Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marre_man

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
zag er niet expres uit maar toch. Dit kan einde carriere betekenen voor eduardo.
Ik vind da al super erg die foto , dan vraag ik mij af hoe erg da al ni moe zijn voor de spelers van Arsenal.

Het zou maar erg zijn om express zijn voet eraf te willen shotten. Wie zet nu zo een tackle in? Ik vind dat niet enkel opzet meetelt; als er nu eenmaal zo'n domme spelers rondlopen moeten die geweerd worden uit het voetbal want ze vormen een bedreiging voor anderen. Met 2 voeten vooruit op zijn been; een schande is het.

Fabby

Legacy Member
1-1 ... Als niemand wil stoppen, maak ze dan maar figuurlijk af. Walcott trouwens die scoorde, kan een heel belangrijke goal zijn.

Tsommy

Legacy Member
Fabby zei:
Mja dan vernielen ze 2 carriëres. En een fout maak je rap in voetbal maar ik ga akkoord dat ze zwaar moeten straffen. Ik wil echter eerst de beelden deftig zien voor ik oordeel hoe zwaar.
En kan dat deel wel genezen? Dat is zowat het dunste deel van uw onderbeen en al die bloedvaten zijn kapot, dus die voet krijgt zelfs geen bloed even. Kunnen ze wel perfect die voet daar terug aanzetten is mijn vraag, mss rolstoelpatiënt voor het leven ofzo, en ik wou rustig gaan eten tijdens de rest... :cry:

The show must go on?

Arsenal get the second half of their clash with Birmingham under way, trailing 1-0 but with a one-man advantage. They may well say they've been distracted by Eduardo's unfortunate injury but they must put that behind them if they're to get anything from this match.


Hier ga ik niet mee akkoord... Heel Arsenal moet in hospitaal zitten waar Eduardo is op dit moment. Jongen is wsl zonder vrienden en depressief en aant flippen.

Ik vind da ze alles moete geve en Birmingham een zware pandoering moete geven.

Mako

Legacy Member
http://img167.imageshack.us/img167/5620/1963628uj6ww4gp4.jpg

omg man, die zijne voet staat in ne loodrechten hoek tov zijn been :(

Just nog keek ik op livescore en zie 1-0 voor birminham, en denk "yes zalig goe voor manchester" om dan dit te ontdekken. Echt wel ongelooflijk spijtig voor eduardo, die leek mij echt nog veel mogelijkheden te hebben; en uiteraard ook voor arsenal, vlot scorende spitsen zijn goud waard.

Fabby

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Ik vind da ze alles moete geve en Birmingham een zware pandoering moete geven.

Terwijl mss ondertussen uwen beste vriend zijn wereld instort? Ze laten Sagna 2 matchen thuis voor "big personal reasons" en dit is niet een big personal reason voor elke Arsenal speler en fan?

Romelus

Legacy Member
Kben er nie goed van... Mn ma is dokter en ze zei ier just dat die jongen minstens een half jaar geblesseerd zal zijn , maar dat het zeker en vast te genezen valt als nie alle bloedvaten afgesneden zijn... Verschrikkelijk gewoon.

Nattefrost

Legacy Member
Fabby zei:
Mja dan vernielen ze 2 carriëres. En een fout maak je rap in voetbal maar ik ga akkoord dat ze zwaar moeten straffen. Ik wil echter eerst de beelden deftig zien voor ik oordeel hoe zwaar.

Nja een fout is rap gemaakt, maar zo'n fout? Nuja, ik mocht mss genuanceerder oordelen, maar na juist die foto gezien te hebben... Het is wel zo dat dergelijke tackles meer gemaakt worden, maar dan blijft de speler vaak niet zo met z'n studs vastzitten in het gras zoals hier. En dan is de straf veel lichter natuurlijk, ook al was de intentie bij Taylor mss niet kwader. Maar toch, zo'n spelers willen we toch gewoon ni zien in het voetbal?

Fabby

Legacy Member
_DM_ zei:

Als ik dat zie... Moest hij in mijn straat wonen hij zou rap mogen verhuizen. Nee die beweging is onverantwoord, laag IQ of niet. Had enkel youtube beelden gezien uit slechte hoeken en van ver. Taylor zijn naam mag gewist worden van professioneel voetbal.


Edit:
Ja nu geef ik u gelijk hoor Nattefrost, wou gewoon niet te gevuld zijn met wraak omdat ik niet geloof dat iemand die vol haat en wraak zit een objectief oordeel kan vellen en dat straffen er niet zijn voor diegene met wraakzucht te bevredigen, eerder om duidelijk te maken dat het fout was en dat het niet meer gebeurt maar na die foto geef ik u 100% gelijk.

1-2 (en Fabregas daarnet al op de lat)

Tsommy

Legacy Member
idd da is gewoon erover nu me die fotos. Ik hoop op een lange schorsing voor die kerel en een spoedig herstel voor eduardo. Maar daar vrees ik voor.

Wesdude

Legacy Member
Was wel te denken, man meer nu en Wenger zal ze wel gerust gesteld hebben.

Alle druk weer op United nu. Keegan kennende zal hem zijn eerste resultaat wel weer tegen ons hale. :(

Nattefrost

Legacy Member
Fabby zei:
Terwijl mss ondertussen uwen beste vriend zijn wereld instort? Ze laten Sagna 2 matchen thuis voor "big personal reasons" en dit is niet een big personal reason voor elke Arsenal speler en fan?

Mja ze kunnen nu toch ni veel doen voor hem. Ik veronderstel dat die in allerijl behandeld wordt en dat dat nog wel ff zal duren. Ze zullen na de match wel recht naar het ziekenhuis gaan, en dan is het toch ook leuker om hem te kunnen vertellen dat ze toch nog gewonnen hebben.

marre_man

Legacy Member
Nattefrost zei:
Mja ze kunnen nu toch ni veel doen voor hem. Ik veronderstel dat die in allerijl behandeld wordt en dat dat nog wel ff zal duren. Ze zullen na de match wel recht naar het ziekenhuis gaan, en dan is het toch ook leuker om hem te kunnen vertellen dat ze toch nog gewonnen hebben.

idd. nu zouden ze toch niets voor hem kunnen doen; wss hebben ze hem helemaal verdoofd.

Fabby

Legacy Member
Nattefrost zei:
Mja ze kunnen nu toch ni veel doen voor hem. Ik veronderstel dat die in allerijl behandeld wordt en dat dat nog wel ff zal duren. Ze zullen na de match wel recht naar het ziekenhuis gaan, en dan is het toch ook leuker om hem te kunnen vertellen dat ze toch nog gewonnen hebben.

Mja kzeg nu domme dingen waarschijnlijk, kdoe moeite logisch na te denken maar als een enorme supporter die niets liever heeft dan Arsenal is dat nogal moeilijk. Dat ze maar snel nieuws hebben want Arsenal TV Online rept er geen woord over omdat ze er niets over weten.

Win maar de PL en de CL voor Eduardo nu. Als er een grotere motivator bestaat moogt ge die mij gerust zeggen. Maar dat ze eerst Birmingham maar terug een divisie lager stampen.

marre_man

Legacy Member
62 mins: The Gunners seem to have taken their foot off the gas in the last few minutes and that could be a dangerous game to play. They have the ability to kill off their opponents once and for all.

KILL KILL KILL :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan