Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nattefrost

Legacy Member
Mooie wedstrijd van United. Leuk dat Fletcher en Nani starten, dat hebben ze wel verdiend. Nani dreigt weer goed met z'n voorzetten. Mooie goals ook. Wel een opmerking: Rio begint mij meer en meer tegen te steken. Zijn nonchalance kan met momenten zo frustrerend zijn. Roy Keane had wel gelijk toen hij ooit zei dat die te veel allures heeft.

Wesdude

Legacy Member
Nattefrost zei:
Mooie wedstrijd van United. Leuk dat Fletcher en Nani starten, dat hebben ze wel verdiend. Nani dreigt weer goed met z'n voorzetten. Mooie goals ook. Wel een opmerking: Rio begint mij meer en meer tegen te steken. Zijn nonchalance kan met momenten zo frustrerend zijn. Roy Keane had wel gelijk toen hij ooit zei dat die te veel allures heeft.

Ze komen de laatste weken weer boven inderdaad.

chomo

Legacy Member
Man, man Newcastle das echt zon zwakke ploeg he ( en kbedoel daarmee nix slecht over prestatie van Man Utd want ze spelen vrij goed :), ma komaan zeg zowel verdedigend als aanvallend is Newcastle gewoon een dikke 0. Buite die rechtsbuiten kan daar geen ene nen deftige voorzet geven. En lange ballen naar Owen geven is gewoon :rofl: Mandekking op Rooney was weer prachtig bij die eerste goal, wat niet wegneemt dat Ronaldo zijn voorzet weer zwaar :love: was.

marre_man

Legacy Member
46 mins: The next 45 minutes will be a real test of Newcastle's nerve. Can they retain respectability or is a complete collapse now imminent?

KILL KILL KILL :evil:

chomo

Legacy Member
De blik van Ronaldo was wel terecht toen Rooney hem kwam kussen bij die goal :lol:

Wesdude

Legacy Member
chomo zei:
Man, man Newcastle das echt zon zwakke ploeg he ( en kbedoel daarmee nix slecht over prestatie van Man Utd want ze spelen vrij goed :), ma komaan zeg zowel verdedigend als aanvallend is Newcastle gewoon een dikke 0. Buite die rechtsbuiten kan daar geen ene nen deftige voorzet geven. En lange ballen naar Owen geven is gewoon :rofl: Mandekking op Rooney was weer prachtig bij die eerste goal, wat niet wegneemt dat Ronaldo zijn voorzet weer zwaar :love: was.

Echt hé :lol: degradatieploeg hoe dat die spelen.

Dr.Gay

Legacy Member
als die gast niet tot wereldvoetballer van het aar wordt verkozen weet ik het ook niet meer :)

Darkness

Legacy Member
Ja mannekes, 100 keer dezelfde foto posten draagt ook weinig bij he. Straks zullen jijbuis en varianten wel overladen worden van filmkes uit alle hoeken gok ik.

Mijn eerste indruk is trouwens dezelfde als die van Wenger. Fysiek spel, ok, maar dit hoort thuis in een straatgevecht tussen bendes. Nooit meer spelen zo iemand. Hij heeft PL gespeeld dus hij zal wel rondkomen en als bezigheidstherapie zoals een gewone mens ergens iets beginnen.

marre_man

Legacy Member
hopen dat blessures van vida en evra meevallen. We kunnen ze nu niet echt missen.

puni

Legacy Member
Sorry, maar als ge op iemand die niet voor doelgevaar zorgt (en dan nog) met zo een karateschop doorgaat, hebt ge imo wel de intentie om hem van het plein te stampen.

Levenslang schorsen die man, een voorbeeld stellen kan nooit kwaad.

Dr.Gay

Legacy Member
puni zei:
Sorry, maar als ge op iemand die niet voor doelgevaar zorgt (en dan nog) met zo een karateschop doorgaat, hebt ge imo wel de intentie om hem van het plein te stampen.

Levenslang schorsen die man, een voorbeeld stellen kan nooit kwaad.

Dat voorbeeld is al gesteld geweest, en nu wordt alles uitvergroot omdat de man daadwerkelijk een zware blessure heeft, maar als ik me niets vergis kreeg de kleine marok van rsca in de week ook ne serieuze doodschop...

puni

Legacy Member
Weet ik, maar nu hebt ge de kans om een voorbeeld te stellen. Doe het dan ook. Ik zeg niet dat het enkel moet gebeuren als iemand ge iemand letterlijk van het plein stampt, van mij mogen ze daar enorm consequent in zijn.

Wesdude

Legacy Member
In Engeland zijn er zelfs die durven beweren dat het niet eens rood was. :eek:

Ronaldo z'n 29e van het seizoen daarnet, 21e in de premier league. Zotjes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan