Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackstone

Legacy Member
Liverpool - Hammers: 4-0 :woohoo:
Nieuwe hattrick Torres :love:
GENIALE speler!

Liverpool heeft zn vorm gevonden & Benitez roteert idd minder. Middenveld en aanval waren dezelfde als de ploeg die Bolton inmaakte. Hopelijk kunnen ze deze vorm de rest van het seizoen aanhouden en dan kunnen ze mss nog n mooie prijs pakken :woohoo:

Mako

Legacy Member
hoe zit het eigelijk met de eventuele overgang van Moutinho en/of Veloso naar Manchester? Ik dacht dat daar sprake van was omdat Manchester voorrang heeft op spelers van Sporting?

Blackstone

Legacy Member
De goal van Gerrard :love:

Liverpool draait weer op volle toeren. Paar indrukwekkende prestaties na elkaar; precies op het juiste moment de vorm teruggevonden in feite. Die 4e plaats moeten ze kunnen vasthouden en in de CL zijn ze toch kanshebbers :)

Nattefrost

Legacy Member
Mako zei:
hoe zit het eigelijk met de eventuele overgang van Moutinho en/of Veloso naar Manchester? Ik dacht dat daar sprake van was omdat Manchester voorrang heeft op spelers van Sporting?

Veloso had ik ook gehoord, maar Moutinho is nieuw voor mij. Dat zijn wel goeie spelers en al, maar zou dat geen overkill zijn? We hebben al Scholes en Anderson als aanvallend ingestelde middenvelders, Carrick en Fletcher als controlerende en Hargreaves als defensieve. Beter een spitsentalent binnenhalen dan, want Saha gaat mij toch nooit echt kunnen overtuigen.

marre_man

Legacy Member
Piejie zei:
Bosingwa voor de rechtsback lijkt me een interessante optie.

mja; ik denk en hoop dat het tussen Bosingwa (the Portuguese connection) en Lahm (left/right back) zal gaan. En idd overkill zolang scholes het trekt. Veloso zou ook in de verdediging kunnen spelen maar dat zie ik hem eigenlijk niet doen bij Man Utd. Beter Garay dan halen als verdediger :) En anders Hargreaves rechterback; heeft er heel zijn jeugd gespeeld :p. Nu even alles laten bekoelen en als blijkt dat Tottenham ''vroeg'' Europees wordt uitgeschakeld en volgend jaar weer UEFA cup gaat spelen keihard toeslaan en Berba kopen. Benzema wilt toch niet komen.

Wesdude

Legacy Member
Mako zei:
hoe zit het eigelijk met de eventuele overgang van Moutinho en/of Veloso naar Manchester? Ik dacht dat daar sprake van was omdat Manchester voorrang heeft op spelers van Sporting?

United heeft zogezegd first option oop sporting spelers. Allez dat is wat de pers zegt. Maar ik heb een paar maanden geleden is gelezen dat de relaties niet meer zo schitterend waren.

Mja geruchten en perspraat zeker.

Zoals hierboven al gezegd hebben we ze ook niet echt nodig voor de moment.

NemesisBE

Legacy Member
Adriano 2* gescoord in Copa Libertadores
hij doet et voor z'n ploegmaats zegt ie :love:
khoop echt dat die ooit helemaal terug komt :)

Wesdude

Legacy Member
Fuck de bal wilt er nie in vandaag. :angry: Zou serieus zot zijn als we niet scoren. Tkon al 4-0 geweest zijn.

edit: penalty tege, Kuzczak rood en geen wissels nemeer. Dag FA Cup

God en de scheids wilden blijkbaar Pompey door zien gaan.

Wesdude

Legacy Member
Dit scenario kon zelfs de beste schrijver nie verzinnen. Ffs man.

ATTACK !

Mako

Legacy Member
omg, hoe KAN dit man, Man U ligt al een heel match ziekelijk boven en toch komen ze 0-1 achter :angry:

Wesdude

Legacy Member
Attempts

United 18 - 3 Portsmouth

Waarvan 1 supersave van James, paal, zijnet, net over, net naast gekopt. :angry:

Meest onverdiende overwinning ever.

4 minute extra ! come on !

antHraxx

Legacy Member
hebt ge het nu over anderson die in het zijnet trapt, vanuit die hoek scoort die in jaren niet dus dat was niet echt een kans..

natuurlijk wel onverdiend

Wesdude

Legacy Member
Ik bedoelde dat we elk deel van de goal geraakt hebben behalve het net aan de binnekant. :angry:

Edit: gedaan, ffs nooit gezien.

-Steve-

Legacy Member
PFFFFFFFF, zo erg voor Man U. Kheb mij zo zitten opwinden voor diene tv, onverdiende zege van Portsmouth.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan