Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
ge ziet toch aan die spelers van Arsenal dat da zeer ernstig is? Ge moet die kop van fabregas en hleb zien...

Wesdude

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
ge ziet toch aan die spelers van Arsenal dat da zeer ernstig is? Ge moet die kop van fabregas en hleb zien...

Inderdaad, ze zijn er nu zelfs nog niet goed van.

marre_man

Legacy Member
omg.. ban die speler maar gwn voor zijn leven en laat het een voorbeeld zijn. Er lopen genoeg beenhouwers rond in birmingham en dat soort ploegen.

Fabby

Legacy Member
Komaan zeg, we klimmen net een beetje uit onze blessureleed, gaan ze Eduardo uit zijn carriëre stampen. Taylor tegen de muur gvd. Nu hebben we enkel Adebayor en Bendtner... Bekers worden verloren in zo'n momenten imo, hopelijk niet deze keer. Volgens mij is die zijn onderbeen/voet dus net boven enkel ofzo gewoon over als ik hier ne foto een beetje kan interpreteren.

En de rest is weer hun typisch 'hij wil er niet in' aant spelen precies, maak die mannen toch af als wraak (in score hé)

Edit en wat mij nog het meeste stoort, hij was helemaal nog ni gevaarlijk voor een goal. Waarom zo drastisch... *zucht* Wordt weer een dag van ambetantigheid

Fabby

Legacy Member

Wesdude

Legacy Member
Fabby zei:
Betwijfel het, voet is gewoon eraf gestampt. Man, kben echt ni goe... Die foto maakt mij gewoon ziek.
Uit respect, speel de 2de helft niet meer en geef ze hun 3 puntjes, kan me al niet meer schelen als ge zo'n dingen ziet voor 1 van uw spelers.

Dat kan ik geloven :( Op zo een manier wil ik ook niet dat United terugkomt hoor. Waarom stoppen ze die match niet en herspeelt ze dan later.

Tsommy

Legacy Member
idd voet hangt er gewoon af precies. En van ver leek de tackle echt niet erg.
wtf man... Daar komt ge ni snel van terug denk ik, als ge der nog van terug kunt kome

Fabby

Legacy Member
Wesdude zei:
Dat kan ik geloven :( Op zo een manier wil ik ook niet dat United terugkomt hoor. Waarom stoppen ze die match niet en herspeelt ze dan later.

Omdat niemand wsl echt beseft hoe erg het is, die foto's worden niet geprojecteerd ofzo op het veld hé. Anders stopte Arsenal wsl gewoon.

En dan nog voor wat stoort mij het meest. Een kiem van gevaar tegen een boerenploeg.
Kans is groot als Eduardo nieuws al helemaal is doorgesijpeld naar de kleedkamers dat de match nog steeds wordt uitgesteld of gewoon forfait. Ik zou als fan Arsene niets kwalijk nemen iig als hij dat doet. Er is meer in het leven dat goaltjes maken.
Blijf maar terug kijken naar die foto voor mezelf te overtuigen dat het mss nog meevalt ma het wordt steeds erger en erger. Dat bot is gewoon afgestampt van de rest en op zo een kloteplek. 1 ding is al zeker, zijn seizoen is voorbij. Eduardo was nu niet onze grootste favoriet omdat hij nieuw was maar toch, kzou direct naar Engeland reizen indien dat mogelijk was.

BleKKie

Legacy Member
omfg, die zijn been is gewoon af :s

@fabby, ma toch, ze zullen ook wel gezien hebben hoe erg het was, hoe kunt ge u nog de volle 100% geven op mentaal vlak (shock) en in de duels (ik zou allesinds nie meer durven doorgaan :s)

Wesdude

Legacy Member
9 minuten extra tijd, tijdens de rust zal er wel over gesproken worden. Het is rust ondertussen.

Fabby

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
omfg, die zijn been is gewoon af :s

@fabby, ma toch, ze zullen ook wel gezien hebben hoe erg het was, hoe kunt ge u nog de volle 100% geven op mentaal vlak (shock) en in de duels (ik zou allesinds nie meer durven doorgaan :s)

Ja waarom denk je dat ze achterstaan? Naart schijnt was hun goal niet eens zo goed getrapt, gewoon Almunia te laat. Maar eerlijk het kan me echt niet schelen dat ze 5-0 forfait geven.

Nattefrost

Legacy Member
Man wat een drama voor Eduardo. Voor Arsenal is dit sportief en psychologisch een ramp, maar Eduardo z'n ganse wereld stort waarschijnlijk ineen. Zo'n toekomst voor u hebben, en dat wordt met 1 tackle kapotgemaakt. We kunnen alleen maar hopen dat hij ooit nog kan spelen, maar ik zie echt ni in hoe dat mogelijk zou zijn, laat staan dat hij ooit zijn volle potentieel zou kunnen halen. Ik weet niet wat de FA van plan is met die Taylor aan te vangen, maar een paar schorsingen zijn niet genoeg. Ik zou die gast nooit meer op een voetbalveld toelaten.

Tsommy

Legacy Member
zag er niet expres uit maar toch. Dit kan einde carriere betekenen voor eduardo.
Ik vind da al super erg die foto , dan vraag ik mij af hoe erg da al ni moe zijn voor de spelers van Arsenal.

marre_man

Legacy Member
Nattefrost zei:
Man wat een drama voor Eduardo. Voor Arsenal is dit sportief en psychologisch een ramp, maar Eduardo z'n ganse wereld stort waarschijnlijk ineen. Zo'n toekomst voor u hebben, en dat wordt met 1 tackle kapotgemaakt. We kunnen alleen maar hopen dat hij ooit nog kan spelen, maar ik zie echt ni in hoe dat mogelijk zou zijn, laat staan dat hij ooit zijn volle potentieel zou kunnen halen. Ik weet niet wat de FA van plan is met die Taylor aan te vangen, maar een paar schorsingen zijn niet genoeg. Ik zou die gast nooit meer op een voetbalveld toelaten.

²nd..

Fabby

Legacy Member
Nattefrost zei:
Man wat een drama voor Eduardo. Voor Arsenal is dit sportief en psychologisch een ramp, maar Eduardo z'n ganse wereld stort waarschijnlijk ineen. Zo'n toekomst voor u hebben, en dat wordt met 1 tackle kapotgemaakt. We kunnen alleen maar hopen dat hij ooit nog kan spelen, maar ik zie echt ni in hoe dat mogelijk zou zijn, laat staan dat hij ooit zijn volle potentieel zou kunnen halen. Ik weet niet wat de FA van plan is met die Taylor aan te vangen, maar een paar schorsingen zijn niet genoeg. Ik zou die gast nooit meer op een voetbalveld toelaten.

Mja dan vernielen ze 2 carriëres. En een fout maak je rap in voetbal maar ik ga akkoord dat ze zwaar moeten straffen. Ik wil echter eerst de beelden deftig zien voor ik oordeel hoe zwaar.
En kan dat deel wel genezen? Dat is zowat het dunste deel van uw onderbeen en al die bloedvaten zijn kapot, dus die voet krijgt zelfs geen bloed even. Kunnen ze wel perfect die voet daar terug aanzetten is mijn vraag, mss rolstoelpatiënt voor het leven ofzo, en ik wou rustig gaan eten tijdens de rest... :cry:

The show must go on?

Arsenal get the second half of their clash with Birmingham under way, trailing 1-0 but with a one-man advantage. They may well say they've been distracted by Eduardo's unfortunate injury but they must put that behind them if they're to get anything from this match.


Hier ga ik niet mee akkoord... Heel Arsenal moet in hospitaal zitten waar Eduardo is op dit moment. Jongen is wsl zonder vrienden en depressief en aant flippen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan