Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nattefrost zei:Mooie wedstrijd van United. Leuk dat Fletcher en Nani starten, dat hebben ze wel verdiend. Nani dreigt weer goed met z'n voorzetten. Mooie goals ook. Wel een opmerking: Rio begint mij meer en meer tegen te steken. Zijn nonchalance kan met momenten zo frustrerend zijn. Roy Keane had wel gelijk toen hij ooit zei dat die te veel allures heeft.
, ma komaan zeg zowel verdedigend als aanvallend is Newcastle gewoon een dikke 0. Buite die rechtsbuiten kan daar geen ene nen deftige voorzet geven. En lange ballen naar Owen geven is gewoon
Mandekking op Rooney was weer prachtig bij die eerste goal, wat niet wegneemt dat Ronaldo zijn voorzet weer zwaar
was.chomo zei:Man, man Newcastle das echt zon zwakke ploeg he ( en kbedoel daarmee nix slecht over prestatie van Man Utd want ze spelen vrij goed, ma komaan zeg zowel verdedigend als aanvallend is Newcastle gewoon een dikke 0. Buite die rechtsbuiten kan daar geen ene nen deftige voorzet geven. En lange ballen naar Owen geven is gewoon
Mandekking op Rooney was weer prachtig bij die eerste goal, wat niet wegneemt dat Ronaldo zijn voorzet weer zwaar
was.
degradatieploeg hoe dat die spelen.puni zei:Sorry, maar als ge op iemand die niet voor doelgevaar zorgt (en dan nog) met zo een karateschop doorgaat, hebt ge imo wel de intentie om hem van het plein te stampen.
Levenslang schorsen die man, een voorbeeld stellen kan nooit kwaad.