marre_man
Legacy Member
tommy_vercetti zei:zag er niet expres uit maar toch. Dit kan einde carriere betekenen voor eduardo.
Ik vind da al super erg die foto , dan vraag ik mij af hoe erg da al ni moe zijn voor de spelers van Arsenal.
Het zou maar erg zijn om express zijn voet eraf te willen shotten. Wie zet nu zo een tackle in? Ik vind dat niet enkel opzet meetelt; als er nu eenmaal zo'n domme spelers rondlopen moeten die geweerd worden uit het voetbal want ze vormen een bedreiging voor anderen. Met 2 voeten vooruit op zijn been; een schande is het.



