Fabby
Legacy Member
_DM_ zei:
Dat noemen ze dan leedvermaak

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_DM_ zei:

tommy_vercetti zei:Stopt er allemaal maar mee
arsenal wint toch de CL en de EPL.
(hopelijk)
*runs*


tommy_vercetti zei:Stopt er allemaal maar mee
arsenal wint toch de CL en de EPL.
(hopelijk)
Mako zei:ma eigelijk valt arsenal echt nog mee, den enige waar ik mij MATELOOS aan stoor, is Lehman. Die gaat er echt over: continu ziekelijk aggressief, altijd uitpakken, altijd naar den bal springen met gestrekt been richting tegemoetkomende spelers, en zo nog 10tallen dingen.
http://www.youtube.com/watch?v=x5KbBfZ3kck
http://www.youtube.com/watch?v=-VfVNEX4ai0&feature=related![]()

Maar ik wil dat ze dan ook hun imago van goedzakken en "football is art" ook tot in het extreme uitvoeren.
)
Maar niet naief en blind.



volderke89 zei:Euh Milan pakt jullie morgen in. Superpippo:applause:

Fabby zei:en @ hierboven: Inpakken? Hohohoooooooooo wat wordt dit een beladen duel. Ik heb mijn sjaal en shirt al klaar liggen om de beste supporter ooit te worden![]()
De zenuwen beginnen te komen...
Rara wie dat zou zijn :ironic:Wesdude zei:Pfff zenuwen al voor deze avond.
Kunnen vandaag wel een champions league record verbreken, 11 thuismatchen op rij winnen. Vorige record staat op 10 voor Juventus.
Giggs is waarschijnlijk geblesseerd, Neville zal ook nog niet fit zijn. Voor de rest is het team volledig. Zou toch moeten lukken hé.![]()