souleH
Legacy Member
_DM_ zei:Inter weer de ref mee nochtans :ironic:
piejie heeft er zijn spaarcenten tegen gesmeten zeggek u!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_DM_ zei:Inter weer de ref mee nochtans :ironic:
Piejie zei:En die Rosetti was niet goedkoop![]()
En die winnen we toch
volderke89 zei:Worden jullie maar weer italiaans kampioen , ik prefereer nog altijd CLEn die winnen we toch
![]()

volderke89 zei:Worden jullie maar weer italiaans kampioen , ik prefereer nog altijd CLEn die winnen we toch
![]()
volderke89 zei:Worden jullie maar weer italiaans kampioen , ik prefereer nog altijd CLEn die winnen we toch
![]()
Dr.Gay zei:ne kebap met look als ge hum niet wint mimi!
als tegenprestatie moet Bayern dan de uefa cup winnen
Fabby zei:Zware uitspraak voor oude ventjes die aant hijgen waren een tijdje geleden![]()
Pippo zal toeslaan en Fabby , jullie zullen het geweten hebben
Kaka speelt tot 2013 bij AC Milan
do 28/02/08 - AC Milan en al zijn supporters kunnen weer (even) op hun twee oren slapen. Sterspeler Kaka heeft zijn contract bij de Italiaanse topclub verlengd tot 2013.
Het vorige contract van Kaka liep tot 2011, met een jaarsalaris van om en bij de 6 miljoen euro. Hij verdiende daarmee al het meeste bij de club. Hoeveel hij door zijn contractverlenging extra zal verdienen, wil de club niet kwijt.
"Kaka is de beste voetballer van de wereld", zegt vicevoorzitter Galliani. "Hij heeft herhaaldelijk gezegd dat hij een symbool wil worden van onze club en hij voegt nu de daad bij het woord."
"Dit is het contract van zijn leven en ik hoop dat hij ook na 2013 blijft."
Kaka kreeg in 2007 zowel de Gouden Bal als de trofee van FIFA-Wereldvoetballer van het Jaar. Met tien goals was hij de drijvende kracht achter de Milanese Champions League-zege.

schitterend gewoon!Not a chance imo. Milan is wel de enige ploeg die Europees al jaren doet wat het moet doen (elke andere topper liet het wel eens afweten), dus ik twijfel er niet aan dat er weer minstens een halve finale inzit. Maar de cl 2 keer op rij winnen is denk ik niet meer van deze tijd.volderke89 zei:Worden jullie maar weer italiaans kampioen , ik prefereer nog altijd CLEn die winnen we toch
![]()
Time^- zei:Not a chance imo. Milan is wel de enige ploeg die Europees al jaren doet wat het moet doen (elke andere topper liet het wel eens afweten), dus ik twijfel er niet aan dat er weer minstens een halve finale inzit. Maar de cl 2 keer op rij winnen is denk ik niet meer van deze tijd.
Nuja, die halve finale is genoeg om onze Europese reputatie te behouden.
volderke89 zei:Ja da laatste is wel waar, maar ik zie buiten eventueel ManU nie in wie ons kan kloppen.. Engelse competitie is internationaal het hoogst aangeschreven(en terecht!) en Arsenal kan hen nie kloppen thuis . Als ACM klus volgende week klaart (waar ik ten stelligste van overtuigd ben) dan zijn ze imo torenhoog favoriet samen met ManU.

guRuh zei:Kaka zijn affiniteit met Milan lijkt mij ook niet zó verschrikkelijk groot, als Real/Chelsea hem een contract biedt dat het dubbele is van zijn loon bij Milan, ziet hij dat waarschijnlijk als een teken van God himself.
Idd, das nog eens hét voorbeeld van een ploegsymbool. Gewoon hét uithangbord van Milan zoals Henry dat was bij Arsenal, Gerrard bij Liverpool.
showb1z zei:Dan zou hij al lang weg zijn. Real heeft hem anderhalf jaar proberen weglokken en in Spanje kunnen ze veel makkelijker hoge lonen betalen dan in Italië.
Het bestaat zeker nog maar is gewoon minder talrijk aanwezig. Ik denk niet dat bvb Maldini, Giggs, Scholes, Carragher,... ooit vrijwillig hun club zouden verlaten om ergens anders meer te verdienen. Remember Gerrard die enkele jaren geleden einde contract was en bij Chelsea de best betaalde voetballer van Engeland kon worden. Zo zijn er nog heel wat voorbeelden, zelfs bij 'kleinere' teams.Saiko-G zei:Clubliefde bestaat tegenwoordig niet meer in het voetbal.

showb1z zei:Dan zou hij al lang weg zijn. Real heeft hem anderhalf jaar proberen weglokken en in Spanje kunnen ze veel makkelijker hoge lonen betalen dan in Italië.
Maldini toch nog veel meer dan Kakà.
Blackstone zei:Maar dan hebt ge natuurlijk nog een massa spelers van het type Wes Brown![]()