Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tommy_vercetti zei:ge ziet toch aan die spelers van Arsenal dat da zeer ernstig is? Ge moet die kop van fabregas en hleb zien...
Wesdude zei:http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/s...ague-birmingham-city-v-arsenal-st-andrews.jpg
ziet er toch echt niet goed uit hoor. Fuck. Ik hoop voor Eduardo dat hij nog kan voetballen ooit.
Fabby zei:Betwijfel het, voet is gewoon eraf gestampt. Man, kben echt ni goe... Die foto maakt mij gewoon ziek.
Uit respect, speel de 2de helft niet meer en geef ze hun 3 puntjes, kan me al niet meer schelen als ge zo'n dingen ziet voor 1 van uw spelers.
Op zo een manier wil ik ook niet dat United terugkomt hoor. Waarom stoppen ze die match niet en herspeelt ze dan later.Wesdude zei:Dat kan ik gelovenOp zo een manier wil ik ook niet dat United terugkomt hoor. Waarom stoppen ze die match niet en herspeelt ze dan later.
BlackAngel86 zei:omfg, die zijn been is gewoon af
@fabby, ma toch, ze zullen ook wel gezien hebben hoe erg het was, hoe kunt ge u nog de volle 100% geven op mentaal vlak (shock) en in de duels (ik zou allesinds nie meer durven doorgaan)
Nattefrost zei:Man wat een drama voor Eduardo. Voor Arsenal is dit sportief en psychologisch een ramp, maar Eduardo z'n ganse wereld stort waarschijnlijk ineen. Zo'n toekomst voor u hebben, en dat wordt met 1 tackle kapotgemaakt. We kunnen alleen maar hopen dat hij ooit nog kan spelen, maar ik zie echt ni in hoe dat mogelijk zou zijn, laat staan dat hij ooit zijn volle potentieel zou kunnen halen. Ik weet niet wat de FA van plan is met die Taylor aan te vangen, maar een paar schorsingen zijn niet genoeg. Ik zou die gast nooit meer op een voetbalveld toelaten.
Nattefrost zei:Man wat een drama voor Eduardo. Voor Arsenal is dit sportief en psychologisch een ramp, maar Eduardo z'n ganse wereld stort waarschijnlijk ineen. Zo'n toekomst voor u hebben, en dat wordt met 1 tackle kapotgemaakt. We kunnen alleen maar hopen dat hij ooit nog kan spelen, maar ik zie echt ni in hoe dat mogelijk zou zijn, laat staan dat hij ooit zijn volle potentieel zou kunnen halen. Ik weet niet wat de FA van plan is met die Taylor aan te vangen, maar een paar schorsingen zijn niet genoeg. Ik zou die gast nooit meer op een voetbalveld toelaten.
