NightFlyer
Legacy Member
Leprechaun3 zei:wesdude, zijt gij dien van gistel, bevriend met katinka op haar netlog?
en ja, bij engeland in euro 2000, bij hunne first round exit![]()
Wesdude is van Limburg. dus ik denk t niet. Netlog is ook nie bepaald direct iets voor hem.






