KIA_Killer
Legacy Member
reteiP zei:@KIA Killer:
Ze zeggen wel eens in het engels "bend or break", aangezien botten weinig buigzaam zijn is het hier "break or don't break"
Er zijn veel zware tackels in voetbal en diegene die een breuk als gevolg hebben gaan gewoon duizend keer rapper de wereld rond. Bekijk gewoon het gros van de rode kaarten en een tackel als die van Taylor vind je honderden keren terug.
Wat is hier mierenneuken aan?
Kerel, nu zijt ge nog altijd aan het mierenneuken.
Snapt ge het ni?
TUURLIJK is dat gebroken. Maar ik zei gewoon dat ge op die beelden ziet dat die zijn been echt helemaal geplooid is. 'k zeg toch nergens dat dat been 'echt geplooid is'. Kwa beelden (al die 100den fotos die ze hier nu al gepost heben) geeft da gwn die indruk en dermee dak zei van 'wow die zijn been sta zo geplooid'. Damn moet ik nu echt alles uitleggen ofzo.
Zelfs het kleinste kind weet dat dat gebroken is, neemt toch helemaal niet weg dat ge op dat beeld een geplooid been ziet?







