member
Pfff, net nog eens naar de samenvatting gekeken op footytube. Hoeveel open kansen man. :sad:

Tsommy

Legacy Member
Tss op prime zenden ze niks van de EPL uit :s is wel jammer. Ik hooop dat ze toch Wigan - Arsenal gaan uitzenden in de plaats van die afgelaste matchen van de nederlandse competitie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan