Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kloptMako zei:Idd, of eduardo er nu geblesseerd uitkwam of niet, die tackle, snoeihard met gestrekt been midden op het scheenbeen, is toch wel vrij schandalig te noemen...

Jarexx zei:ze blijven maar spreken van een wilde tackle terwijl ik het eigenlijk maar een gewone tackle vond. Eduardo heeft gewoon enorm veel pech gehad. Wel mooi van taylor dat hij eduardo gaat bezoeken.
Fabby zei:Moet ik eens met heel mijn macht recht op uw scheen stampen MET toppen aan mijn schoenen en dan lekker naar beneden schuren om uiteindelijk, na ik al 1 vd 2 beenderen in uw been heb gebroken, nog eens goed neerkomen op uw enkel waardoor die compleet naar de zak is dat uwe fysio die snel moet terug goed steken of ge waart uw voet kwijt?

Fabby zei:Moet ik eens met heel mijn macht recht op uw scheen stampen MET toppen aan mijn schoenen en dan lekker naar beneden schuren om uiteindelijk, na ik al 1 vd 2 beenderen in uw been heb gebroken, nog eens goed neerkomen op uw enkel waardoor die compleet naar de zak is dat uwe fysio die snel moet terug goed steken of ge waart uw voet kwijt?
Denk het niet. Komaan die foto zegt toch alles, had hij nog hoger gestampt lag eduardo zijn knie aan stukken. Dat hier nog geen straffen voor uitgesproken zijn vind ik nog maffer. Dat hij nu heiliger is als een non moet verzachtend werken ofzo? Duh, hij zou NOG dommer zijn als hij zei "ja dien vuile Braziliaanse Kroaat wou ik van het veld stampen". Enkel zijn eigen redden doet hij daarmee. Of zijn er dan zoveel rechtzaken waar de moordenaar zegt "jaja ik deed het expres voor de fun!"? Iedereen die fout is zegt toch 'oops, sorry'. Als ze dit niet voor de rest van het seizoen straffen, dan is de engelse FA toch maar een bende zeveraars. Dan zal ik een smske sturen naar de tegenstander van ManU en zeggen Ronaldo zijn been te breken, wat zelfs 2! Als ze sorry zeggen is het toch in orde. Komaan zeg waar gaat dat toch naartoe. (Btw, ik wens dit allerminst Ronaldo toe hoor! Zo'n talent zou ik zelfs missen)
Weet ge zoals ze zeiden op vital.arsenal en nu ook arsenal.com: De pers lacht altijd als Arsenal kloeg dat er te gevaarlijk werd gespeeld. "Das weer Arsenal, de mietjes". "Arsenal kan niet goed spelen tegen ruwe tegenstanders" etc. Ze motiveren en keuren geweld goed en nu zitten we met de gebakken peren. En nu durft de pers nog Arsenal afschrijven als jankers en Taylor als het arm schaap. Wat moeten ze doen? Dood vallen opt veld? Die stomme Eduardo ook met zijn snelle buitenlandse beentjes, zijn eigen dikke schuld. Eduardo heeft heel wat meer getoond dan die idioot door het hem al zo snel te vergeven.
De blessure maakte mij droevig maar de reactie van mensen als u en vooral dan de pers maakt me furieus.
Lord Roel zei:zoals al meermaals gezegd in de voorbije paginas:
zulke tackles gebeuren 10tallen keren per speeldag, wereldwijd.
tis net het gevolg dat dit zo dramatisch maakt, wat Jarexx dus probeert te zeggen![]()

Jarexx zei:dat is idd wat ik probeer te zeggen![]()
ze blijven maar spreken van een wilde tackle terwijl ik het eigenlijk maar een gewone tackle vond




Elfanor- zei:Man u 2-0 aant winnen en arsenal staat 1-0 achter
LEKKER!!!
