Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nattefrost

Legacy Member
Arsenal's Eduardo says he is determined to make a swift return to football after undergoing surgery for a double compound fracture of his leg.

"My concentration is on making as quick a recovery as possible. I am determined to overcome this injury."

"It was an unfortunate situation but these things can happen in football," Eduardo added.

Hij is zelf opvallend positief en weet het zelfs nog te relativeren. De operatie was blijkbaar een succes, dus das al goed nieuws. Laten we hopen dat zijn positivism beloond wordt.

Tsommy

Legacy Member
Nattefrost zei:
Hij is zelf opvallend positief en weet het zelfs nog te relativeren. De operatie was blijkbaar een succes, dus das al goed nieuws. Laten we hopen dat zijn positivism beloond wordt.

Hopelijk wel maar mssn weet hij nog niet volledig wat een lange weg hij gaat moeten afleggen ofzo. Maar ik had geleze da als ze er ni zo snel bij hadden geweest da hij zijn voet kwijt had kunnen zijn. Dus da moet al serieus zwaar zijn.

Fabby

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Hopelijk wel maar mssn weet hij nog niet volledig wat een lange weg hij gaat moeten afleggen ofzo. Maar ik had geleze da als ze er ni zo snel bij hadden geweest da hij zijn voet kwijt had kunnen zijn. Dus da moet al serieus zwaar zijn.

Officieel bericht van medische staf op Arsenal.com luidt dat hij binnen 6 maanden weer kan lopen en dan nog 3 maanden en hij is fit. Dus allemaal ne rode stift pakken en eind december pakken als mikpunt lijkt me zo :) Heb hem iig een behartigend woordje gemaild dat wordt gebundeld door de website en later aan heb bezorgd voor moed in te spreken. Mooi initiatief en blijkbaar ook een overrompeling van mails voor onze croaat. Toont dat de hele wereld meeleeft.

Nattefrost

Legacy Member
Die van David Busst zou nochtans ook op dat lijstje moeten staan. Bovenaan zelfs. Die beelden zijn nog erger dan die van Eduardo.

KIA_Killer

Legacy Member
Exorikos zei:
Sergio Conceicao heeft al gevochten in Griekenland :'))))

****************************************************

Conceiçao vecht in de spelerstunnel

ma 25/02/08 - Sergio Conceiçao heeft een robbertje uitgevochten met Antonios Nikopolidis. De ervaren doelman had een strafschop van Conceiçao gestopt.

Sergio Conceiçao is nog geen maand aan de slag bij PAOK Saloniki, maar Griekenland kent zijn streken nu ook.


(Belga)



Na de match tegen Olympiakos ging hij op de vuist met de doelman van de tegenpartij en Griekse vedette Antonios Nikopolidis.

PAOK kreeg in de eerste helft een penalty, maar Conceiçao trapte die veel te zwak. Nikopolidis pakte de bal vrij makkelijk en kon het daarna niet laten om de gewezen Gouden Schoen wat te jennen.

Conceiçao hield zich bijzonder rustig op het veld, maar na de match werd het akkefietje voortgezet in de spelerstunnel.

Daar gingen de kemphanen op de vuist voor de ogen van een tv-camera. Voor beiden wacht nu wellicht een zware schorsing.

Als Standard-speler ging Conceiçao over de schreef door na een rode kaart zijn truitje in het gezicht van ref Vervecken te duwen. Het kostte hem een maandenlange schorsing.

*********************************************

Man toch :rofl:

massief

Legacy Member
de sergio had die penalty maar nie in nikopolidis zijn handjes moeten trappen é leprechaun :rofl:

puni

Legacy Member
Omdat-ie provoceert? Das dagelijke kost in voetbal kabouter. Ge zou dus denken dat die de maturiteit en ervaring heeft om zich daar over te zetten. Maar we weten allemaal (behalve jij dan) dat hij dat niet kan, en nooit zal kunnen. Khoop dat ze hem de rest vant seizoen schorsen, mooi einde van een carriere.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan