Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

massief

Legacy Member
broken lower left leg confirmed
surgery later this day, zeggen ze ier op mennen sopcast
(tzelfde als ik daarnet postte dus eigenlijk)
ik zou het wel vreemd vinden dat ie maar één bot gebroken heeft ofzo

Wesdude

Legacy Member
Multiple leg break nu volgens SkySports.

Laten we allereerst al maar hopen dat hij nog kan lopen inderdaad alvorens nog maar aan voetballen te denken.

Fabby

Legacy Member
Massive.be zei:
mja ze zeggen leg
dus ik dacht daar aan dien tibia en fibula

Mja waarschijnlijk, ons vader denkt ook gedaan met spelen :sad: Had ooit ne ploegmaat waar zijn scheen eruit stak en dat duurde ook enorm lang, laat staan een heel been op zo'n rotte plek. Match bijna gedaan, misschien op een ziekelijke manier de doorbraak van Walcott?

Fabby

Legacy Member
gvd penalty...
2-2
Wat een kutdag...
Gerechtigheid is toch zelden een fenomeen in voetbal.

Tsommy

Legacy Member
azo een domme fout van Clichy.... echt stom gedaan, speler niet op gemerkt. En dan domme overtreding begaan... Das wel klote

Laten we hopen da arsenal hier niet de titel verliest...

Nattefrost

Legacy Member
Wesdude zei:
2-2 Mcfadden.

Ik weet nie of ik nu blij moet zijn...

Zelfde gevoel hier. Ik wil dat de titel naar Old Trafford gaat en in principe moet elk puntenverlies van Arsenal mij dan blij stemmen. Niet dus.

marre_man

Legacy Member
Wesdude zei:
Gallas was aan het wenen net. :eek:

Ik heb voor bijna heel Arsenal diep respect maar daar hoort Gallas niet bij na zijn stoten van vorige week. Eerst tough guy spelen en nu een potje wenen.

Tsommy

Legacy Member
Gallas is imo een van de grote redenen dat het ook zo goed draait bij arsenal imo. Echte leider van arsenal atm. En ja tis een emotionele match geweest of niet soms. En dan op het einde zo moete punten laten ligge. tja;..

Romelus

Legacy Member
Afgrijselijke tackle breekt been Eduardo
za 23/02/08 - Brute pech voor Eduardo da Silva. De Kroatische spits van Arsenal heeft zaterdag tegen Birmingham zijn linkerbeen gebroken en mist zo goed als zeker het EK in Zwitserland en Oostenrijk.
Da Silva werd al na drie minuten zwaar getackeld door Martin Taylor, die meteen rood kreeg. De 24-jarige Da Silva werd meer dan acht minuten verzorgd op het veld en daarna naar een ziekenhuis gevoerd.

Enkele van zijn ploegmaats leken zwaar aangeslagen.

Over de precieze ernst van de blessure is nog niets bekend. Maar SkySports, dat de wedstrijd live uitzendt, laat geen herhalingen van de fase zien, omdat de beelden te choquerend zijn.
:eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan