Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KIA_Killer

Legacy Member
reteiP zei:
@KIA Killer:
Ze zeggen wel eens in het engels "bend or break", aangezien botten weinig buigzaam zijn is het hier "break or don't break"
Er zijn veel zware tackels in voetbal en diegene die een breuk als gevolg hebben gaan gewoon duizend keer rapper de wereld rond. Bekijk gewoon het gros van de rode kaarten en een tackel als die van Taylor vind je honderden keren terug.
Wat is hier mierenneuken aan?

Kerel, nu zijt ge nog altijd aan het mierenneuken.
Snapt ge het ni?

TUURLIJK is dat gebroken. Maar ik zei gewoon dat ge op die beelden ziet dat die zijn been echt helemaal geplooid is. 'k zeg toch nergens dat dat been 'echt geplooid is'. Kwa beelden (al die 100den fotos die ze hier nu al gepost heben) geeft da gwn die indruk en dermee dak zei van 'wow die zijn been sta zo geplooid'. Damn moet ik nu echt alles uitleggen ofzo.

Zelfs het kleinste kind weet dat dat gebroken is, neemt toch helemaal niet weg dat ge op dat beeld een geplooid been ziet?

Dr.Gay

Legacy Member
Weet je wat hilarisch is?
Onze vriend van chelsea heeft de afgelopen 3 jaar 746M€ in de ploeg gepompt en toch staat de club in rode cijfers dankzij de hoge loonlast de welke 176M€ per jaar is.

Dat vind ik grappig.

Als je hier 5000€ schulden hebt kunt ge in 4de provinciale gaan sjotten :love:

_DM_

Legacy Member
Dr.Gay zei:
Weet je wat hilarisch is?
Onze vriend van chelsea heeft de afgelopen 3 jaar 746M€ in de ploeg gepompt en toch staat de club in rode cijfers dankzij de hoge loonlast de welke 176M€ per jaar is.

Dat vind ik grappig.

Als je hier 5000€ schulden hebt kunt ge in 4de provinciale gaan sjotten :love:

Daarom dat er maar om bij de 6-7 clubs zijn in eerste klasse zonder schulden ?
En dat clubs zoals Lierse nog bestaan ?

Dr.Gay

Legacy Member
als ik die beelden nog eens tegoei bekijk breekt ie zen voet/enkel alvorens die tackle aankomt.

Piejie

Legacy Member
Het bekende applausgebaar heeft nog eens toegeslaan. Rood voor Van Bommel.

Saiko-G

Legacy Member
juist boven de enkel dacht ik. Alleszins toch op een zeer delicate plaats.

Lege Doos

Legacy Member
Massive.be zei:
eerst krijgt palermo geen penal
dan scoort inzaghi :lol:

ja, en voor Milan 2 penalties niet gefloten, zotteke

scheidsrechterniveau was weer fantastisch
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan