Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
Stopt er allemaal maar mee
arsenal wint toch de CL en de EPL.
(hopelijk :D )

Fabby

Legacy Member
Mako zei:
ma eigelijk valt arsenal echt nog mee, den enige waar ik mij MATELOOS aan stoor, is Lehman. Die gaat er echt over: continu ziekelijk aggressief, altijd uitpakken, altijd naar den bal springen met gestrekt been richting tegemoetkomende spelers, en zo nog 10tallen dingen.

http://www.youtube.com/watch?v=x5KbBfZ3kck
http://www.youtube.com/watch?v=-VfVNEX4ai0&feature=related :love:

Lap daar zijn ze dan ook voor Arsenal :unsure:

Het grappige is dat ik mij meer stoor aan Arsenal dan de rest waarschijnlijk :p Maar ik wil dat ze dan ook hun imago van goedzakken en "football is art" ook tot in het extreme uitvoeren.

Lehman is bij mij eigenlijk dit seizoen goed aant scoren (in hoeverrre ne keeper dat kan! ... okok geen goeie mop :p)
Heb vooral dit seizoen irritaties door Eboue en Gallas (maar niet zijn gejank, dat vind ik eerder prachtig dat die mannen gevoelens tonen), het unfair natrappen bedoel ik dan en bij Eboue het theatraal gedoe soms.
But still love my gunners :love: Maar niet naief en blind.

en @ hierboven: Inpakken? Hohohoooooooooo wat wordt dit een beladen duel. Ik heb mijn sjaal en shirt al klaar liggen om de beste supporter ooit te worden :)

Edit op youtube even rondgesnuffel en ik lag strijk met Onze Jens! In de 85ste minuut tegen Wigan zo dat balleke "oops, tegen de rand"... hahahah! Sebiet mis ik zijn truukjes nog. Die kan zo slecht acteren dat hij grappig is :)

Wesdude

Legacy Member
Pfff zenuwen al voor deze avond. :(

Kunnen vandaag wel een champions league record verbreken, 11 thuismatchen op rij winnen. Vorige record staat op 10 voor Juventus.

Giggs is waarschijnlijk geblesseerd, Neville zal ook nog niet fit zijn. Voor de rest is het team volledig. Zou toch moeten lukken hé. :unsure:

zweebee

Legacy Member
volderke89 zei:
Euh Milan pakt jullie morgen in. Superpippo:applause:

Je bedoelt waarschijnlijk dat Milan hun grote baklijn goed gaan inpakken door er heel de match met 10 rond te gaan staan? ;)

Romelus

Legacy Member
Fabby zei:
en @ hierboven: Inpakken? Hohohoooooooooo wat wordt dit een beladen duel. Ik heb mijn sjaal en shirt al klaar liggen om de beste supporter ooit te worden :)

Ik ook hoor:p De zenuwen beginnen te komen...

Blackstone

Legacy Member
Volgens de Engelse media valt vandaag de beslissing omtrent de overname van Liverpool.
DIC heeft een bod van 400miljoen Pond uitgebracht en verwacht tegen middernacht een alles-of-niets antwoord van Hicks (Gillet was al langer akkoord). :eek: :eek:

Ik ben benieuwd...

Blackstone

Legacy Member
In datzelfde interview vertellen ze ook dat 1 van de 2 Amerikanen al is wakker geworden :p Rara wie dat zou zijn :ironic:

Gillet heeft al maanden nix van zich laten horen. Zelfs toen de plannen van het nieuwe stadion openbaar werden gemaakt was hij nergens te bespeuren. Sinds dat hele Klinsmann-gedoe is de relatie tussen Hicks en Gillet heel wat minder geworden (Gillet heeft toch nog iets of wat respect voor Benitez/de club). Hij wilt zijn aandelen al lang verkopen maar Hicks blokkeert dat keer op keer.

Nattefrost

Legacy Member
Wesdude zei:
Pfff zenuwen al voor deze avond. :(

Kunnen vandaag wel een champions league record verbreken, 11 thuismatchen op rij winnen. Vorige record staat op 10 voor Juventus.

Giggs is waarschijnlijk geblesseerd, Neville zal ook nog niet fit zijn. Voor de rest is het team volledig. Zou toch moeten lukken hé. :unsure:

De kaarten liggen zwaar in ons voordeel. We zijn om te beginnen virtueel gekwalificeerd, hebben een levensbelangrijke uitgoal, spelen op Old Trafford waar we ijzersterk zijn en we zijn in bloedvorm met een goed uitgeruste Ronaldo, Rooney en Anderson. We kunnen verliezen, maar das wel heel onwaarschijnlijk. Ik zou zeggen dat we normaal in staat moeten zijn om toch 2 of 3 goals te maken. Maja, als we pech in de afwerking hebben en Benzema kent een echte superdag, dan weet je maar nooit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan