Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mako

Legacy Member
perfecte match voor manchester: de 3 punten gepakt en amper energie verbrand met het oog op Lyon dinsdag.

Btw, komen we nu terug 1e? of stond arsenal meer dan 3punten voor?

Nattefrost

Legacy Member
Mako zei:
perfecte match voor manchester: de 3 punten gepakt en amper energie verbrand met het oog op Lyon dinsdag.

Btw, komen we nu terug 1e? of stond arsenal meer dan 3punten voor?

Komen terug eerste met een overtuigend voordeel op doelsaldo.

Wesdude

Legacy Member
1-1 ist nog :)

Ochja weer 2 punten dichter, arsenal wint weer niet, tziet er goed uit.

Dr.Gay

Legacy Member
Wesdude zei:
1-1 ist nog :)

Ochja weer 2 punten dichter, arsenal wint weer niet, tziet er goed uit.

je vergeet precies dat chelsea ook op 3 punten van man u kan komen :D

Wesdude

Legacy Member
Dr.Gay zei:
je vergeet precies dat chelsea ook op 3 punten van man u kan komen :D

Zeker niet. Ik ben al heel het seizoen aan het zeggen dat Chelsea onze grootste concurrent voor de titel is.

Nattefrost

Legacy Member
Idd, Premier League site loopt achter. 1 puntje nog tussen, het wordt almaar spannender. :)

Wesdude

Legacy Member
Newcastle weer verloren :p Keegan is going down and I absolutely luv it.

S.conceiçao7

Legacy Member
de schorsing die nikopolidis krijgt is 1 dag, en 80 euro (jawel de prijs van een parkeerboete ffs ! ).

de prijs die conceicao zal moeten betalen , zal nog lager zijn dus allicht :lol:
only in greece....

S.conceiçao7

Legacy Member
Wesdude zei:
http://nl.youtube.com/watch?v=YXpUdBlRZe8

Keegan over Ferguson en United. :lol:

Newcastle en Keegan liggen niet zo goed in de markt bij United fans. ;)

wa is da wel allemaal? oké keegan is van newcastle, en ferguson van man.u

ma hebben die tegen elkaar gespeeld ofzo?
of gaan die nog spelen? en vanwaar die vijandigheid.

ik volg de premier league eig. niet zo, maar wil wel es weten wat er met die 2 kemphaantjes aan de hand is

Wesdude

Legacy Member
Seizoen 1995-1996, Newcastle stond op een moment 12 punten voor op Man United. Uiteindelijk kwamen ze stillekes terug en begon Ferguson met mindgames (onder andere door te zeggen dat de tegenstanders harder hun best deden tegen Man United). Tot op dit moment waar Keegan live op tv even door het lint ging. Uiteindelijk won Manchester de competitie en was deze match en dit interview het keerpunt van dat seizoen. :D

Ook een van de grootste prestaties van Ferguson bij United en één van de beste psychologische spelletjes ooit gespeeld.

S.conceiçao7

Legacy Member
Wesdude zei:
Seizoen 1995-1996, Newcastle stond op een moment 12 punten voor op Man United. Uiteindelijk kwamen ze stillekes terug en begon Ferguson met mindgames (onder andere door te zeggen dat de tegenstanders harder hun best deden tegen Man United). Tot op dit moment waar Keegan live op tv even door het lint ging. Uiteindelijk won Manchester de competitie en was deze match en dit interview het keerpunt van dat seizoen. :D

Ook een van de grootste prestaties van Ferguson bij United en één van de beste psychologische spelletjes ooit gespeeld.

ah dus dit filmke is al 10 jaar oud?

en wa doet keegan nu dan? zit die nu opnieuw bij newcastle?
kgeloof dat ie al meer buitegevlogen is dan wa anders hé...

Wesdude

Legacy Member
ja is al een oud filmpke.

"King :p:lol:" Kevin zit inderdaad bij Newcastle na het ontslag van Allardyce. Sinds Keegan gearriveerd is hebben ze denk ik amper nog gewonnen en staan ze nu niet ver van de degradatie af. :lol:

Voor de rest weet ik niet waar hem gezeten heeft. Bij Engeland een periode.

S.conceiçao7

Legacy Member
wesdude, zijt gij dien van gistel, bevriend met katinka op haar netlog? :p


en ja, bij engeland in euro 2000, bij hunne first round exit :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan