Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mako zei:perfecte match voor manchester: de 3 punten gepakt en amper energie verbrand met het oog op Lyon dinsdag.
Btw, komen we nu terug 1e? of stond arsenal meer dan 3punten voor?
Wesdude zei:1-1 ist nog
Ochja weer 2 punten dichter, arsenal wint weer niet, tziet er goed uit.

Dr.Gay zei:je vergeet precies dat chelsea ook op 3 punten van man u kan komen![]()
Waarom wel?Wesdude zei:Newcastle weer verlorenKeegan is going down and I absolutely luv it.


Wesdude zei:http://nl.youtube.com/watch?v=YXpUdBlRZe8
Keegan over Ferguson en United.
Newcastle en Keegan liggen niet zo goed in de markt bij United fans.![]()

Wesdude zei:Seizoen 1995-1996, Newcastle stond op een moment 12 punten voor op Man United. Uiteindelijk kwamen ze stillekes terug en begon Ferguson met mindgames (onder andere door te zeggen dat de tegenstanders harder hun best deden tegen Man United). Tot op dit moment waar Keegan live op tv even door het lint ging. Uiteindelijk won Manchester de competitie en was deze match en dit interview het keerpunt van dat seizoen.
Ook een van de grootste prestaties van Ferguson bij United en één van de beste psychologische spelletjes ooit gespeeld.

" Kevin zit inderdaad bij Newcastle na het ontslag van Allardyce. Sinds Keegan gearriveerd is hebben ze denk ik amper nog gewonnen en staan ze nu niet ver van de degradatie af. 